Предложения как да изглежда описанието
Форум на българските шофьори
Понеделник, 19 Август, 2019, 16:49:20 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Предложения как да изглежда описанието  (Прочетена 15079 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
J_L
Старши потребител
****

Рейтинг: +258/-81
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 288
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 07 Март, 2015, 12:36:08 »
ОтговорОтговор

Бих го премахнал, навсякъде има обаче дребни душички на които явно им е нужен. Хората аз поне не ги деля на шефове и работници, за мен са си хора и до там. Всички останали характеристики на човека, са субективни и индивидуални за всеки. Аз лично не се влияя от приказките на хората за някого и никога не съм се влиял. Винаги съм се справял сам благодарение на собствената си оценка за човека, поне нямам извинение ако допусна грешка.
Относно следенето на разхода. Скоро бях консултант в една фирма, та служителя който отговаряше там за разхода на колите, така се беше вторачил в цифрите, и съответно така се беше изпокарал със водачите, че създаваше проблем на фирмата. Така че по-правилното решение е не да се доверяваш сляпо на показателя на тракера, а да мислиш и уважаваш човека пред теб. Кражбата се забелязва лесно, но всяко следствие си има причина, така че е добре да се замисли човек кое е предизвикало тази кражба.
Наистина има "шефове" които по този начин си цакат шофьорите, но има и шофьори които крадат за спорта. Има и такива шофьори които крадат и от глад. Няма общ знаменател.
Това за "няма къде да идат" е лош атитюд. От всяка ситуация има поне два изхода, просто хората които могат да нарушат удобството на статуквото си, са малко. Качеството авантюризъм не е във всички, по-скоро е изключение. Също и друго важно нещо. Страха е лош съветник, особенно страха за неизвестното бъдеще и трябва много силна воля и характер за да се преодолее.
А шефа който го знае и си мълчи си е просто използвач.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

When I say “capitalism,” I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 07 Март, 2015, 12:36:08 »

 Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-2278
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #16 -: Събота, 07 Март, 2015, 13:27:07 »
ОтговорОтговор

В добрите фирми норми няма, ама интересно е , че няма нито преразход, нито икономия.
 А щом разхода се вдигне, камиона отива в сервиз. Обаче, винаги има обаче.... в такава фирма не се почва  по обява, винаги трябва някой да те препоръча.


    Парадоксът е в това, че в голямата фирма в която работех и в която имаше опитни служителки - "гориварки", дошли от СО.МАТ, продадох тонове нафта и си реших проблеми до края на живота си! Срещу това получавах удръжки по 50-60л. на два-три месеца, които веднага компенсирах по описания начин. Всъщност се надцаквахме с шефа! По отношение на горивото винаги цаках успешно аз. Но пък той намираше други варианти, та едва ли е капо...
   Когато започнах в чужбина, в малка фирма, цялата документация за горива, заплати и други разходи се водеше от едно единствено момиче! И никаква разходна норма! И ето парадокса - не съм продал дори един литър! Оцених доверието и разбирането, че има ситуации в които разходите наистина се увеличават...
   После на същото място се случиха други щуротии, но това е за друга тема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 07 Март, 2015, 13:27:07 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1638/-319
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1406
Теми: 75



Активност
0%

Месторабота ДАПА ЕООД! Образование начално вечерно


« Отговор #17 -: Четвъртък, 12 Март, 2015, 00:42:03 »
ОтговорОтговор

Не съм съгласен, че щом имаш норма фирмата непременно е лоша...

     Първо винаги съм бил за норма, разбира се разумна, Бриги Бичикията е на другия полюс (и от тази тема по-горе). Като ти кажат плащам 10 ст./км., какво ще направиш? Ще караш няколко месеца и ще се „светнеш“, че е много малко. По същият начин като ти обяснява, че повече от 25 л/100 км. не изгаря, а по-малко от 24 тона не кара, ясно е пари няма да има. А когато между двама има не малка разлика в разхода, защо да има уравнивиловка в заплащането?!
     Ще повторя отново може да смяташ, че се шегувам: „Градски транспорт - има норма на гориво (ако не е на ток), норма за пробег на гуми и глоби както се казва: За какво ли не?! “ Въпреки нормите и глоби само доходи на камион от порядък на поне 70-80 € на ден биха могли да се доближат до часовата ставка дори на едно релсово ППС. Мога да се аргументирам с факти, но при мнозина като споменеш, че 2 и 2 е 4, казват: Много сложни формули, бря! А и е възможно при някои да се появят съмнения, че да караш камион е най-престижно и добре платено!


Бих го премахнал, навсякъде има обаче дребни душички на които явно им е нужен.

     Е, аз съм да има такъв раздел „Черен списък“. Обаче изразяване на чувства с нищо не помага.


Хората аз поне не ги деля на шефове и работници, за мен са си хора и до там. Всички останали характеристики на човека, са субективни и индивидуални за всеки. Аз лично не се влияя от приказките на хората за някого и никога не съм се влиял. Винаги съм се справял сам благодарение на собствената си оценка за човека, поне нямам извинение ако допусна грешка.

     Къде да ходим на класово разделение работник/работодател?! Има няколко „разпределителя“ които разделят шофьорите на богоизбрани и не такива. Ако не си от София, не само не бива да работят на повечето места, а не бива и да пишат, по-натам дори, ако не си от правилният квартал (на София)?! Ако си „дърдорко теоретик“ и евентуално имаш планове да караш камион някога, си обгрижен с любов. За сметка на хора с десетки години стаж, ама работили и друго освен шофьор на камион. Това може да има просто обяснение избиване на комплекси за малоценност!
     Това в никой случай не е официалната „политика“ на Форумът и за мен е криво разбрана Демокрация.


И един специален поздрав за шоферчето нумеро уно, по подпис Чарли, по призвание смешник

     Ето добър пример за по-горе написаното. Сам се назначава за „Администратор в сянка“. Сам се назначава за „защитник на шофьорите“. Наясно е с всички клюки и най-често „върти“ интриги. По-лесно е да се разбереш с някой шеф, отколкото такъв „колега“!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни така, че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!