• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Напрежение на бушоните.

Започната от loshdancho, Събота, 07 Декември, 2013, 23:34:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Има и преобразовател под   панела с пепелниците, и кабел трябва да има към буксата но явно някой го е използвал за друго или просто е  заврян по надълбоко от някой "специалист".
И бушон има.
Разглоби  средното табло с пепелниците- там е преобразувателя.
  Горе на мястото на станцията също трябва да има кабел за 12V. Ако взимаш ток трябва да е от  бялата букса за 12V стига да го намериш (шото явно някой преди теб го е ползвал за  нещо).
 
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Rammbon

Горе за радиостанцията нама кабели за захранване. Долу между пепелниците няма преобразовател, но намерих 1 кабел , слаган допълнително. Води към + на единия акумулатор, но май е прекъснат някъде. Покрай него пуснах втори , сложих предпазител 10А и вързах техниката.

Rammbon


kron

Колега лесничко е просто нямаш преобразувател,ако имаш такъв щеше да видиш кабелите те излизат от големия сноп с кабели.За които имат такъв преобразувател за Тга той се намира зад двата панела с копчета над радиото до кутията на парното вижда се кафява кутийка,за Тгх преобразувателя се намира зад пластмасовата кора под бушоните,а иначе аз и не съм се ровел за бушон но както каза Илчев автоматично изключва ако се даде на късо,оригинално горе до тахографа няма 12волта.Даже мисля че има писано по тази тема в друг раздел ;D

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Rammbon - Събота, 15 Февруари, 2014, 22:32:59
Горе за радиостанцията нама кабели за захранване. Долу между пепелниците няма преобразовател, но намерих 1 кабел , слаган допълнително. Води към + на единия акумулатор, но май е прекъснат някъде. Покрай него пуснах втори , сложих предпазител 10А и вързах техниката.

     Не е най-добрият варианта. Така единия акумулатор ще се черпи повече, а зареждането и на двата е еднакво. Сещам се, явно оттам тръгва приказката, че по-близкия акумулатор се зареждал по-добре и единия ток бил по слаб!!! Което няма научна стойност.



Цитат на: kron - Неделя, 16 Февруари, 2014, 07:07:14
Колега лесничко е просто нямаш преобразувател,ако имаш такъв щеше да видиш кабелите те излизат от големия сноп с кабели.

Даже мисля че има писано по тази тема в друг раздел ;D

     Тук го търсих и при мен: http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2386.0
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!