Не бяхте чували нали? --> Hyundai Xcient
Форум на българските шофьори
Понеделник, 14 Октомври, 2019, 01:25:21 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Не бяхте чували нали? --> Hyundai Xcient  (Прочетена 2924 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +188/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« -: Неделя, 22 Декември, 2013, 00:41:29 »
ОтговорОтговор


 Т.н. "икономическо чудо" Корея от десетина години ( с дейната помощ, или по-скоро благодарение единствено и само на поредната схема на Ротшилдови) вече изкараха и цяла серия камиони, който смятат да ИЗНАСЯТ в Европа, Азия, Африка, Австралия и Америка  Завърти очи .

 Много интересно как на японците им е категорично забранено дори и да си го помислят, но за кореиците всички врати са отворени от точно определен момент. Но това е друга тема.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=-pNGX8se7K8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=-pNGX8se7K8</a>

 Иначе как мислите, добре ли е влекача ( тестван за първи път естествено от евреин - холандското хюмне Ван дер Меер Ухилен) ..... 520 коня, а дори били готови с версия за Европа - Евро 6  Шокиран. Цена нето експорт Бусан (това е град с пристанище  Смотан) - 56.000$ ...... как става тая работа , никак не ми е ясно  Нерешителен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 22 Декември, 2013, 00:41:29 »

 Активен
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 23 Декември, 2013, 08:29:23 »
ОтговорОтговор

Става и още как . За да натрият носовете на комунягите от северна още много неща ще им разрешат безпроблемно . Щото на юг произвеждат по най високите технологии и живеят като арабски шейхове а на север и л---а не могат щото храна няма . Долу горе като с двете германии на времето едната Мерцедес и БМВ другата Варбург и Трабант само че тук разликата е много по голяма .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 23 Декември, 2013, 08:29:23 »

 Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +188/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #2 -: Вторник, 31 Декември, 2013, 06:34:44 »
ОтговорОтговор


 Типично по евреиски, оказва се, че холандският гейтак Ван дер Меер е излъгал много сериозно с цената на кореиското "чудо". Всичко било заради т.н. "рекламен ефект". Оказва се, че цената далеч не била 56.000$. В Русия например официално се предлага за 3,8 милиона рубли, което от своя страна е около почти милион повече от новият Камаз Евро 5 ( тоест Аксор). С други думи, "дръпнатото корейче" струва средно, близо 84.000 ЕВРО Шокиран!!! Това според мен е пълно безумие  Завърти очи

 Друга интересна информация. Оказва се, че кореиците ще предлагат модела с .....седнете някъде и се хванете здраво....дишайте и издишайте, пак.....дишаите и издишаите  Ухилен ..... та въпросните поданници на Ротшилдови "атакуват пазара" с двигателна гама ОТ ЕВРО 1 ( никак не е правописна грешка), до Евро 6 ( като пропускат Евро 5). Само вижте таблицата с официалната моторна гама:

 Общо взето, нищо особенно като данни ("малката десятка" на Ивеко....с десетгодишна история, предполагам ще бие десятката на корейците където я хване и по всякакъв начин...от Европа до Корея и обратно Ухилен). Отделно щяло да има и малко "пипнат" вариант на D6CC41 (Евро 4) с намален обем от 12.344.
 Топ модела  щял да е с Евро 6 , 12,7 литра 520 коня и 2550 нютона. Ама как ми напомня дословно за Д13 серията на Волво ( респективно използван и в Рено), просто не е истина.

 Теглото щяло да е около и малко над 7 тона.....нормално.

 Интересно ми стана положението с предавателните числа. Щели да са два типа - 3,66 и 4,33  Шокиран Шокиран Шокиран . Също неможах да повярвам. Тези или смятат да катерят Алпите ежедневно или......никак не ги виждам.

 И последно, за десерт....Евро 1 (  Ухилен Завърти очи) версията ( около 1300 нютона момент) щяла да е с обикновенна 6 степенна кутия. Евро 2 и 3 с 10 степенна ( 5 с бързи и бавни), а Евро 4 и 6 с класически ЗФ 16-ка (4-4 с половинки), като за Евро 4 с лимитиран момент около 1850 НМ капацитет, а за Е6 се предвижда 12 степенен автомат с ДВОЕН СЪЕДИНИТЕЛ  Завърти очи !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* _HYUNDAI_Xcient_010.JPG (93.91 KB, 640x570 - видяно 297 пъти.)
Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #3 -: Вторник, 31 Декември, 2013, 12:39:31 »
ОтговорОтговор

За камиона-доста ми хареса на външен вид!Единственото слабо място на дизайна според мене е само емблемата,която стои някак натрапчиво,дали че е доста голяма...някак не се слива с линиите на решетката.Иначе доста красив дизайн,браво.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!