Премиум-автоматик евро 5
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 14:41:22 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Премиум-автоматик евро 5  (Прочетена 18141 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #45 -: Понеделник, 11 Август, 2014, 00:25:37 »
ОтговорОтговор

На Магнума все еднакви баки ли са?Щото нашия събира около 50л

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #45 -: Понеделник, 11 Август, 2014, 00:25:37 »

 Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #46 -: Събота, 23 Август, 2014, 19:14:29 »
ОтговорОтговор


 Относно АД Блу ремувъра положението е следното. Има редица устройства който го премахват. Да, вършат си работата понякога. Някой от който струват смешни пари, ОБАЧЕ. ИСТИНАТА е съвсем друга.  Само КАЧЕСТВЕН софтуер и устройство решават този въпрос КАЧЕСТВЕНО.
 
 Защо ли? Защото комуникацията при Рено се осъществява по различни КАН протоколи включително и с ТРОЙНО дублиране на сигнала. Евтиният продукт решава проблема , но временно. Или по-лошото и често срещано явление. Получава се конфликт в комуникационните протоколи и всичко се шашка и това е огромна предпоставка за последващи проблеми от ВСЯКАКВО естество. Това е истината. Компютъра постоянно търси начини за коригиране на стойностите и става.... "весело". Ето защо да се залага на евтините устройства НЕ Е добре въобще. После следват изразите : "това е Рено, електрониката му е скапана" , а то истината е съвсем друга. Да не говорим, че част от нея ( Моторола и ТРВ) е идентична с тази при "татко" Волво  Намигване.

 Цената обаче не е от най-приятните.... :-) . Разбира се има възможност за включване и изключване, което е важно при проверки Намигване .

 ДРУГО - това важи не само за Рено, а и за почти всички други камиони. Специално при Волво, резултата които имах възможност да видя беше впечатляващ.  Става дума за ПРЕМАХВАНЕ на ЕГР клапана. Посредством тази изцяло софтуерна намеса, камиона се "отпушва" много, много по-добре, а диаграмата от дино-то беше страхотна. Много по "плоска" крива на въртящият момент, комбинирана с около 50% т.н. " чип тунинг ефект". Което значи, че се постига ефект, еквивалентен на този от добър чип тунинг ( еко версия обаче, 15%, а не нормална с 20%) от около 50%. Тоест, половината от това което ще ви даде еко ( лек) чип тунинг като резултат се получава чрез егр ремувър. Всичко това благодарение на елиминирането на ЕГР-а  Намигване. Полезно нали  Намигване ? !!!
 Цената обаче също не е много ниска. Горе долу на половина на чип тунинга , тоест около 600-650Е.

 Всичко това го пиша, на базата на лично видяното и обяснено ми в един Австрийски сервиз, много професионален и разполагащ с 7-8 наистина професионални истински уреда, струващи не малко пари (между 1200 и 8500Е всеки). И интересното е, че си имах почти нова МАХА динометър и се мери ПРЕДИ и СЛЕД интервенцията какво се случва и човек получава реална представа за нещата!

 Надявам се, да съм бил полезен  Намигване !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« Отговор #46 -: Събота, 23 Август, 2014, 19:14:29 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!