• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Шкода-Лиаз---Историческа!!!

Започната от BoBy_BoY, Неделя, 08 Май, 2011, 18:51:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dino412

150к.с. 5 предавки незнайно какви спирачки и минимум 30т само товара.Бихте ли работили с тая композиция.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

dino412

Гоооолемо благодаря за снимките.Последната особено е страхотна и кефи.Едно хубаво + от Мен.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

palko

Ей големи кошари са тия мадарки.Мотора го няма никакъв,предните спирачки ги изолирваш още на първата година.Ако е с българите мостове винаги им текът бордовете(с рабовите няма такъв проблем),моторна няма,термостатите ги изхвърляш още докато е нова,но който е карал такава машина винаги има какво да разкаже. :P

dino412

Цитат на: palko - Сряда, 06 Юни, 2012, 22:54:53
Ей големи кошари са тия мадарки.Мотора го няма никакъв,предните спирачки ги изолирваш още на първата година.Ако е с българите мостове винаги им текът бордовете(с рабовите няма такъв проблем),моторна няма,термостатите ги изхвърляш още докато е нова,но който е карал такава машина винаги има какво да разкаже. :P
Че що така си мислиш????Тая от аватара само при Мен ще чукне вече милиона пък нямам такива спомени.Карам с термостат и антифриз масло от редукторите не капе а за 30г камион с 210к.с. върви доста прилично и не отстъпва и на някой по-мощни дръгели.За спиране да Ти кажа че Новаченския байр го спускам с 25т на трета и половина или четвърта с 40-45км/ч и нямам проблем със спирането.Верно нема компютри и АБС и не е евро 6 ма имаш ли тел и пирон винаги ще те прибере в къщи и зимата никога нема да мръзнеш по пътя с нея колко и лют студ да е.А що се отнася за разкази може да се разказва за всяка марка.

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Huligan

Ето и от мен няколко снимки  ;)

Monster

  Има (нов модел)-Europa-Фейслифт c кабина като Man F2000 през 90те години c двигатели ...  Detroit disel  и скорости Hendrics ,ocи Man F2000.

dimich87

Цитат на: dino412 - Сряда, 13 Юни, 2012, 23:24:00
Че що така си мислиш????Тая от аватара само при Мен ще чукне вече милиона пък нямам такива спомени.Карам с термостат и антифриз масло от редукторите не капе а за 30г камион с 210к.с. върви доста прилично и не отстъпва и на някой по-мощни дръгели.За спиране да Ти кажа че Новаченския байр го спускам с 25т на трета и половина или четвърта с 40-45км/ч и нямам проблем със спирането.Верно нема компютри и АБС и не е евро 6 ма имаш ли тел и пирон винаги ще те прибере в къщи и зимата никога нема да мръзнеш по пътя с нея колко и лют студ да е.А що се отнася за разкази може да се разказва за всяка марка.


Много си прав за тези машини. Найстина са доста здрави и дуракоустойчиви. Баща ми няколко години караше такава лична мадарка самосвал. Не е имал много проблеми. Един курс му се скъсаха маркучите на скоростите, но с малко тел закърпи положението и се прибрахме. А за мостовете, още първата работа беше да се направят хубави гарнитури и не помня да е имала течове. Парното беше супер през зимата. А за паленето с една факличка и си запалваше без проблеми. Само че времената станаха други, много документи се иска покрай тези камиони и се отказахме да се занимаваме с тях.

dino412

Те едно филмче как си перка Мадарка кога е само с 22 тона на убав път:



И празна оффроад:

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dimich87

Поздравления за усилията които полагаш за да поддържаш камиона. Иначе шкодичката е много читав камион стига да му се обръща достатъчно внимание. И да се счупи нещо по пътя с този камион пак ще се прибереш, стига да разбираш малко. По-големи са ядовете със закона от колкото по подръжката. И сега както чувам че се налага от догодина всички автомобили над 3,5т да бъдат оборудвани с дигитални тахографи, ще са големи разходи за голяма част от превозвачите. Един познат каза че шефа му вече е преоборудвал няколко от камионите и печалбата за годината заминала в тахографите.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

RFF

0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО

dino412

 :)
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.