Относно АД Блу ремувъра положението е следното. Има редица устройства който го премахват. Да, вършат си работата понякога. Някой от който струват смешни пари, ОБАЧЕ. ИСТИНАТА е съвсем друга. Само КАЧЕСТВЕН софтуер и устройство решават този въпрос КАЧЕСТВЕНО.
Защо ли? Защото комуникацията при Рено се осъществява по различни КАН протоколи включително и с ТРОЙНО дублиране на сигнала. Евтиният продукт решава проблема , но временно. Или по-лошото и често срещано явление. Получава се конфликт в комуникационните протоколи и всичко се шашка и това е огромна предпоставка за последващи проблеми от ВСЯКАКВО естество. Това е истината. Компютъра постоянно търси начини за коригиране на стойностите и става.... "весело". Ето защо да се залага на евтините устройства НЕ Е добре въобще. После следват изразите : "това е Рено, електрониката му е скапана" , а то истината е съвсем друга. Да не говорим, че част от нея ( Моторола и ТРВ) е идентична с тази при "татко" Волво
.
Цената обаче не е от най-приятните.... :-) . Разбира се има възможност за включване и изключване, което е важно при проверки
.
ДРУГО - това важи не само за Рено, а и за почти всички други камиони. Специално при Волво, резултата които имах възможност да видя беше впечатляващ. Става дума за ПРЕМАХВАНЕ на ЕГР клапана. Посредством тази изцяло софтуерна намеса, камиона се "отпушва" много, много по-добре, а диаграмата от дино-то беше страхотна. Много по "плоска" крива на въртящият момент, комбинирана с около 50% т.н. " чип тунинг ефект". Което значи, че се постига ефект, еквивалентен на този от добър чип тунинг ( еко версия обаче, 15%, а не нормална с 20%) от около 50%. Тоест, половината от това което ще ви даде еко ( лек) чип тунинг като резултат се получава чрез егр ремувър. Всичко това благодарение на елиминирането на ЕГР-а
. Полезно нали
? !!!
Цената обаче също не е много ниска. Горе долу на половина на чип тунинга , тоест около 600-650Е.
Всичко това го пиша, на базата на лично видяното и обяснено ми в един Австрийски сервиз, много професионален и разполагащ с 7-8 наистина професионални истински уреда, струващи не малко пари (между 1200 и 8500Е всеки). И интересното е, че си имах почти нова МАХА динометър и се мери ПРЕДИ и СЛЕД интервенцията какво се случва и човек получава реална представа за нещата!
Надявам се, да съм бил полезен
!