• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Какъв микробус до 3.5 т. , евтината винетка?

Започната от rockford, Вторник, 29 Октомври, 2013, 20:57:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Какъв микробус да си купя. До 3,5 т. , ниската винетка

Мерцедес
13 (54.2%)
Ивеко
6 (25%)
Фолксваген
4 (16.7%)
Форд
1 (4.2%)

Общ брой гласове: 24

rockford

Здравейте колеги, нов съм във форума. Имам сериозна дилема относно закупуването на микробус с двойна гума задължително. Бусът върви по дестинацията Русе- Пловдив (през шипка)основно и рядко Русе - София. Винаги претоварваме и носим стока между 2т и 3,5 т затова и искаме да е с двойна гума. Шофьорите са кротки и не си правим гонки т.е. не ни трябва скорост кой знае каква. Трябва да е с ниската винетка и да се кара с Б категория.
Какво мислите по въпроса. Благодаря предварително на включилите се :)

rockford


bo4a

При общо тегло 3.5 т. няма как да не си претоварен с тегло на товара над 2 тона.

bo4a


Бриги Магнито

Дърт Транзит,ако има опция да се кара с B+E мое и Спринтер с единична гума плюс ремарке(туристическо) минетката па че е от тънките  ;)
Успех из Шипка,навремето с Мадарките пъплихме кат вас


rockford

#3
Нямаме проблем с това че претоварваме. В момента караме Форд транзит с двойна гума и си го къткаме с по 3 тона всеки път. обаче му дойде времето за смяна...


Мен повече ме интересува като поддръжка как са нещата при тези марки бусове , вариантите с двойна гума?


Поредни публикации и началното изречение започва с главна буква!!!

rockford

#4
...

Бриги Магнито

Цитат на: rockford - Вторник, 29 Октомври, 2013, 21:20:08
мен повече ме интересува като поддръжка как са нещата при тези марки бусове , вариантите с двойна гума ?
Транзит бре баце,измисли си некой чарк и оди питай кач пара е за сите изброени марки и че видиш ,че буса е Транзит и един съвет не сменяй старият боец ми му вземете един шпек салам и си го подкарвайте


rockford

абе той нашия транзит си е пушка. Всичко върви много добре и двигател и всичко си му е префектно ... но изгни целия . Отдолу цялото шаси стана на макарони, даже с отверката мога да го пробия, започнаха да гният калници и какво ли не. Майсторите казаха максимум година да изкара и после край. А и както претоварваме направо като го видях отдолу ми настръхнаха космите....
Сега започнах да сондирам мнение и всеки ми казва че Ивекото държи много на товари. Мислиш ли че е така ?

Бриги Магнито

 :D :D :D левио или деснио торсон държи на Ивекото на тонаж,че не мое се сетим?
За претоварване без да желаеш и търсиш друго освен да стане курса безпроблемно ,марката е една дърт Транзит,нищо друго не дяни на претоварване ако шеш ми вервай


rockford

абе аз ти вярвам обаче трудно бих взел дърт транзит при положение че имахме стара акула 87 набор с двойна гума и вече е на трупчета и сега сравнително новият транзит 2000 г изгни тотално ... как да взема пак дърт транзит....

ИванТ

Аз не разбрах в какъв асортимент от бусове да търсим варианти. Какъв ценови клас, за нови автомобили ли става въпрос и какви са конкретните модели? Какви са финансите, с които може да се разполага.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

rockford


Бриги Магнито

Баце кат си решил да си купваш Ивеко ти се чудим кво ни губиш времето,няма бус който да държи на твоя тонаж и път ,прави квото знаеш скивам искаш бая пара да затриеш ,тъй че успех в начинанието


bo4a

Мое лично мнение, че освен Мерцедес всичко друго е компромис в класа.

rockford

а мислиш ли че Спринтерите имат проблем с гниенето ?

kiril_lz

#14
има Ивеко с двойна гума но с малката винетка дълга база или с единична гума бус и му закачате ремарке


LT 35 и му закачате ремарке


Ивеко с двойна гума  с евтината винетка и отзаде едно ремарке ,продават ги в Пловдив,3тона на буса и 1тон на ремаркето и си пушка

kiril_lz

#14