VW LT 35 2.8 TDI
Форум на българските шофьори
Петък, 26 Април, 2024, 03:56:39 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: VW LT 35 2.8 TDI  (Прочетена 8886 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 20:38:49 »
ОтговорОтговор

Счюпи ми се преден ресьор,нов или втора употреба
или някакъв подсилен да сложа

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 20:38:49 »

 Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +952/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #1 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 21:24:42 »
ОтговорОтговор

Ако е микробусът е товарната версия, то търсената част е с номер "2D0411101C" и струва 1080.00 лева (за оригинална резервна част в официален представител на "Volkswagen" AG), колкото и странно да звучи това.
Подсилен ресор няма да откриете, за този модел се предлагат общо 4 вида ресори, като именно този е най-подсиленият.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 21:24:42 »

 Активен
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 21:46:24 »
ОтговорОтговор

...!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 22:52:13 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 21:53:54 »
ОтговорОтговор

Благодаря,микробуса е най дългата база с единична гума отзад.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* LT 35.JPG (100.52 KB, 1600x1200 - видяно 949 пъти.)
« Последна редакция: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 22:51:35 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1893
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 23:08:47 »
ОтговорОтговор

2 ЛТ съм имал,,, уникални машини,,, на първото ми ходих в Бояна при един ковач и ми шпренгва ресорите като сложи по един допълнителен лист на задните,,,,,    отваряш Продавалник. ком  или Мобилето и си намираш ресор.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
juli76
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 101
Теми: 21



Активност
0%


« Отговор #5 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 23:20:00 »
ОтговорОтговор

Ако са ти износени амортисьорите ще чупиш листове на предния ресьор. Обикновено това е слабото място в окачванет на Sprinter и LT, задницата няма проблеми.Но вина за това имат лошите пътища и претоварването.При мен по едно време се бяха превърнали в консуматив сменях по 2-3 на година но редовно бях претоварен и пътувах доста.Дали е оригинален близо 300лв. или турски 80-140лв. разлика почти никаква в здравината.Говоря за един лист на ресьора аз чупя винаги само единия при това долния  на едно и също място където огъването и напреженията са най големи.
Ти си с два листа на ресьора,от личен опит ще ти споделя слагай лист от Sprinter 208 и единия твой ако е здрав.Този от 208-цата. е по дебел понеже е само един и макар че се монтират по трудно заедно карат по дълго. Единствения недостатък е че предницата става по висока и возията по твърда затова пък буса е по стабилен особенно ако е малко натоварен.Но това упражнение си заслужава единствено ако претоварваш.В противен случай стандартните за твоя модел са за предпочитане.Ако се претоварва тъй наречените карбонови единични листове които най често са турски и са три пъти по скъпи също се чупят макар и по рядко.Ако смениш пакета с такъв от Sprinter 412 които са малко по дебели пак ще се чупят.Така че почни с амортисьорите ако са свършили.Другото важно нещо при тези бусчета е разпределението на товара.Спринтера и LT-то се торарят на задния мост защото предницата е по тежка сложиш ли там товара това допълнително "мачка" ресьора и резултата е ясен.Иска равномерно разпределение така че основната тежест да се поема от задния мост.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +952/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #6 -: Вторник, 19 Ноември, 2013, 17:42:06 »
ОтговорОтговор

Номерът по Mercedes e "A9043200401" на същия ресор.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Сряда, 27 Ноември, 2013, 19:00:24 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги да питам врътката на вентилатора която е вътре на таблото като я натисна на вътре и светва червена лампичка отдясно ,ако знаете да кажете за какво служи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
juli76
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 101
Теми: 21



Активност
0%


« Отговор #8 -: Сряда, 27 Ноември, 2013, 22:19:12 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги да питам врътката на вентилатора която е вътре на таблото като я натисна на вътре и светва червена лампичка отдясно ,ако знаете да кажете за какво служи
Затваря клапата на вентилацията и прекъсва притока на въздух отвън в кабината като ветнилатора на парното върти само вътрешния въздух.Това се командва с вакум и се намира в ляво над двигателя  в повечето случай не работи но не е болка за умиране и без него може.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Вторник, 03 Декември, 2013, 20:27:53 »
ОтговорОтговор

как да си сменя изгоряла крушка на километража на LT35.ако има клипчета,как се сменят пратете ги

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Неделя, 02 Февруари, 2014, 15:40:38 »
ОтговорОтговор

Нещо не ми показваше температурата на таблото и ми смениха един датчик и пак не ми показва нищо изобщо не мърда стрелката ,а има парно казаха ми ,че можело да е от термостата да не отваря но имам парно вчера му сложих един найлон отпред на маската и направо ще ме запали парното но на таблото нищо не показва някой да помогне от какво може да е.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!