• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Шкода-Лиаз---Историческа!!!

Започната от BoBy_BoY, Неделя, 08 Май, 2011, 18:51:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

FH16

Волво е краля на пътя и уважава само единствената дама Скания.....вече бих добавила и Шкода :)

FH16


georgi87

Цитат на: FH16 - Вторник, 03 Януари, 2012, 21:14:29
Волво е краля на пътя и уважава само единствената дама Скания.....вече бих добавила и Шкода :)
Пълни глупости на търкалета.

georgi87


Lorinser


loshdancho

От доста време търся снимки на автовлак с мадарка отпред но за съжаление в нета няма нищо по темата . Ако някой има снимки може да сложи да се знае ,че и бг е имало автовлакове.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MagnuM

Не знам дали това е автовлак, но предполагам че е, заради табелата http://picturepush.com/public/4882703
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

loshdancho

Само,че му липсва 8-тонноторемарке отзад, иначе е това в намален размер.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

#21
Цитат на: georgi87 - Вторник, 03 Януари, 2012, 00:01:22
В момента произвеждат ли нови модели че като гледам тоя от вътре и от вън ми се струва че модела е поне на 10-15 години.
Последния произведен LIAZ на 01.09.2003 е бил асистиращия камион на тима на Мартин Мачик за Париж-Дакар. След това фирмата бива закупена от предпиятието Тедом съкратено от тепло домова което е от групата на Ямот или Яблонецки мотори заедно с цялата документация за пройзводството на ЛИАЗ.Така легендата Шкода ЛИАЗ вече се произвежда под името ТЕДОМ.


http://www.liaz.cz/tedom_prestavby_galerie.php

А ето и един рекламен плакат с Шкода автовлак от архивите.

Жалко че навремето нямаше телефони с камери и тия цифрови апарати та нямам снимки на мойта от краткия период когато теглеше двете ремаркета преди да ни забранят.

Причина за редакция: Коригиран линк!
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Бриги Магнито

Дино баце много мерси за снимката може би е уникална.


loshdancho

Браво+1
Снимката е униклна. А не е лошо да си кажеш по колко си я товарил и с отговора да ги удариш в земята всички "международни"шофьори  , който над 20 т.  не товарят.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: loshdancho - Вторник, 03 Януари, 2012, 23:38:33
Браво+1
Снимката е униклна. А не е лошо да си кажеш по колко си я товарил и с отговора да ги удариш в земята всички "международни"шофьори  , който над 20 т.  не товарят.

Не знам по колко са ги товарили, но съм виждал като дете още Шкода Мадара с две ремаркета и надпис "Автовлак 22 метра" по пътя от Симитли за Банско. По Предела имаше отбивки с надписи "Спри! Пропусни колоната!". Няма да забравя и че почти всички камиони имаха по една лейка отпред на решетката, направена от вътрешна гума. И редовно спираха да доливат вода в радиаторите. О, времена, о, нрави. :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Без претоварване Мадарката товареше по 30тона 10 в камиона 12 тона в 1-то ремарке и 8 тона в последното. а ако я претовариш сига до 35-37 тона без проблем и това с двигател 220 кс.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

#26
Цитат на: loshdancho - Вторник, 03 Януари, 2012, 23:38:33
Браво+1
Снимката е униклна. А не е лошо да си кажеш по колко си я товарил и с отговора да ги удариш в земята всички "международни"шофьори  , който над 20 т.  не товарят.
27/28 тона чист товар сега с 8тонното ремарке на черен път около 10/15км и после асфалт имам и кантарни бележки ако някой невярва.С двете минаваше 30тона доста.


А това носеше товара



моля да не се приема като реклама и самойстъкване под каквато и да е форма .Просто задоволявам любопитството на аудиторията.Не съм с нищо повече или по-малко от всеки един колега на пътя и извън пътя.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Бриги Магнито

Море извън пътя баце си важиш поече от мен я обикновено извън пътя сорвам и дирим тракторе,багере ,фадромки и сие да ми подържат целта на занятието,а именно движение.


dino412

Там и е силата.И за на пъто баце стаам стига да нема много байри и претоварване.Еле коги съм празен с тия ограничители де сте немоа ма стигнете стига се не налага да спирам че тогаа товарнио влак.....
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

 Накарай  всички международни шофьори да качат тоя товар и гледай реване: Аз толкова няма да кача та камо ли да го карам.
Даже Годжи дано не се обиди  ;) цитирам "когато съм тежък 20 тона" и ме напуши смях.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.