Предложения как да изглежда описанието
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 09:21:31 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Предложения как да изглежда описанието  (Прочетена 38982 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2216/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Събота, 26 Октомври, 2013, 15:14:09 »
ОтговорОтговор

    Да припомним изисква се да не е анонимно! Повечето не разбират какво означава! Означава да напишеш казвам се, Минко Петков Илчев (Вашето име)!!!

     Според мен е редно повече излагане на факти, а не чувства! Всеки при изложени факти, ако иска може да си представи как би се почувствал на негово място.

      Личното ми мнение и впечатление. В много от "оплюваните" фирми има хора които си работят с години. И е нормално, в една голяма фирма да има недоволни, особено след раздяла. Което е съвсем различно от това, да я изкараш по-черна от Дявола, за лично успокоение. Нормално е, ако считаш, че имаш вина да си мълчиш.
      На първо място такава фирма е ПИМК. Непрекъснато "оплювана". Да, ама при среща с техни шофьори никой не се е оплакал. И други хора споделят това мнение!
     Такива изказвания, като "бягай надалеч", "заобикаляй отдалече". Това наистина ли е за възрастни хора или лаф от детската градина?
     Представяте ли си да отидете в съда и да попитат от какво сте "недоволни" и да отговорите с подобни фрази!
     Първо никъде не са достатъчни и второ, ако си работил седмици или месеци, само това ли са ви впечатленията не може още две изречения да се напишат? За мен това са по-скоро нормални фирми, може просто да не се е получило.

     На първо място да се изложи, каква е била договорката! При  повечето заплащане е според разстоянието,  ако е само това, е нормално да се изясни колко се чака за товар обичайно и какво се прави в случай, че станат няколко дена седмица.
 - Техническото състояние на камиона е много важно! Заради това може някъде с дни да останете, да е ясно какво се прави тогава. Не само заплащане. Но очаквали се от вас, да го ремонтирате.
 - Разход на гориво. Не забравяйте това! Масово нормите на 40-тонен камиони са празен 23-27 и от 0,3 до 0,5 литра за всеки тон, товар. И това не винаги е постижимо. И също важно е, кои са обичайните държави и дали се избягват платените пътища.


     Когато се оплаквате от състоянието на камиона – съвсем нормално е да имате работещ климатик към двигателя, ако държите на чистотата, а камиона е мизерен, има основание за недоволство, нормално е камион за международен превоз да бъде с поне средна кабина. Малката кабина, не е за международен превоз, освен за автовози. При условие, че се живее в кабината, съвсем не е за подценяване.

     По отношение на Регламента ясно е, че е спорен, ако сте сигурни, че ще ви се плати глобата за някой спорен момент. Би могло да се слуша шефа. Инак за безспорни нарушения, не е препоръчително, защото месец след като се разделите, ще сте под „карантина”.


     Когато се оплаквате от дадена фирма, е редно да споменете имало ли е проблем с товара, забавяне на доставката.
     Дали има някакви щети по композицията. Случват се тези неща, но все пак е възможно да сте причинили лек "дискомфорт". Застраховките плащат, ако не е имало алкохол. Ако се среже нова гума, кой да я плаща. И е възможно 100% заплащане да е малко неуместно! Вече съвсем друг е въпроса, ако гума преминала отдавна пробег гръмне и шефа очаква да му я платите като нова!

     Разхода на камиона. Ясно е, за разхода има десетки фактора. Но в една фирма, при обичайни маршрути, с други шофьори разхода е 3-4 литра, дори 7-8 отгоре. Тези 3-4 литра могат да се получат само от факта, че вече карате камион и си доказвате на себе си и на другите, че вече сте като "старите". Аз лично не виждам в този случай фирмата да ви е длъжна да го плаща.
     Ако имате някаква идея от камиони. Само като ви каже шефа, какви са му очакванията за разхода и е нереално нисък, по-нормално е да не успеете да се "спазарите", отколкото после да очаквате да се отметне от тази си "идея"! Ако сте били наясно с неговите "виждания" за разхода, после ще е късно, не тръгвайте!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 26 Октомври, 2013, 15:14:09 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: Събота, 26 Октомври, 2013, 16:22:07 »
ОтговорОтговор

Илчев ясно ми е каква ти е идеята,но да ти обърнем Фнимание на някои фрагменти
1 У ПИМК мое си работат и 100 човека от 20 години,но това не я прави коректна
2 Нова гума като гръмне,да си се замислял,че има и заводски дефекти иначе за кво да и дават гаранция като е 100% сигурна ,че на нова гума нищо и няма
3 Момента с напускането щом е довело до момент ,че едната страна ептен вдига парата е символ за некоректни взаимоотношения баце,тоест има някой уеко нае... или прее...
4 Разход на гориво мое и да си има,но никой не пипнал нафтица не трябва да плаща и стинка независимо,че е некадър като мен и разхода му е 10 кила отгоре(нали наръгаа GPS да ни следат бре ква нафта кви 5 лева )


СИГУРНО ИМА И 5-то,но реших да те питам нещо

Кой е отговорен при кражба на нафта или товар на паркинг ,бе кой трябва си плати шофера,онбашито или некой си ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 26 Октомври, 2013, 16:22:07 »

 Активен
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +299/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Събота, 26 Октомври, 2013, 20:58:17 »
ОтговорОтговор

Ами то изискванията ти хубави , но защо ли от тях лъха на дискриминация!!!!!!!!!!
Причини : В колко от фирмите които са в белият списък "лакеите" и лизачите на превозвашки ...... участвуват с истинските си имена!?Ъ?? Много малко......мнооооого малко.
 2. В 50% а и повече от случайте където се превъзхваляват въпросните бели фирми , лицата които описват колко е "прекрасно" и "коректно" относно заплащане ,  шофиране и т.н. имат по една единственна публикация или не повече от 2-3 , което е гаранция че всъщност не са нищо повече от клакьори.
3. Поне за мен , а и за всеки здравомислещ човек , липсата на точни данни за лице което превъзхвалявя някой под псевдоним е просто поредната заблуда и търсене на лапнишаранковци за некоректен работодател. Мисля че да правиш нещо такова с користни цели е хиляди пъти по-лошо от това да си излееш ненавистта към някой , пък била тя и незаслужена.
4. В капаните на такива клакьори по принцип попадат нови и неопитни колеги които след това получават едно отрицателно  изкривяване върху по-нататъшното си професионално развитие. А това  води и до негативни последствия върху  цялостното психологическото състояние на личността.
5. Относно това че във всички фирми има шофьори които са там от дълго време, да вярно е. Но има и водачи в същите тези фирми които започват и напускат работа там именно заради старите шофьори там.
А пък и на 95% от българските чорбаджии им трябва текучество и това е причината да прецакват и прекарват новоназначените си шофьори. Т.е. принципът в БГ е: 2-3 или повече назначени за постоянно и 10-15 които да бъдат третирани като крепостници или ........ нещо такова. Според големината на фирмата.
Много още мога да пиша по тази тема но, това ще стане след няколко дни, по субективни причини.
Знам че няма да се харесам на част от аудиторията посещаваща форума и особенно на превозвачите  но....... какво да се прави !?! Така или иначе съм свикнал да изказвам истината по един или друг начин......

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2216/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #3 -: Понеделник, 11 Ноември, 2013, 00:53:10 »
ОтговорОтговор

1 У ПИМК мое си работат и 100 човека от 20 години,но това не я прави коректна

     Както и че ти твърдиш, че е некоректна не е достатъчно! Казвам това което на живо ми казват хората (а и други колеги), а не по форумите! Разминаване на фактите и писаното по форумите!


2 Нова гума като гръмне,да си се замислял,че има и заводски дефекти иначе за кво да и дават гаранция като е 100% сигурна ,че на нова гума нищо и няма

     Щом е в гаранция и я признават, какъв е проблема? Дори в Градския транспорт има съвсем ясна норма за пробег и няма разминаване, ако е по-малък!


4 Разход на гориво мое и да си има,но никой не пипнал нафтица не трябва да плаща и стинка независимо,че е некадър като мен и разхода му е 10 кила отгоре(нали наръгаа GPS да ни следат бре ква нафта кви 5 лева )

     Искаш да кажеш, че ако при мен гори камиона с 10 на 100 км отдолу. И на двамата да ни плащат еднакво?

     За мен най-лесно е да има нормална норма. Така и двете страни ще са доволни! Да кажа пак в Градския транспорт, преразхода не се опрощава!



Кой е отговорен при кражба на нафта или товар на паркинг, бе кой трябва си плати шофера, онбашито или некой си ?

     Има фирми които не признават паркинг дори в Румъния! Много е просто, споменава се този ФАКТ! За мен това значи много повече от "бягай надалече"!



Ами то изискванията ти хубави , но защо ли от тях лъха на дискриминация!!!!!!!!!!
Причини : В колко от фирмите които са в белият списък "лакеите" и лизачите на превозвашки ...... участвуват с истинските си имена!?Ъ?? Много малко......мнооооого малко.
 2. В 50% а и повече от случайте където се превъзхваляват въпросните бели фирми , лицата които описват колко е "прекрасно" и "коректно" относно заплащане ,  шофиране и т.н. имат по една единственна публикация или не повече от 2-3 , което е гаранция че всъщност не са нищо повече от клакьори.

     За тези възхвали си прав. Ако е разбираемо, че не искаш да си напишеш името (страх те е, срам те е - виновен си и други), защо в препоръчаните фирми да не е ясно кой си? Защо не съществуваш вероятно!

     За разликата между чувства и факти, ще дам пример. Тази фирма има ужасни условия за почивка!
     Един който гледа да само да пие в почивката, ще си помисли не може да се пие!
     Ако имам предвид, че да кажем ужасни, означава нямаш възможност да се къпеш повече от един път в седмицата. И за мен това е ужасно. Друг би се притеснил, а да ли настояват всяка седмица да се къпеш?! Нали миналата година един път сега по-рядко!

     Както мъжете харесват различни жени. Така и с работата за един е ужасно, за други прекрасно. За едни искат да се доказват искат да работят много, да карат в нарушения.
     Преди 10 години като отидох в Малашевци, държах да карам най-тежката линия (да се доказвам, че тролейджията може). И преди да почна казах на началника, ако не даде нов автобус и "Студентски град" отивам в "Карат-С" и там имах предложение. А има някой "стари" които си карат раздрънкани Икаруси, защо? Въпрос на предпочитания!

     ФАКТИ, ФАКТИ! Изводите за нас!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #4 -: Събота, 28 Февруари, 2015, 10:32:30 »
ОтговорОтговор

Минко, ще си позволя да не се съглася с тебе.
Работил съм във фирма, в която - плащах гуми ако не минех пробега (макар да не ми се наложи), имах разходна норма (какво от това?), не ми плащаха паркингите (аз си ги плащах), нарушавах в изобилие и въпреки това работих повече от година и бях доволен. Работа имаше, а парите падаха яко! Напуснал съм по причини които не ме кефеха, но и днес няма да кажа лоша дума за фирмата, понеже може да е било всичко, но аз изкарвах пари.
Купувал съм изхвърлени гуми за ракия, за да си помагам с пробега, но не съм се оплаквал, имало е смисъл
Карал съм се с началниците, мълчал съм си като съм виновен, псувал съм колеги, псували са ме... такава е работата. Взаимна любов, шефа ме клатеше, ама и аз го клатех мъжката.
Станаха едни тегави работи, вече беше безмислено да правя всичките тези неща, казах им чао и това е. Име на фирма не съм споменавал. Стиснахме си ръцете и толкоз.

Но, представям си, за да изрева срещу фирма, какво трябва да са ми направили. За това смятам, че колегите имат право да подхождат емоционално. Не ги наричай селяци, деца и т.нат. Те всичките хранят семейства. Просто са различни от нас хора.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2216/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #5 -: Сряда, 04 Март, 2015, 23:44:02 »
ОтговорОтговор

Минко, ще си позволя да не се съглася с тебе.
Работил съм във фирма, в която - плащах гуми ако не минех пробега (макар да не ми се наложи), имах разходна норма (какво от това?), не ми плащаха паркингите (аз си ги плащах), нарушавах в изобилие и въпреки това работих повече от година и бях доволен.

     Не разбирам с какво не си съгласен?!!! Тези които могат да карат икономично предпочитат да са с норма, а които знаят само газта до долу без такава. Например: Градски транспорт  - има норма на гориво (ако не е на ток), норма за пробег на гуми и глоби както се казва: За какво ли не?! И въпреки това, имат много по-голяма часова ставка (включително и релсов) от повечето каращи камиони. Поне остава утехата, че упражняват "най-великата" професия - камионджия, има и такива само пишещи по форуми и те са много "горди".



... За това смятам, че колегите имат право да подхождат емоционално. Не ги наричай селяци, деца и т.нат. Те всичките хранят семейства. Просто са различни от нас хора.

     Едва ли е забранено да се изразяват емоции и чувства. Гръмко да изразяваш, че искаш да предпазиш колеги, а излагаш само чувства?!

     Тези думи: "Селяци, деца и т.нат". Нямам спомени точно тях да съм употребил в тази тема? Ако бъркам ще повярвам, като ме цитираш.
     Това е при положение, че подхождаш неутрално и дори добронамерено към мен и коментираш неща които не съм писал! Представяш ли си какви невероятни съчинения се получава в обратния случай. От хора които най-важното в живота е писането по форуми. Като Администраторът в сянка и какво се получава, ако някой "не слуша" какви изблици на ярост има!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #6 -: Петък, 06 Март, 2015, 10:26:58 »
ОтговорОтговор

Не съм съгласен, че щом имаш норма фирмата непременно е лоша.
А за "деца и селяци", някъде някой се изказа така, напълно е възможно да не си ти, ама ти го отнесе Усмивчица
Извинявам се за което, и те моля да изтриеш последните 2 изречения от предишния ми пост в името на коректността.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #7 -: Петък, 06 Март, 2015, 20:54:05 »
ОтговорОтговор

Каква норма ???Не била непременно лоша фирмата,ако имала норма...Ква норма.,и за къде и кога-в града,в час пик,по нанадолнище...В България,...с насрещен ветър,дъжд...Нека има норма,но да се направи и изчисли по всички релефни,климатични...и психологически фактори.-Ми ,ако шофьора е нервен в даден момент,или неспокоен душевно Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #8 -: Петък, 06 Март, 2015, 21:21:12 »
ОтговорОтговор

Е не е де! Може и лоша фирма да е, но в моя случай нормата беше добре. Думата, която цитираш, но не осъзнаваш е "непременно".
Ако нормата е в моя полза какво и е лошото на фирмата? Е, ако не е, тогава си прав.

 Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #9 -: Петък, 06 Март, 2015, 21:44:15 »
ОтговорОтговор

Ми тогава...нормата ли требва да ни уйдисва,или заплащането Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2930
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #10 -: Петък, 06 Март, 2015, 22:37:17 »
ОтговорОтговор

Ми тогава...нормата ли требва да ни уйдисва,или заплащането Намигване


   Според мен - и двете!
   Защото, дори ако заплащането ни се струва удовлетворително, ако има нереални норми и ти удържат пари за гориво, то и заплащането няма да е уговореното.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #11 -: Събота, 07 Март, 2015, 08:30:24 »
ОтговорОтговор


   Според мен - и двете!
   Защото, дори ако заплащането ни се струва удовлетворително, ако има нереални норми и ти удържат пари за гориво, то и заплащането няма да е уговореното.
Ами,щом някой ти каже,че е доволен от парите,които получава,това значи,че не го бригат никви норми,в които не може да се вмести.Тва не е ,като да са ти обявили 2000 лева заплата,а ти реално да получиш 1150,поради удръжки за нафта.В този случай ,ще кажеш ли ,че си доволен от заплащането?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
J_L
Старши потребител
****

Рейтинг: +273/-81
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 288
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #12 -: Събота, 07 Март, 2015, 09:18:18 »
ОтговорОтговор

Относно нормите. Преди години работех с една спедиция, нормата беше 33л/100км зададена от спедицията. Работеше се с техни карти. Нито една от колите ми не даваше такъв разход. Средния разход беше 28/100 дори имах един факир от В.Търново който даваше 25/100(релацията беше равнинна и товара не превишаваше 5 тона). Аз обаче исках да са в рамките на 33/100 всички и затова изисквах да ги правят така, Всички си прибираха разликата за тях. Бяха невероятни математици и даже се шегувахме че си вървят с калкулаторите. Всичко си вървеше добре, докато един глупак(шофьор) не прецака цялата работа, Участва в една схема с човек от спедицията и се случи така че спряха техните карти, а аз трябваше да покрия целия му масраф, плюс загуба на доверие, плюс намаляне на оборота(работата) и ред негативи за фирмата, довели до доста големи затруднения. Тогава аз им наложих нова норма 31/100 и хората ми пак бяха доволни, тези които бяха по-навътре в нещата разбраха.
Относно заплащането: собственият опит ме е накарал да вярвам че най-приемливото заплащане за водача е на две седмици, половината от договорената сума. Това е малко рисково за фирмата, но работник се държи с коректност.
Относно фирмената политика към работниците: Форд го е измислил много преди нас, когато работника е доволен и мозъкът му не мисли как да свърже двата края или ангажиран със битови проблеми, то той е най-продуктивен. Не ми трябва да откривам топлата вода.
Относно "черния списък" : това е смешно и едностранчиво. За спорове си има съд или други методи. Клеветата е за слабите и дребни хорица. Ако някой е осъдил фирмата в която е работил, това ще е черен списък, но да даде линк към осъдителната присъда и мотивите и. Тогава да съгласен съм, но така ЕШК, това е несерьозно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

When I say “capitalism,” I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #13 -: Събота, 07 Март, 2015, 10:28:34 »
ОтговорОтговор

Тогава бихте ли преманали черния списък от спедитор.нет, понеже едва ли има и един осъден шофьор в него? ЕШК би се тълкувало в вашия случай "един ШЕФ каза"
Относно нормите. Много бих искал да знам, защо шефовете не си закупят техника за следене на нивото на резервоарите? Просто тогава темата за нормите изчезва.
И сега да не почне някой колега да се пъне, че съм ги чувал, че пак ще крадне, нищо че има разни техники. Айде да е направено както трябва, пък да видиме откъде ще пипа, при грешка макс 5л. на резервоар. Пък ако иска да се изложи за 3 кила нафта...негова работа

Но аз предполагам защо. Просто разходната норма е коз в ръцете на шефа, за да може да те цака, когато му е кеф. Ако техниката покаже, че нафта не се пипа и разхода е еди какъв си - тогава ще се наложи да си плати и възнаграждението както е уговорено.

И понеже аз споменах, че не е задължително нормата да е лоша... това е частен случай, по-често е именно така. В норма едва се влиза или изобщо не може.  Много от колегите ревяха, обаче си мълчат, щото няма къде да идат. Виждал съм възрастни мъже почти да реват и да се чудят какво да правят, ама немат избор. И шефа знае, ама си мълчи, щото това идеално го обслужва.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #14 -: Събота, 07 Март, 2015, 10:50:42 »
ОтговорОтговор

В добрите фирми норми няма, ама интересно е , че няма нито преразход, нито икономия.
 А щом разхода се вдигне, камиона отива в сервиз. Обаче, винаги има обаче.... в такава фирма не се почва  по обява, винаги трябва някой да те препоръча.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!