• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Прехвалената Калдаръмка се опраси,дайте акъл

Започната от Бриги Магнито, Събота, 26 Октомври, 2013, 10:39:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: Тариката - Неделя, 27 Октомври, 2013, 22:19:25
Я снимай го релето да го видиме кой прави тия мизериий!
Не моем,както казах огледал съм се у Вол с Калдъръмката приключих,но ако нейде ми изпадне възможност веднагически инак е от най-обикновенните релета нищо особенно


Бриги Магнито



Georgi R420

#16
Смени релето над реда бушони на нещата който си описал и ще се оправи, би трябвало да е първото реле от към страната на шофьора.


И колега малко логика трябваше преди да оплюеш, трябваше да помислиш кое е общото и това е. Успех

Georgi R420

#16

Georgi R420

#17
Поредни публикации!!! Имаш бутон "Промени" активен 1 час!

Бриги Магнито

Цитат на: Georgi R420 - Вторник, 29 Октомври, 2013, 07:23:33
И колега малко логика трябваше преди да оплюеш, трябваше да помислиш кое е общото и това е. Успех
Баце я съм лишен от логика бре брат,мойто бръмбар се шашардисва от решенията на главното ел.инженер от Сьодертале да навърже триста щуротий на едно реле,че ме запростиш ,ма у тоците моем само да врачувам посредством метане на грах,боб или леща и да ти каем и они не можаа да ми подскажат истината у живота.

Сори ако съм ,Ви засегнал блянуваната марка дръгел,със здраве си ги съскайте,но за прост човек кат мен е видно,че не е сътворено туй чудо на технологията наречено Scania
Aпропо ако некой ден навържат газ и спирачка на един педал,свиркайте увреме да ми се несмеат ората


Mandor

Баце, мен ми звучи логично всичко да е на реле. Защото иначе това ще е на ключа, и ще гори ключа, а не това реле. По-лесно и доста по-евтино за смяна. Абе шведска му работа.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Бриги Магнито

Цитат на: Mandor - Сряда, 06 Ноември, 2013, 19:36:17
Баце, мен ми звучи логично всичко да е на реле. Защото иначе това ще е на ключа, и ще гори ключа, а не това реле. По-лесно и доста по-евтино за смяна. Абе шведска му работа.
Така де,всеки инженер така прави,но не всеки инженер го е хванала кризата и е толкова пестелив откъм релета


Бриги Магнито