• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Отзиви и мнения за BG шофьор !

Започната от BoBy_BoY, Вторник, 10 Май, 2011, 11:53:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

BoBy_BoY

     Уважаеми съфорумци,
Нека тука в тази темичка да си дадем сметка кой и колко струва с труда си и качеството на работа! ;)
Дано поне тука се опровергае тезата за шофьор-мошеник или крадец.


  Моето мнение:
Пичове, колкото и да се крием искрено искам да споделя, че многото от нас не знаят за какво го практикуват!
... Не си ценят труда и още са в онези години къде да смукнеш от нафтата си е част от играта. Срещал съм много колеги къде казват, че нафтата го хранила :D.
... Многото ще се обидят ако им кажа, че са страхливци и не си ценят труда- не ме интересува кой колко взима, но трябва да има една номина.
...
    Останалото го оставям на вас!

BoBy_BoY


admin

Аз пък не мога да си обясня какво е това мислене, че шофьора имал право да си взема от товара. Доста колеги са ми казвали, че редовно си вземат от стоката и го казват по начин, все едно им се полага да си откраднат.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

BoBy_BoY

#2
 Ами, нека кой, какво е взел да си е за негова сметка!
Тука темата може да се погледне от много страни и различни мнения да се изкажат.
Ето, днес попадам на един колега, който едва си сдържаше нервите на влака. Метнахме по приказка и ми сподели, че шефа му докарал от БГ 7-8 ,,колеги"–шофьори да му работели за 1000-1100Е на машина???!
Не знам дали има у форума колеги с такова заплащане, но си мисля, че това далеч не отговаря на стандарта на една Молдова, да речем!
Е, за какво ни е ,,Синдикат!!!", нет-форуми и и др темподобни теми?
Админа беше ми бутнал една фраза ,,Робът се бори за свобода, а свободния за съвършенство !", ок!
А тези за какво се борят?

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Баце ти спамнем по темата ,моя милост е от ората де не си ценът труда признавам си ,но съм далеч от мисълта,че заради мен Вие не взимате стинки.Проблема според мен е другаде пък знам ли може и заради мен да не Ви кихат,относно кражби и продажби въпреки ,че маам за жълти стинки съм лоялен към босчето(даже и той е тук нейде мое и да мъцне ако не го е срам  ;) шеф бъзикам се) та у нащо ТКЗС в продължение на последния месец се изредиха ,,шофери,, де не моем да ги стигнем дорде съм жив,но за жалост единио нон-стоп има навика да удря или обръща нещо ,бе пич от класа.Другио по-стабилен ма заради него босчето завари сите резервоари и бехме на път да ни дрънне норма на нафталино и да станем ,като 90% от шоферите плащач на нафталин,но по неква перичина ни се размина,тъй че да Ви светнем човек за да иска требва да даде.(естественно в случая не стинки,че съм бачкал)
Тъй,че моете да ме зафатате,но точно зарад некои марки и модели ,,шофери,, се отказах и от ,,синдикати,, и от ,,некоректни,, и ми дреме да ти кажа,минах на система и ,,сам война е войн,, борим си се за стинки ,уважение,отношение ,командировки и др. само за моя милост.Ако мойто Агроном се осмели да мъцне,ще ви каже сигурно,че съм му писнал на к..а с мойте стинки,но той си знае Некадърнио за всички е Кадър за него и дорде съм му кадър,битката за парета или как вика един баровец милионер с който се сбутахме за 2 дена ,,пароци,,
Та момци за ,,пароци,, се бачка,но все ще има некой де че ви подбие у цена у каране(часове) сигур и у друго,според мен не трее да се търси вината у такъв пич поради факта,щом босът ви ще ви смени зарад такъв,то таз фирма ма въобще не е за вас.



П.П.Мнение на некадърен тракторист  ;),
псуване и др. от сорта приемаме само на лични от 20.00 до 22.00ч. от пондрелник до петок ,чуствайте се поканени.

BoBy_BoY

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Сряда, 18 Май, 2011, 20:50:09
Баце ти спамнем по темата ,моя милост е от ората де не си ценът труда признавам си ,но съм далеч от мисълта,че заради мен Вие не взимате стинки.Проблема според мен е другаде пък знам ли може и заради мен да не Ви кихат,относно кражби и продажби въпреки ,че маам за жълти стинки съм лоялен към босчето(даже и той е тук нейде мое и да мъцне ако не го е срам  ;) шеф бъзикам се) та у нащо ТКЗС в продължение на последния месец се изредиха ,,шофери,, де не моем да ги стигнем дорде съм жив,но за жалост единио нон-стоп има навика да удря или обръща нещо ,бе пич от класа.Другио по-стабилен ма заради него босчето завари сите резервоари и бехме на път да ни дрънне норма на нафталино и да станем ,като 90% от шоферите плащач на нафталин,но по неква перичина ни се размина,тъй че да Ви светнем човек за да иска требва да даде.(естественно в случая не стинки,че съм бачкал)
Тъй,че моете да ме зафатате,но точно зарад некои марки и модели ,,шофери,, се отказах и от ,,синдикати,, и от ,,некоректни,, и ми дреме да ти кажа,минах на система и ,,сам война е войн,, борим си се за стинки ,уважение,отношение ,командировки и др. само за моя милост.Ако мойто Агроном се осмели да мъцне,ще ви каже сигурно,че съм му писнал на к..а с мойте стинки,но той си знае Некадърнио за всички е Кадър за него и дорде съм му кадър,битката за парета или как вика един баровец милионер с който се сбутахме за 2 дена ,,пароци,,
Та момци за ,,пароци,, се бачка,но все ще има некой де че ви подбие у цена у каране(часове) сигур и у друго,според мен не трее да се търси вината у такъв пич поради факта,щом босът ви ще ви смени зарад такъв,то таз фирма ма въобще не е за вас.



П.П.Мнение на некадърен тракторист  ;),
псуване и др. от сорта приемаме само на лични от 20.00 до 22.00ч. от пондрелник до петок ,чуствайте се поканени.
Баце, за мене всяко мнение е от значение! Аз хора къде реват и искат без да даде нищо от себе си не ги тража, разбираш ли? Пазара е голям, работа бол, камиони-нови, а и от Балкана мнооого чиляк има да слиза още за работа на жълти стинки!
  За съжаление темичката ,,Синдикат" само в нашия бранш си е гола вода и излезна софраджииска работа. Щом е така, значи си им стига кинтата, нали?
   Вече и баница я няма! А сега се сещам и лафа за вълка, от къде му е бил дебело врато ;)!

antoniyu

Относно това много хубава темичка браво.Преди да тръгна на дата 09,05,2011г разбрах потресаваща новина шефът където работя в момента е намерил хора от северна България(не знам точно от къде) да му работят за 900 евро на месец вътрешно в Испания няколко броя "шофьори" заминаха.Не знам как на мен ще ми даде повече след като има такива хора провал бих казал аз. 
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

SOLAR

Колега, Аntoniyu , споко! Те пилците на есен се броят. За да тръгнат за тези пари, това са колеги нямащи представа за реалността навън.Те ще си работят по балканските си нрави - малко вземам, но ще си го докарвам от другаде. Само, че тоз номер там няма да върви.

Колеги, нима ние отивайки на работа в EU, не подбихме пазара на западните колеги? Да, но и ние сме доволни на по-малко, в противен случай няма да ни вземат. Работя във фирма с 2 LKW. Шефа ми казва, че местните /австрииците/ му излизат скъпи. Освен това през уикенда искат да са си у дома. Сега е намерил български колега за другия автомобил. Задоволството е взаимно. Но не и за западняците.

Много наши колеги са споделяли, че си доизкарват с надписване по паркинги и не знам още какво. Боса ми, ми дава суми за разходи и почети не чете отчета ми написан на хвърчащ лист, който мога да захвърля. Мога да му напиша безотчетно няколко autohof-а например. Но за 20-30 € да си загубя работата? Въпроса не е в страха за работата, а за достойнството.

Това са моите виждания по тези въпроси, но и вие споделете какво правите.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

admin

Solar, по всичко личи, че си доста почтен човек. Макар и да общуваме засега само във форума, всеки създава някакви впечатления за останалите потребители и аз също имам някакво мнение за повечето от вас. Абсолютно си прав за подбиването на пазарите в ЕС. Аз дори и до днес се чудя как стана така, че ни взеха в ЕС. Вероятно става дума за доста големи стратегически интереси и едва ли жертването на отрасъл като транспорта е някакъв проблем в преследването на по-големи цели. А като казвам жертване, то си е точно така. Цели армии източноевропейци са насочиха на запад и заеха местата на местното население. Погледнете само колко камиони има в Западна Европа от бившия соц-блок. Но бъдете сигурни, в момента, в който нещата станат напечени, една Германия например, или пък Франция, ще си потърсят незабавно правата и ще ни изритат от масата на богатите. Така е било, и така ще бъде! Който плаща, той поръчва музиката. На който не му харесва, си отива у дома. Жалкото е, че дори и при тези обстоятелства не можем да се възползваме максимално от предоставените ни възможности и това служи само за обогатяване на единици хора у нас.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

комбайнер

Няколко процента, от шофьорите крадат-виждал съм такива колеги. Така да се каже "се заиграват". Крайния резултат е ясен. Огромната част от шофьорите са интелигентни и съвестни професионалисти, и заслужават уважение. Работата е основно напрежение и лишения. Който не я е работил, не знае много неща. Лично аз като започнах, за три месеца отслабнах с 15 кг. Съседите ме майтапеха, че дрехите по мене са крадени от някой простор. Това митници, документи, състояние на композиция и товар, работно време, паркинги, правила за движение, намиране на адреси, оптимален режим на двигателя и т.н. Като се прибереш без да си се "опарил" цял месец, чакаш още един, за да рабереш, че "в къщи" те глобяват почти за кеф. Та се чудя и недоумявам, като слушам от работодатели да казват, че шофьорите са прости и тъпи. Те не са такива. Те са просто търпеливи хора...Тези хора се нуждаят от взаимно уважение с хора - работодатели, хора - мениджъри.

BoBy_BoY

Цитат на: комбайнер - Петък, 20 Май, 2011, 11:22:00
Няколко процента, от шофьорите крадат-виждал съм такива колеги. Така да се каже "се заиграват". Крайния резултат е ясен. Огромната част от шофьорите са интелигентни и съвестни професионалисти, и заслужават уважение. Работата е основно напрежение и лишения. Който не я е работил, не знае много неща. Лично аз като започнах, за три месеца отслабнах с 15 кг. Съседите ме майтапеха, че дрехите по мене са крадени от някой простор. Това митници, документи, състояние на композиция и товар, работно време, паркинги, правила за движение, намиране на адреси, оптимален режим на двигателя и т.н. Като се прибереш без да си се "опарил" цял месец, чакаш още един, за да рабереш, че "в къщи" те глобяват почти за кеф. Та се чудя и недоумявам, като слушам от работодатели да казват, че шофьорите са прости и тъпи. Те не са такива. Те са просто търпеливи хора...Тези хора се нуждаят от взаимно уважение с хора - работодатели, хора - мениджъри.
Прав си, Комб..., но ми обясни у другото:(пример)
  Бачкаш му на патрона, оня ти киха кинтата на ,,аванс". Кога се събере една сумичка от солидната цифра да речем 5хилки и се почва- разход гориво (макар и да не си го пипал), гуми (все едно с нож си ги дялкал), глоби (да се делят на две, като че ли своя работа си свършил), телефон, ... да бутам ли и други простотии на тази земя ??? ?
  На края тегли калема и ти казва-,, Скивай мой човек, 2500 кинта ми дължиш виж до довечера да ги оправим  :-\! Ако немаш, ще те оправим да теглиш един кредит та да ми ги върнеш!"
  Обясни ми такъв шеф какво заслужава?
  У форума има и чорбаджии, нека и те да си бутнат мнението, та да ми обяснят:
Как с 22т се дава 28-30/100 разход?
Как се кара с регенерат в 40 градусови жеги?
Като ме е кратко да стигам за безумно кратко време  до точка ,,Б" за да разтоваря или натоваря, за чия сметка е?
Кога ми е дал някакъв фалшиф адрес или съм звъннал по телефона със служебна цел, за кво е за сметка на шофьора?
Колко много простотия има по нашата ,,мила Родинка ??? ::) :-[

admin

Ами какво трябва да направи шофьора, като понякога се налага да се паркира и на аутохоф в Германия например? Давам му наред с другите документи в отчета и една бележка от аутохоф и онзи мига като мишка в трици и се пули. И ме пита защо съм спирал на този аутохоф. Като че ли шофьора няма нужда да се изкъпе или други подобни неща.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

!.!.!

Здравеите и от мен.Аз може да не съм зад кормилото като вас ,но съм доста на "ти" с професията ви,а също така и с правата и задълженията на шофьорите.Работата ми е свързана 90 % с шофьори.Та да си доида на думата.
1-Според мен въобще не ни трябваше да влизаме в Европеиския съюз.Ако се замислите батака започна точно тогава и за вас и за всички в БГ.Дори и работодателите дръпнаха назад.Докато си бяхме с Русия немахме ядове и имаше и работа и пари.Моля се по скоро да се разруши тая сбирщина особенно Унгария.Колко от вас са минали метър без глоба там?Знам че сте малко.
2-Относно БГ шофьорите
Лично на мен доста са ми предлагали да ми продадат я нафта,я стока от ремаркето(относно нафтата дори искат да я продават на 20 ст по надолу от бензиностанция-все едно те са я плащали ).Това никак не го одобрявам.Да крадеш от този които те храни.Е извинете но не виждам логика.Тия кражби и продажби рано или късно излизат на яве.И дори като те хванат да си взел по малко от колкото друг път ти излиза през ****.
3-Относно работодателите
Плюли са си всички в устите.За много от тях няма "коректен шофьор".Винаги намират какво да ти удържат както спомена колега по нагоре.А като им спестиш някоя глоба няма и 1 МЕРСИ,нали?По-вечето БГ шофьори сами си сменят гумите,сами си правят ремонтите дори и в гаража.А като останат по пътищата заради повреда "шефовете"чакат първо да видят дали "простия шофьор "няма да може да отстрани повредата ,че да не се набутва шефа с разходи за гориво и части по Европа.Дори да се отстрани повредата и да спестят няколко стотин лв.ремонти освен "мерси " не е лошо и да ги поощтрят нали.
4-относно магнита,копчето и бележките за почивка
Можете да се възползвате от предимството на тия екстри,но според мен трябва да е минимално малко,защото организмът ви не е настроен според тях и накрая като стане белята заради по-високата скорост или заради недоспиването ВИ вече няма значение какви екстри има камиона ви(не го пожелавам на никого).
Сред кръга от познати имам коректни и НЕкоректни шофьори ,но и коректни и некоректни работодатели.
5-ДРАГИ РАБОТОДАТЕЛИ
Рзабрах че и вие си ровите из темите тук.Имам да ви кажа и на вас нещо:
Уважаваите си шофьорите и ценете труда им.Те се блъскат по пътищата и всяка секунда са я с 1 крак в гроба или с другия в затвора.Вие си седите в офисите и вечер сте си при жените и децата ,а те дори не знаят къде ще замръкнат.Половин счетоводители са.Заслужават си всяка стотинка,спрете да се чудите какво да им удържите,че да остане по-вече за ВАС.Докато вие сте си на топло зимата и на прохладно -лятото те товарят разтоварват,обурудват и разобурудват ремаркета следят за товарите  пишат 1 камара документи(ЧМР ТИР карнети ,пътни листи и т.н..Карат постонно в стресови ситуации.Ми оценете ги за да ви оценят и те.И всичко ще си доиде на мястото и всички ще са доволни.И думата "регенерат" не прави нищо друго освен да застраши живота на работника Ви, а дори му помагате да ви потроши по-бързо камиона.
Та драги "колеги"според мен и синдикат няма да оправи тая сфера "транспорт".Но лично мое мнение-НЕ КРАДИ(е  в 10 Божи заповеди),караи си коректно и дано ШЕФА наистина ви оцени(има и такива все още).
А живот и здраве само да изкарам категориите и седна зад волана на 40-тонната композиция ще ми е драго като се засичаме по паркинзите и да си казваме"здравей" и да се гордеем че сме БГ шофьори.(това изречение е във връзка с "колегите"които са ми споделяли ,че като видели БГ шофьор по анцуг не го поздравявали-аз поздравявам всички:))
Пожелавам ви много безавариини километри и коректни работодатели и нека Бог да е с вас.

Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

BoBy_BoY

      Мила ми другарке,
  доста истина има в поста ти, но за съжаление това си ни е БГ привичка! Кога си бях младок и старото ме учеше как да точим с маркуч. После как да си вземем от ориза или захарта (беше пордната криза в ,,Милата ни родинка"), където липсваха по тезгяхите у маркетите ни. Сега има всичко! Нали те такива шофьори станаха днес чорбаджии- с кражби и продажби!
  Сега след отминалата криза за тях те пак го намират като аргумент за да не плащат. Що се отнася до удръжки за километри и преразход на гориво, ами, това за мене си е противозаконно и съдимо от закона.
  Мене ми е любопитно, до кога ще продължава така, по свирката на неразумни шефове?
  Все пак мосю франсето и хеер дойч намериха решение-кога има и малка вина или съмнения от страна на превозвача барват лиценза и камиона на добре охраняем паркинг от 75€ на ден, а водача на самолета и в БГ!

SOLAR

Аплодисменти за кандидат-колежката, Илиева ,
Описанието е точно. Не съм съгласен с: "И думата "регенерат" не прави нищо друго освен да застраши живота на работника Ви, а дори му помагате да ви потроши по-бързо камиона." Лично аз искам от шефа да ми слага регенерат на прицепа. Защо да плаща в повече, като там гумите най-бързо се износват при маневри ? Ако имаш предвид за български регенерат - навярно не си в грешка.
УСПЕХ за присъединяването ти към гилдията!

Пиша, а не знам в България правят ли регенерат ?

ЛЕКИ ПЪТИщА !

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Правят не ми напрао ние сме го измислили.Дяни по 200-300 илки минимум

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ