Съвети за покупка на камион
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 18 Април, 2024, 06:35:44 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Съвети за покупка на камион  (Прочетена 12954 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Dimo
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« -: Събота, 26 Октомври, 2013, 23:14:13 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги, Предстои ми да закупя собствен влекач, но с моят ограничен бюджет не мога да взема добър камион за вътрешни курсове в Европа. Наскоро намерих камионче точно каквото ми трябва уж на много изгодна цена: 2008 Man TGX 400 коня на 540,000 км. цяла композиция за 45000 лева... а знам ,че TGX обикновено държат високи цени. Продавачът ми обяснява, че няма да намеря подобна възможност а той продавал камиона само защото искал да купува меги. Може ли да ми кажете какви опасности крият подобни съмнителни обяви и от какво трябва да се предпазва човек и да внимавам . Благодаря предварително!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 26 Октомври, 2013, 23:14:13 »

 Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 05:32:57 »
ОтговорОтговор

По принцип колега тази цена е малко ниска за подобна композиция,е зависи ако ремаркето на 12-13 години без щора е за цена не повече от 10 000лв.Но да разгледаме влекача Тгх за 35 000лв малко трудна работа да купиш и на тези километри,е въпросния ще е предполагам евро4 които наистина са по евтини от търсещите се за релации по Европа евро5.Друго малък мотор е колега а нещо не се търсят такива 400коня че като го грабнеш на някоя релация да товариш 25-26тона тоя камион спира затова не се търсят много,всичко е късмет купуваш щом си решил и караш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 05:32:57 »

 Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #2 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 12:04:01 »
ОтговорОтговор

Ako си решил да скачаш на МАН ето този тук е твоя влекач,, не мога да си обясня защо стои в Мобиле вече година сигурно и тоя не го дава за под 40 бона, 10 пъти му звънях да ми го даде на реалната цена за него не повече от 35 ама търговец да му се не види държи си на своето, въпреки, че ако поседи още малко нищо няма да му вземе ама ти му звънни и по-настоятелно го врънкай па дано клекне. Само като го гледам на снимката и полудявам,,, 540 коня,,,,,, е това ти трябва,,, тия 400 харчат като луди и не вървят в баира като този а ти щом си решил да бачкаш в Европа с него си ти трябва мощност,,, ако не е тайна къде ще го пускаш да работи ? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=4&act=4&adv=41362831428982851&f1=details&slink=4lu0vt

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Dimo
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #3 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 15:29:42 »
ОтговорОтговор

По принцип колега тази цена е малко ниска за подобна композиция,е зависи ако ремаркето на 12-13 години без щора е за цена не повече от 10 000лв.Но да разгледаме влекача Тгх за 35 000лв малко трудна работа да купиш и на тези километри,е въпросния ще е предполагам евро4 които наистина са по евтини от търсещите се за релации по Европа евро5.Друго малък мотор е колега а нещо не се търсят такива 400коня че като го грабнеш на някоя релация да товариш 25-26тона тоя камион спира затова не се търсят много,всичко е късмет купуваш щом си решил и караш.
Така е съгласен съм но и за Евро 4 пак е ниска тази цена. А пък само влекача ми го дава за 42000 лева. Предполагам харчи и повечко Предполагах и, че му има нещо по двигателя , но си работи перфектно. Вътре и отвън блести . Няма да рискувам и без туй за малко да ме излъжат с един дарак на 1 милион километра дето му искаха 40000 лева а той не струва повече от 10000...  Аз както не ги знам търговските им трикове много лесно могат да ме излъжат. За първи път ми се налага да взимам камион а попадам само на измамнически обяви. Ако се наложи и по чужбина ще вървя ,няма и разходи за ддс, макар че искам от България . Харесах също и един ТГА евро 4 пък по- скъп и от този Тгх на същите километри даже с година по стар . Както ми казват и мои колеги добрите оферти си държат цена, но според мен и при тях си е пак на късмет- втора ръка ли е на късмет си е.
Ako си решил да скачаш на МАН ето този тук е твоя влекач,, не мога да си обясня защо стои в Мобиле вече година сигурно и тоя не го дава за под 40 бона, 10 пъти му звънях да ми го даде на реалната цена за него не повече от 35 ама търговец да му се не види държи си на своето, въпреки, че ако поседи още малко нищо няма да му вземе ама ти му звънни и по-настоятелно го врънкай па дано клекне. Само като го гледам на снимката и полудявам,,, 540 коня,,,,,, е това ти трябва,,, тия 400 харчат като луди и не вървят в баира като този а ти щом си решил да бачкаш в Европа с него си ти трябва мощност,,, ако не е тайна къде ще го пускаш да работи ? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=4&act=4&adv=41362831428982851&f1=details&slink=4lu0vt
Обаждах му се и на този ,хареса ми ,но е на много километри 800 и нещо хиляди до колкото си спомням. На такъв пробег да го взема аз колко ми остава да го карам ...... Може Евро 4 и по малко коня да е ама поне да е на по малко пробег. Иначе мисля да започвам в Unterer наемат Бордови композиции 13,60м. /мегатрейлъри/, или само влекачи но не знам какви са им товарите, но предполагам щом искат меги значи са високи леки товари . Мои Колеги ме насочиха да пробвам в тази фирма иначе алтернативата ми беше в датската фирма Tricolore  там поне съм работил като шофьор дълги години и я знам релацията . Иначе Unterer искат минимум евро 3 камион  и CMR застраховка с покритие 1 000 000,00 EUR която все още нямам представа каква е колко ще струва ( в други фирми са до 350,000 евро)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #4 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 15:41:41 »
ОтговорОтговор

Моята застраховка е за 250 или 300 000 € нямам спомен колко беше точно но платих за нея към 400 лева,,, а това с километрите на камиона щом си бил шофер знаеш, че трябва да се гледа фирмата от която се взима,,,, бачкал съм във фирма в която на двойка правехме по 36-40 000 км на месец ,,, бачкал съм и в друга дето не можеш да направиш и 10 на месец,,,, затова ако го взимаш от търговец се опитай да разбереш в коя фирма е бил камиона,,, на някои им свалят лепенките но на хубаво осветление може да се разчете,,,,,,,,,,, а имаш ли идея Унтериер колко плащат само за влекач, офиса им е май накъде на Бул Мадрид мисля,,,,, като се прибера за Коледа ще ходя да говоря с тях, че съм се набил в една еврейска фирма дето уж плащат по 90 цента на км ама километрите ти ги смятат по някаква много измислена програма Локсан и те винаги са с 10-20% разлика от реалните ,,, та разпитвай по коя програма ги смятат километрите, че иначе не излиза сметката хич.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 15:59:04 »
ОтговорОтговор

  Не знам как точно си се насочил към Man.
   Tga,Tgx и Tgs има с 310/320/360/390/400/430/440к.с.-10518cm³ /Евро4 най-често/, не са много силни те са аналог/като технически характеристики/ на Премим 2-ро поколение-10837cm³ и Стралис-10308cm³ ,но е според мен влекачите са направени да влачат термоизолирани фургони с хладилни агрегати или да са мега версия. Както казва колегата за обемни и леки товари.
   Man Tga,Tgx и Tgs има с 480/540к.с-12419cm³ Евро4 най-често или 510/530к.с-12816cm³ Евро3 най-често. Обаче по-големите двигатели в 70% от случайте са автоматици.
   Уговори се с продавача да мине камиона на тех.преглед в официалния вносител, за да не се изненадаш неприятно след покупката.
    

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Dimo
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #6 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 16:58:13 »
ОтговорОтговор

Не съм много сигурен трябва да им се обадя да ги питам колко плащат за влекач.
Само Man търся , защото гледам за добро съотношение между цена-километри-марка и на това се спрях последно. Аз първо се бях наточил за Daf XF105. 460 но те държат много високи цени и немога да си го позволя .Затова паднах малко на марка и на Евро норма за да мога да взема що годе камион на добри киломери за 20000 евро... Като гледам обявите само Ман ТГА са свестни камиони и на този праг 20,000 - 23,000 евро и на километрите на които търся. Иначе гледах дафове но те пък са на 800,000 км и то 2007г а всеки ме съветва 2007 даф да не взимам защото са много несполучлива серия , даже и тук мисля че четох някъде , но немога да намеря темата. За 2008 нагоре даф немога и да помисля. И затова се спрях на Мана. Рено премиум също мога да взема. Карал съм  Рено и съм му свикнал, но много се развалят. По икономични са от мана ,но не са толкова здрави. Иначе аз комфорт не търся , важното е да ми изкарва пари и да издържа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #7 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 18:55:17 »
ОтговорОтговор

МАНа е с най-тихия двигател ама ЕШК, че им се свличали цилиндровите ризи надолу, не мога да си го обясня как, но го чувам от неколко човека,, иначе удобни кабини имат и мое мнение е, че са надеждни, въпреки, че и Премиума е надежден ама ако имаш възможност взимай МАН,,,, за ДАФа не са те излъгали, че са проблемни но и от тая серия има много държеливи. А за километрите не вервам да си от тея де ще се върже на приказки, че е намерил бастуна на бабата дето го е карала в багажника и че едвам са отсекли дървото дето е пораснало пред гаража в който е бил затворен този камион последните няколко години,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Dimo
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #8 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 19:31:49 »
ОтговорОтговор

Дилемата ми е дали да го взема от автокъща или от частно лице... В автокъщата го гледам изпипан чист за малко по ниска цена а със същите данни камион с 5,6 хиляди Евро по скъп и неизмит защото не е стои на едно място както в автокъщата ами го карат докато го продадат... Имам чувството ,че частните лица много издуват цените или в автокъщите не са им много в ред камионите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1880
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #9 -: Неделя, 27 Октомври, 2013, 19:41:46 »
ОтговорОтговор

На всеки един камион историята е различна,,,, няма евтин ,,, това, че някой ти го дава на цена под другите, които си намерил не означава, че е евтин,,,, не се знае дали собственика не седи пред дилемата да му го вземе банката или да вземе все пак някакви кинти за тази купчина желязо,,,, един съвет,,, не взимай от комисионери в България,,, хвани някой твой познат и се метнете на колата до Холандия или Белгия ,,, сега в моргата в Дижон седи супер Премиум за 11€ като трябва да му се смени десната степенка и прозореца,,, бронята и фара са здрави,, много странно е ударен отдясно ама още там на място можеш да си го оправиш само стъклото ако го сменяш във Франция е скъпо,,, в България е 120 кинта в Кобра.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Dimo
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #10 -: Понеделник, 28 Октомври, 2013, 18:07:50 »
ОтговорОтговор

На всеки един камион историята е различна,,,, няма евтин ,,, това, че някой ти го дава на цена под другите, които си намерил не означава, че е евтин,,,, не се знае дали собственика не седи пред дилемата да му го вземе банката или да вземе все пак някакви кинти за тази купчина желязо,,,, един съвет,,, не взимай от комисионери в България,,, хвани някой твой познат и се метнете на колата до Холандия или Белгия ,,, сега в моргата в Дижон седи супер Премиум за 11€ като трябва да му се смени десната степенка и прозореца,,, бронята и фара са здрави,, много странно е ударен отдясно ама още там на място можеш да си го оправиш само стъклото ако го сменяш във Франция е скъпо,,, в България е 120 кинта в Кобра.
Комисионери в смисъл за търговци ли става въпрос ?
Незнам , последно реших от търговец дето каза ,че има връзки с много автокъщи из европа , той ще ми намери даф XF 105.460 do 23000 евро като ми каза, че може да ми намери до 600-700,000 километра  или мога да си избера офера в интернет и ще ми ореди докарването той само комисионна взима там някакви си 200 евро и се оправям... Той води ли се комисионер сега в случая ? Успя да ме разобеди за ман GTA със свличането на цилиндровите ризи както и каза и ти по горе в темата.А бях на крачка да взема едно изгодно ГТА... Немога да рискувам да остана с разглобен двигател по някой сервиз и да се чудя какво да го правя щом са толкова проблемни gta-тата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #11 -: Понеделник, 28 Октомври, 2013, 20:50:10 »
ОтговорОтговор

Колега,вземи си Даф,ако намериш изгодно,или Мерцедес,ако ти изпадне Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +192/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 832
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #12 -: Понеделник, 28 Октомври, 2013, 21:41:47 »
ОтговорОтговор

Според мен за шофьор който търси камион за себе си, и планира да го кара дълго, е добре да вземе евтин камион на който двигателя е за ремонт. Да купи overhaul kit и да си му направи двигателя и да знае че през следващите 10 години ще има надежден камион.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
scaniavolvo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 221
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #13 -: Вторник, 29 Октомври, 2013, 09:38:15 »
ОтговорОтговор

Колега не мислиш ли ,че за първи камион според мен де,ти трябва нещо по евтинко.Гледам има доста добри оферти за Ивеко-около 35000лв.Евро 5 на 400-500 хил.км.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Dimo
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #14 -: Вторник, 29 Октомври, 2013, 15:03:51 »
ОтговорОтговор

Ивеко хич не ми и трябва , колкото и продавачи да съм питал и колеги предлагаха ми ивеко и след като отказвах винаги казваха , прав си с Ивеко не се занимавай. Ако ще взимам евтино може Рено да е ама не и Ивеко.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети: камиони 
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!