Япония
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 17:27:01 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Япония  (Прочетена 6412 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« -: Четвъртък, 19 Декември, 2013, 22:35:36 »
ОтговорОтговор

Преполагам, че темата за шофьорския занаят, правилата,  както и техниката, използвана в Япония е непозната за повечето от нас.За това реших да започна тази тема.Ако може да се съди по клиповте в мрежата, то прави впечатление, че най-често срещаната марка е HINO, а от вносните преобладава VOLVO.Като гледам, срещат се и актроси.Моля, ако някой знае нещо повече по темата да пише Намигване
http://youtu.be/zCz3Hc-TH8c

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 19 Декември, 2013, 22:35:36 »

 Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #1 -: Събота, 21 Декември, 2013, 20:00:58 »
ОтговорОтговор


 :-) Като неизлечимо болен "японец", нека да си кажа и аз мнението по тази тема. Като цяло, най-реномираната и масова марка камиони ( каквито и да било) в Япония, това е Hino. Следват Isuzu и донякъде Mitsubishi с няколкото си подмарки (доколкото въобще можем да ги причислим към силните камионджииски марки....защото за тях това е капка в морето, на фона на това с колко хиляди неща и производства се занимават).
 Като се каже Hino, следва да се разбира Toyota, което е абсолютно показателно за много неща. Въпреки, че (подобно на Isuzu), марката Hino е съвсем отделна марка, създадена и просъществувала доста години. Специално Hino около края на 40-те стартива, а Isuzu мисля в самото начало на 20-ти век. Любопитна подробност е, че тези две марки започват бизнеса си съвсем не като автомобилни/камионджииски, а като фирми в .......газовата промисшленост( !!!) . След това се преструктурират под влиянието на правителствените програми. Нещо абсолютно типично за Япония през средата на миналия век.
 И така - Hino е производител номер едно на всякакви знаини и незнаини модели и модификации камиони. Продават се и в САЩ ( нормално), но основният акцент им е Япония и Азия. Най-масовите камиони, имащи може би най-добрият имидж определено не само в Япония. Подобно на Scania проектират почти всичко САМИ!!! Казват, че всеки един техен детаил е проектиран да издържи 3 МИЛИОНА километра. Това е малко смешно, на фона на факта, че специално в Япония, субсидиите, както и "стандарта" е такъв, че каквото и да е превозно средство над 4 годишна възраст е ....старо. Над 10 годишен камион се води "ретро" и попада в специални графи.
 Няколко интервюта съм чел с висши хора от Hino и те отговарят така: "няма значение, че напрактика камионите ни едва достигат половин милион километра. За нас е въпрос на чест да произведем продукт, които има детаили - проектирани, изработени и реално издържащи поне два пъти над който и да е известен на нас конкурент". :-) Дали е вярно или не незнам, но редица тестове и мнения от най-различни места ( повечето забравени от бога) го доказват. Отделно си имат и една фирмена програма за изкупуване на стари машини и за тестове на елементите им..... Абе японска работа.
 С ISUZU положението е малко по-различно. Общо взето е малко като Scania-Volvo в Европа. Да не кажа същата работа. От Hino казват, че са номер едно в света (по брои) производител на двигатели за камиони ( обаче в тежкият клас). ISUZU им отговарят нещо от рода: "много сте се объркали - ние сме номер едно" :-))). И това е вярно, ако се сложат броиката на двигателите от по-ниският клас (това е доказано). Говорим само за дизелови агрегати.
 Отделно ISUZU като марка, доскоро беше за доста години под частичен ( да не кажа основен в някой сфери) контрол от GM. Историята на ISUZU е много интересна. Минават през огромен брой "кооперации" и сътрудничества (включително и с TOYOTA). Почти няма обаче случай, когато това да не свършва със скандал (нетипично за японци) и го;леми разправий. При това почти редовно. Това е много интересен феномен и се обяснява по следният начин. От ISUZU са отворени към всякакви бизнес идеи. Проблеми няма. ОБАЧЕ, те държат (може би като никои друг производител) , единствено и само те да "колят и бесят" и да взимат решения, относно развойната дейност и конструирането. Това включва и одобрението на доставчиците. Относно маркетинга и всякакви други последващи неща.....хич и не ги интересува, но за самите разработки, мразят да им се месят. И това е причината да стават все скандали, понеже не допускат компромис с това. Евала за което де. Един прост пример - сътрудничеството с OPEL относно прословутите дизели идва посредством компанията майка GM (който са мажоритарни собственици и на Opel  и на ISUZU). Японците правят мотор/и , всичко супер ( данни, качества и т.н.). Започва производството.....всичко точно. Само че, от GM решават, че един кой си доставчик вече не им харесва и го сменят с друг ( заради пари и договори естествено). ISUZU са категорично против, понеже новите/сменените детаили не покриват техните изисквания и така пада нивото на мотора. Американците казват "ние решаваме, вие за тези неща ВЕЧЕ нямате дума....мотора е с лиценз и права който държим ние".......и стават фалове. Японците не са съгласни и им отвръщат......и т.н. и т.н.
 Пиша го това, понеже е много показателно и самата история на ISUZU е пълна с такива случки. Евала за непримиримото им желание да си отстояват реномето.
 Има една приказка, че които веднъж се е качил на техен модел.....не го сменя. И това важи с особенна сила за самите собственици на фирми, а не толкова за шофьорите. Има хиляди приказки и легенди за здравината на техниката на ISUZU. Моя опит с по-ниската гама техника е безкрайно положителен. Още навремето след промените, масово се вкараха в БГ камиончета Isuzu от Япония (моряците). Повечето си ги карат до ден днешен......

 Като цяло обаче най-силната марка камиони в Япония си е Hino. Имат безпрецедентна изпитатена програма за новости. Тестват страшно много неща. Понякога имат абсолютно налудничави и супер нестандартни идеи ( от техническа гледна точка). Реномето им е убийствено.......направо железни машини.

 Някой интересни подробности са това, че като цяло, масово се ползват 7 степенни ръчни кутии, като дори и на по големите няма никакви половинки. Роботизирани има от средата на 90-те ( не е правописна грешка). Следене на топография от началото на века. Скоро бях чел, че за разлика от ISUZU ( който заложиха на много интересен тип Комън Реил отдавна още), HINO, освен реил, си имат и модели със старият тип редова помпа (на техните KIKI още), чиито данни били почти идентични с тези на първите поколения Комън Реил, срещу в пъти по добра надежност. Доста ми беше странно да го повярвам, но не се и очудвам де...... 

 Като цяло, обема на моторите е доста по-малък от в Европа. Нещо от рода на минус 30%. Почти винаги редови. Литровата мощност.... много, много по-добра от нашите. Разход на гориво......има ли смисъл да се коментира. Някъде бях чел за около макс - 20-22 извънградско с пълен контеинер.

 Катализаторите им са някакви супер уникални. Въобще екологията в Япония е издигнала в култ. Няма значение колко е стара машината, но ......спирачки може да нямаш (шегувам се:-) ), обаче замърсяването трябва да е в абсолютни норми, иначе...... голям проблем.

 Други интересни неща за Япония който знам:
 Гумите - абсолютно забранено е да се кара с гуми който имат под 50% остатъчен ресурс !!! Такова нещо като регенерат е забранено със закон.
Ефективността на спирачките също беше с някакви ненормално завишени стойности ( там от Hino се гордеят, че дават гаранция 10 години, ефективността да бъде 95%....естествено не на дискове и накладки :-) ) .
Нормите за шум са нещо от рода на почти на половина под европеиските.
Максималната скорост е различна за различен тип камиони и райони, но в малки граници. Общо взето е около 70км/ч !!!
Времето за работа на шофьорите е 8 часа на ден 5 дни в седмицата.  Това е най-много, но важи за каране извън града. В градско каране - 6 часа !!! НА три седмици , ЗАДЪЛЖИТЕЛНО една почивка. Отпуската на шофьорите е поне  два месеца на година, а осигуровките почти двойно по-големи = много добре са осигурени.
Много често се кара с бели ръкавици ( таксиджиите задължително).
Културата на шофиране - абсолютен уникат.....не ми се пише, че ще стане изключително дълго....
Навигациите им задължително започват с "добър ден" или "здравей". И това на ВСЯКО казване за посока или каквото и да било.....повтарям на всяко. Например: "здравей, след 300 метра в ляво", след това "здравей, след 100 метра в ляво", "здравей, на кръговото 3-ти изход", "здравей, след 763км надясно" :-))))))))). Супер изнервящо, ама културата им е такава. Както и, че се усмихват, дори и да са бесни на нещо :-).



 Ето ако ви е интересно малко клипчета който се постарах да намеря, ако са ви интересни:

 Старичко Hino, магистрала Хемус, София-Бургас, кара агнета подарък от ББ за Валентин Златев  Ухилен Ухилен Ухилен -----> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=kzD6-ywdggc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=kzD6-ywdggc</a>


Градско каране, накичен като коледна елха камион. Нещо от рода на 12-ка (тона) соло - ГРАДСКО каране, префектура Айчи. -----> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=BWJfAkuDHA4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=BWJfAkuDHA4</a>


 3-ката Нюрнберг - Дегендорф  Ухилен Ухилен Ухилен  ---> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=GqG_QlOD2vI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GqG_QlOD2vI</a>


 Този дърпа контеинер от Пристанище Варна  Ухилен Ухилен (автомат кутия) -----> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=4P73P1hBku8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=4P73P1hBku8</a>


Тук едно здраво натоварено Hino, кара железа за новата вила на "Краля слънце ББ"......  -----> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=yHqQq12zuQs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=yHqQq12zuQs</a>

същият, разтоварил + извънградско/планинско със завой  ---> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=gkauHKCGItI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=gkauHKCGItI</a>

Пак градско, някакъв странен автомат. Малко е настрани "килнат", понеже вози Искра Фидосова отзад  Ухилен Ухилен Ухилен -----> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Mh2CrDpwN_w" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Mh2CrDpwN_w</a>




...... айде пак стана ферман.... Ухилен Намигване.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 21 Декември, 2013, 20:00:58 »

 Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #2 -: Неделя, 22 Декември, 2013, 10:33:52 »
ОтговорОтговор

Леле, ама много работи знаеш Намигване Наистина доста изчерпателна информация. Забелязвам по разни клипове в нета, че кабините са по-малки от тези на европейските машини, за американските да не говорим, а японците не са чак такива пигмеи Ухилен.Гледам още, че и те като американците си падат по хрома, но камионите им имат по-кичозен вид от амариканските.Ама все пак са азиатци и си виждат нещата през тяхната призма Ухилен. Интересно ми е да знам дали има нашенци, работещи там като шофьори. А колкото до дизелите на ISIZU, монтирани в Опел, бяха по-добри от опеловите, които се използваха успоредно, като се изключи три литровия v6, който се монтираше в OPEL SIGNUM и SAAB 95

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 22 Декември, 2013, 14:31:49 »
ОтговорОтговор

От това,което съм чувал и видял за японските коли-мои приятели,които имаха,съм склонен да вярвам ,че и тежката техника на японците е много надеждна!Жалко,че изглеждат много грозни и с малки кабини,както е написал по горе колегата :)Обаче,където пипне Торанага...нема компромиси.Преди да взема Кромата се колебаех за нещо азиатско,нооо моята пристрастеност  надделя ;DРазбира се още се радвам,че избрах този първи за мене италианец с предно предаване-много здрав бе!Когато някой ден стигне края на дългото си пътуване,може би ще взема на старичко некоя Мазда 626,или Акордче...но като се знам какъв съм си,дали няма да бъде Ланча Каппа Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #4 -: Неделя, 22 Декември, 2013, 15:46:50 »
ОтговорОтговор

От това,което съм чувал и видял за японските коли-мои приятели,които имаха,съм склонен да вярвам ,че и тежката техника на японците е много надеждна!Жалко,че изглеждат много грозни и с малки кабини,както е написал по горе колегата :)Обаче,където пипне Торанага...нема компромиси.Преди да взема Кромата се колебаех за нещо азиатско,нооо моята пристрастеност  надделя ;DРазбира се още се радвам,че избрах този първи за мене италианец с предно предаване-много здрав бе!Когато някой ден стигне края на дългото си пътуване,може би ще взема на старичко некоя Мазда 626,или Акордче...но като се знам какъв съм си,дали няма да бъде Ланча Каппа Ухилен
Ами на мен първта ми кола(като изключим трабанта в гимназията без никакви документи и с номер от друга кола) беше Тойота Старлет.Та ако и аз съдя по нея, не се съмнявам, че и тежката им техника е такава.За 6 години душманско каране съм сменял почти само консумативи.Освен това не знам как беше изчислена, но даже и с калпави гуми зимата нямаше пречка за нея. За съжаление обаче, чувам от собственици на нови "японнци", че и те вече не са това, което бяха като издръжливост. Най-калпавите са Сузуки и Митцбиши, поне според моите наблюдения. Освен това зависи и от мястото на сглобката.Например английската и американската сглобка на Хонда е доста по-калпава от японската.А колкото до италианките, аз бях много предубеден, докато не предадох старата си изгнила Киа на Надин.Уж за временно взех да карам пунтото,произведено през 1997 на баща ми, който е възрастен и почти не кара.От тогава си станахме голяма любов и никъде не ме е изоставил.Да не говорим за евтината поддръжка.И въобще не ми пука, че през зимата докато се затопли салона, пластмасите в интериора скърцат и пукат Ухилен, в крайна сметка не можем да искаме повече от такъв нисък клас автомобил.Знам обаче, че вече няма да се прецакам да си купя френска пляка Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #5 -: Неделя, 22 Декември, 2013, 16:09:13 »
ОтговорОтговор

Ивак, техниката на японците е номер едно защото самите те са номер едно по технолигии и начин на мислене за много неща  Намигване. Но това е друга тема.  Намигване . И апропо - японска машина е тази, която е ПРОИЗВЕДЕНА В ЯПОНИЯ. За съжаление , в последно време почти само Мазда и Субару "държат фронта". Другите си изнасят производството и вече все по-рядко може човек да си купи неща което е наистина Made in Japan ( всъщност не само коли, камиони, ами и техника с японски марки)!!!
 Между другото, последните дни срещам огромни трудности да се логна във форума, става по някакъв изключително труден начин, постоянно ме изхвърля без да съм сгрешил име или парола, става от десетия път и трябва да пиша пост в рамките на минути за да излезе, иначе следва наново лог, пак супер труден. Незнам какво става, но е изключително неприятно. Затова и не съм написал още неща, понеже много се изнервям.

 Това което забравих да добавя (и се сещам сега на прима виста) е следното:
 Fuso, на Mitsubishi марката за товарни модели също е застъпена, но не колкото  HINO и ISUZU. Общо взето Fuso не си правят те нещата в повечето случаи, а масово ползват лицензи от различни места ( основно от гореспоменатите). Така използват технологии "на готово". Техен избор си е това.
 Другата марка е UD Diesel (сефте я чувате нали  Ухилен). Това е напрактика Nissan Diesel. Леко са с наклонности към автобусите ( дори ако си спомням добре през 80-те бяха купили лиценз от Йокерии) . Сравнително често срещани са. Все пак са от голям концерн. Интересна подробност е, т.н. "въртележки" който станаха там през последното десетилетие. Онзи абсолютен ИДИОТ - висш йезуит (специален католик)  Карлос Госн (между другото с баща ливанец и майка .....нигерийка, роден в Ливан, отраснал в Бразилия, работил в Африка и сега шеф на Рено-Нисан Алианс  Завърти очи) ......  когато от Рено купиха Нисан (големи скандали в Япония бяха между другото, но това е друга тема) , общо взето т.н. мерки за "реструктуриране" и "излизане от кризата" бяха толкова отвратителни, че половин Япония се вдигна на крак. В Япония има един закон ( леко като закона за мълчанието в Сардиния) , неписан, а имено, че е абсолютно неморално да се уволняват голям брой хора от една компания. Просто е въпрос на чест да не се стига до това. А ако се стигне правителството помага много сериозно.

 Какво направи Госн?  Нямаше никакво намерение да оправя каквото и да било, а започна с "голямата ножица" да реже. Малко като "великия" Симеон Дянков  Ядосан Завърти очи . Уволни над 50% от работниците ( а Ниссан са огромен концерн), разпродаде каквото имаше за продан, включително и UD Diesel (което към момента беше абсолютно печелившо предприятие  Завърти очи) , унифицира всичко което можеше да се подмени от японско към френско ( все пак трябва френската икономика да се "облажи" с мега доставки) , почти заличи идентичността на Nissan, направи общи модели с Рено ( всъщност наложи Рено в моделите на Нисан) и така......направо обезлици и обезмисли марката. Случиха се огромни по мащаб и безпрецедентни по обем стачки в Япония. Интересен факт е, че принципно конкурентите от Hino първи излязоха и подкрепиха колегите си от UD Diesel, а след това респективно и от Ниссан, заради масовите уволнения. Последваха ги почти всички японски автомобилни ( а и не само) компании.
 
 Между другото Hino е марката където е много интересен факт, че работата в нея се предава много често по фамилна линия. Уволнения напрактика липсват, а самата фирма работи с почти двойно повече персонал от необходимото. Всичко това е японска философия за работата и отношението към работника. Но както и да е. Господин йезуита Госн, беше най-мразеният човек в Япония. Големи филми бяха около него. Напрактика си изпълни поръчката. В резултат на което, където и да се появеше се затваряха улици и едвам не го линчуваха. Това мирните японци  Шокиран. Имаше поне 10 ( да не бяха и много повече) случая на самоубииства от уволнените работници. И така......японците разбраха какво е "специален католик"  Тъжен.
 С тези "преструктурирания", малоумника Госн продаде камионджииското и автобусното подразделение на Ниссан - UD Diesel на ....Volvo. Затова и оттогава шведите навлязоха в Япония и продават там машините си. Вече напрактика UD Diesel въобще няма. Те, мрежата им продават Volvo. А защо йезуита продаде тази печеливша компания точно на шведите? Много просто, защото те се "имат"  Усмивчица , още от началото на века, когато Volvo купи товарното подразделение на Renault - Renault Truck ( между другото , барабар с Mack USA) и сега просто му трябваха кеш пари. Поредното доказателство, че е сложен там да разваля и подчинява нещата, а не да ги оправя. Както и да е.

 Относно това за дизаина, и аз мисля че освен някой по нови модели на Hino, като цяло това не им е силната страната на японците. То и историята го доказва :-). Общо взето според мен е малко като в училище. Виждали ли сте зубър да е облечен добре и с обноски  Ухилен ? Няма такъв. Италианци немогат да бъдат. На японците силата им е в технологиите и изработката.

 Друго - кабините им са такива, понеже практически спане в тях НЯМА. Поради спецификата на транспорта там, всичко е толкова добре уредено, че за дълги тревози се използват влакове и дори малки кораби (имат си дори едни специални малки 10 футови контеинери, много разпространени). ШОФЬОР В КАБИНА НЕ СПИ. Против културата им е!!!  Ако се наложи се спи в крайпътни хотели.  

 За дизелите на ISUZU, те винаги са били на светлинни години от тези не само на Opel, ами и на много други фирми познати ни в Европа. Проблема е, че много често, след първите серии, се сменят доставчици ( сещате се защо) и от това много страда качеството. Ама мнооого. Също както и при Renault Truck......уж моторите са Volvo, и да, те са такива, обаче често с горивна система Delphi, както и с други разлики ( по дребни). Кутиите са I-Shift, обаче с друг софтуер и алгоритъм.... и т.н.
 Иначе е много интересен факт, че всъщност първата кола произведена в Япония е .....Mitsubishi (1917 година ако си спомням добре), а още на следващата година 1918 втората е .....ISUZU (странно нали?). След това, чак през 30-те са MAZDA (тогава още Toyo Kogyo) и много по-късно, чак средата на 50-те Toyota, Honda  и т.н. Nissan  също не бяха от първите, но както и да е, това е извън темата, въпреки, че е показателно за това откъде са тръгнали "камионджиите" от ISUZU!!!

 За българи шофьори в Япония, бих казал, че това е пълен абсурд. Японците са големи националисти. Япония е колкото три Българии като територия, а е над 120 милиона души. Дали ще си внасят каквато и да е била работна ръка?  Ухилен Да не говорим, че там като изключим отделни части от Токио и Осака......всичко си е като трудов лагер и не се бъзикам, но и това е друга тема  Смотан.

 Пак стана дълго, пак забравих доста неща, но ако е наред форума и влизането ми е без проблеми после ще пиша още. Че тя тази тема е много дълга и интересна, но незнам дали тук има интерес....  Намигване

 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #6 -: Неделя, 22 Декември, 2013, 16:58:05 »
ОтговорОтговор

...ами просто си стой логнат постоянно.Аз с отварянето на сайта се логвам автоматично.
 За обезличаването на Nissan си прав, ама това да се призвеждат глобални продукти не е тенденция от вчера, но в последните години е много широко застъпена, просто компаниите така икономисват средства за разработки според мен.По същия начин преди години GM превърнаха култова марка като SAAB в най-обикновен Опел, с което изгубиха огромна част от европейската си клиентела, но явно за тях бяха по-важни продажбите зад океана. Ето сега пък например купуваш и мислиш, че караш TOYOTA AYGO, а то си е Peugeot 107/Citroen С1, произведен в Чехия.По същия начин първата генерация на VOLVO V40/S40 не е никакъв швед, а MITSUBISHI CARISMA, произведен в Холандия.RENAULT LATITUDE е SAMSUNG...Абе щом стигнахме до там MERCEDES и RENAULT да са едно(Citan/Cangoo)...абе голяма обърквация.Глобализация, това е положението :-\Ама айде, че много се отклоняваме от темата.И не си съвсем прав, че японците не си внасят работна ръка.Там се харесват бели жени и знаеш ли колко австралийки се трудят там, но това пък вече съвсем не е по темата. Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +479/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
Re:
« Отговор #7 -: Неделя, 22 Декември, 2013, 18:43:29 »
ОтговорОтговор

От 1990 г. си карам едно Субару 1800. Произведено е през 1985г. До момента съм сменял само консумативи. :-) Не съм имал удоволствието да карам японски камион.

Sent from my GT-I8262 using Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #8 -: Неделя, 22 Декември, 2013, 21:16:22 »
ОтговорОтговор

Най-добрата логистика на храни в света е в ... Токио. Магазините се зареждат от малки камиончета Фузо, Исузо и пр.  на всеки 2-3 часа. Това се налага поради липса на място в магазините и винаги всичко е прясно.
Не знам ограниченията за скорост на камионите, но на магистралата е макс. 90км/ч. По тази причина могат да се видят автомобили от типа на Ламборджини, Ферари и пр. "накичени" като коледни елхи. Аз лично видях ламборджини с волан с камъни "Сваровски", някакви светлини отдолу на автомобила и някакви жестоки рисунки по цялата кола. Мернах и някакви камиони, но нямах възможност да ги огледам подробно. Като цяло си е бая кич, но те си го харесват.
Видях пътен инцидент с влекач - беше ударен от едната страна отпред - нищо особено, но имаше 12бр. аварийни автомобили, извън полицейските 2-3 патрулки.
Японците са си по-дребни от нас и съответно местата в автобусите са по-малки - нещо като ученически седалки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 85
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #9 -: Понеделник, 23 Декември, 2013, 07:22:45 »
ОтговорОтговор

На времето през 1992 година един познат докара от Германия един камион Датсун . Беше с двигател атмосферен дизел V 8 и според човека беше 480 кс . Беше с два задни водещи моста и пак според човека е работил на летище с 22 000 литра цистерна на соло камион и тук го бяха преработили на бордови . Кабината беше много особена с малка муцуна отпред . Седеше срещу бензиностанцията на Петрол в Банишора . Втори такъв поне аз в България не съм виждал предполагам че и някои от по старите колеги може да са го виждали . Беше със синя кабина .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #10 -: Понеделник, 23 Декември, 2013, 12:43:45 »
ОтговорОтговор

NISSAN възражда марката DATSUN
http://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2012/03/20/1791601_nisan_vuzrajda_markata_datsun/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #11 -: Четвъртък, 03 Април, 2014, 23:22:44 »
ОтговорОтговор

Тъй като гледам аз съм първия във форума карал ХИНО  Ухилен Камиона ако не се лъжа беше мой набор(б.а."82) с размерите на,хм Лиаз може би.Беше с 5 скорости и доста навървяваше.А спирачките....спирачките бяха нещо....трябваше ми доста време да свикна с тях,изключително чувствителни бяха.Отделно съм карал Дайхацу Делта и 3-4 годишно Исузу с 5,2л мотор май 180 коня беше с 6 степенен автомат с типтроник(като на кола).Е този звяр нямаше равен по светофарите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!