• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Шкода-Лиаз---Историческа!!!

Започната от BoBy_BoY, Неделя, 08 Май, 2011, 18:51:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

driver1

  Товарът на всяко едно от тези две Волва е над 50 т.

driver1


loshdancho

 Кой ти говори за извънгабаритно ... Мадарката  на може би 30год. и е на 4-оси с 220 кс.мотор и ще те натовари заедно с товара от 20-тона. А на тея само гумите не мога да ги преброя.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

 Реното вляво е нормално - 430к.с. с един заден мост. Но Мадарките за които говориш изминават няколко километра с този товар - от нивата до ТКЗС-то, а по-дълго разстояние си е цяло приключение. Камионите на снимката, която постнах изминават стотици километри на ден и преодоляват наклони над 15%.

loshdancho

 За да не заформяме глупав спор ще ти кажа -няма база за сравнение .   Ако си карал такава техника знаеш защо.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

Цитат на: driver1 - Четвъртък, 05 Януари, 2012, 23:16:08Реното вляво е нормално - 430к.с. с един заден мост. Но Мадарките за които говориш изминават няколко километра с този товар - от нивата до ТКЗС-то, а по-дълго разстояние си е цяло приключение. Камионите на снимката, която постнах изминават стотици километри на ден и преодоляват наклони над 15%.
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 05 Януари, 2012, 22:52:58Товарът на всяко едно от тези две Волва е над 50 т.
Мани батковото не сравнявай 20 годишен атлет със 75 годишен дядка астматик.Казах не правя реклама не величая Шкодата и себе си.Аз също съм фен на скандинавската техника.Това което се подбъзнахме с колегите ТИР-аджий е майтап да е весело не го взимай вътрашно.Колеги със зърновози редовно товарат по 35-40-45+ тона карал съм тонажи и знам как е.Най-добре у нормата и сичко е у ред.Иначе право си го казал "а по-дълго растояние си е цяло приключение".Имал съм и тия приключения на времето шест до осем месеца в годината подред с тия тонажи по 6000-6500км на месец в България добре че още нямаше тахографи и Джедайте още ги нямаше а чичко мицко го интересуваха само светлини  гуми и накоя петарка за у джеба.Не питай как се качва и пуска Шипка с тая техника само кой е карал може ти каже.Ама си я обичам щото никъде не ме е оставила и в най-голямата жега и в най-големите виелици винаги ме е прибирала в къщи колко и повреди да е имало по нея.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Бриги Магнито

Цитат на: dino412 - Петък, 06 Януари, 2012, 01:51:59
Ама си я обичам щото никъде не ме е оставила и в най-голямата жега и в най-големите виелици винаги ме е прибирала в къщи колко и повреди да е имало по нея.
Самата истина.

Драйвър кви сравнения ми правиш бацин ,че нешо немоем да уденем ,турнал си Волва некаквиз по иляди коньеве и биеш камбанарията ,айде молим те стегни се малкочка.
Апропо баба ,,Мадарка,, ако им метне едно ласо,че ги сеца и двете и не по Бренеро ,а из Шипка сещаваш ли се ко ти мъцам.
Само ти мъцнем и друго те таз техника построи България верно у други времена,а са с тез твойте оше я режат и немоят я откарат за претопяване.
Ако имаш нещо против баба,,Мадарка,, мъцни ко е-право куме в очи,а не вади снимки на техники у други категории и от други времена.Барлем да беше цъцнал едно F89 да го догодим на епохи.
Айде със здраве и греота да плюеш нещо,което май май си пропуснал да опиташ у живота.


DeDo Vi

Цитат на: FH16 - Вторник, 03 Януари, 2012, 21:14:29
Волво е краля на пътя и уважава само единствената дама Скания.....вече бих добавила и Шкода :)
Ех моме, няма как да знаеш че шкодата беше товарният кон на наща държава по времето на социализъма, май не си била родена тогава.

dino412

Специално за driver1 едни снимчици от една операция по изтеглянето на един аварирал MAN на един колега.Само ще вметна че композицията MAN и ремарке се мереше на 60тонен кантар по отделно защото контара я не лови.

 



Естествено беше евакуирано поотделно но масата на камиона се оказа 36+тона.
Много по-лесно е да теглиш тонаж отколкото да го носиш.

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

Малко снимки от спортната страна на марката:











Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Trucker_Boy

Кога Liaz е участвал последно на рали Дакар ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

Отговора е някъде тук http://www.kmracing.cz/cz/aktuality.php 2012г
П.П. С колегата сме писали заедно.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.