Новият Камаз 5490- Евро 5
Форум на българските шофьори
Понеделник, 14 Октомври, 2019, 01:19:55 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Новият Камаз 5490- Евро 5  (Прочетена 14285 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +434/-19
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 705
Теми: 69



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« -: Четвъртък, 26 Декември, 2013, 12:20:06 »
ОтговорОтговор

Две спални места, климатик, доп.осветление, автономно парно, кабината вътре е 1910мм висока, двигател евро 5-мерцедес-бенц(OM457LA, 428hp, 11,97L). Кабината е монтирана върху пневматично окачване, като предната  част е на ресори с много малко листове, а задната е пневматична, което осигурява голяма плавност на движението й. Водещият мост, е с хипоидна главна предавка( вид винтова, зъбна предавка, с наклонени или извити зъби и с кръстосани оси на 90 °. Разположена е аксиално м/у големите и малките зъбни колела). Ресурс на камиона - 1млн. километра. Обслужване-на 80 000. Разход 33/100, дизел. Има електронна спирачна и стабилизираща системи(EBS, ESP), както и електронна система на задното пневматично окачване(ECAS), която коригира клиренса.

http://vbox7.com/play:1ed62b3449

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 26 Декември, 2013, 12:20:06 »

 Активен
RFF
Младши потребител
**

Рейтинг: +22/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 80
Теми: 0



Активност
0%


« Отговор #1 -: Четвъртък, 26 Декември, 2013, 18:37:35 »
ОтговорОтговор

Ето едно видео за въпросният модел!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GuJAxfM_kRU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GuJAxfM_kRU</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 26 Декември, 2013, 18:37:35 »

 Активен
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Петък, 27 Декември, 2013, 08:51:10 »
ОтговорОтговор

Какво толкова рекламират неща които ги има всеки камион предназначен за международен транспорт повече от 30 години . През 1994 година се качих на Мерцедес 16 32 тогава влекача беше на над 10 години и освен всичките изброени "екстри" имаше хладилник ; кафеварка и охладител от климатика за три бутилки по 1.5 литра. Вярно кафеварката правеше доволно гадното шварц кафе но пак беше по добро от това на мотела в Ихтиман примерно  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +19/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0.6%


« Отговор #3 -: Петък, 27 Декември, 2013, 09:42:35 »
ОтговорОтговор

Какво толкова рекламират неща които ги има всеки камион предназначен за международен транспорт повече от 30 години . През 1994 година се качих на Мерцедес 16 32 тогава влекача беше на над 10 години и освен всичките изброени "екстри" имаше хладилник ; кафеварка и охладител от климатика за три бутилки по 1.5 литра. Вярно кафеварката правеше доволно гадното шварц кафе но пак беше по добро от това на мотела в Ихтиман примерно  Ухилен
Този Камаз е имитация на последния модел Maz, който пък е имитация на Axor. На Мaz-а двете седалки пружинират-серийно,но спирачките бързо се разбъркват, както възглавниците на кабината и диференциала.Очаква се в бъдеще да се слеят Maz и Kamaz.Maz-a може да сте го виждали в Полша.http://www.youtube.com/watch?v=AC5tCuH_nlg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #4 -: Петък, 27 Декември, 2013, 10:28:07 »
ОтговорОтговор

Времето на имитациите отдавна е отминало.
Поради големият  пазар в Русия и митата, които правят западната техника  непродаваема в Русия- западните фирми са принудени да  произвеждат в Русия или да отстъпят технологии срещу производство. Принципът е за нещо спряно от производство да се взимат още пари.
  Като в миналото Маз и Ман  имаха общо производство, сегашният модел ползва двигателите на Мерцедес Актрос V8  а Камаз е дал около 25% (грешка 11%) процента на Мерцедес за да получи цялата технология на производството за Аксор.
 Имаше конкурс за разработка на  5490-Камаз участваха една корейска  фирма и Мерцедес, спечелиха германците.
 Долната снимка е сравнението на интериора на корейчето и  германеца.
 Сп. камиони-[url=http://www.kamioni.bg/bg/menu//post/8809/5490-novoto-pokol%D0%B5ni%D0%B5-vl%D0%B5kachi-KamAZ-

 От което  великата руска мисъл е в шок... Чета отзивите и се хващам за главата. Преобладават заключенията ,  "не можехме ли ние да си измислим модел", "къде е великата руска мисъл", сега в сервизите на Мерцедес ли трябва да го поддържам",  " защо ми е ако искам Камаз си купувам Камаз".
 Вместо да погледнат , че с една машина струваща с 30% по-евтино от конкуренцията могат да  пътуват и имат  поддръжка в целият свят (извън Русия)...


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=uIjts-RnOrE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=uIjts-RnOrE</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Камаз China- Kamaz deutschland.jpg (193.96 KB, 815x733 - видяно 9399 пъти.)

* Камаз korea- Kamaz deutschland.jpg (193.96 KB, 815x733 - видяно 3787 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Петък, 27 Декември, 2013, 11:30:34 »
ОтговорОтговор

От МАЗ имам само лоши спомени за разлика от Камаз който го имаме до ден днешен . МАЗ на 30 000 скоростния лост го гонех из цялата кабина тамън включа пета и си седна на седалката тя изключи и ме удари по крака . То при новите не сравняваме МАЗ и Камаз а един модел Мерцедес и два двигателя  . Тая с митата е много добра политика така си запазват и развиват родното производство осигурявайки стотици хиляди даже милиони работни места . Ние какво направихме ? Неконтролируемия внос на бараки от западна Европа уби нашето производство .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +19/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0.6%


« Отговор #6 -: Петък, 27 Декември, 2013, 12:57:28 »
ОтговорОтговор

  Ако искаш да караш нещо руско взимаш Ural последните модели са с двг ямз 238. До 2014 година Камаз и Урал практически са с еднакви, но не и идентични! А Kamaz 2014 е продаден/капариран за 11 месеца напред са запълнени производствените мощности !!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Петък, 27 Декември, 2013, 22:15:23 »
ОтговорОтговор

Честно казано въобще не държа да карам руски камион . Даже никакъв вече не ми се кара но се налага от време на време . Чак толкова да са дефицит камазите не ми се вярва но може . На практика получаваш камион Евро 5 с който можеш да пътуваш на всякъде по същество Мерцедес с друга емблема на цена 30% по ниска от Мерцедес и на всякъде по света ползваш сервизната инфраструктура на Мерцедес . Това си е една много добра оферта .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #8 -: Петък, 27 Декември, 2013, 22:31:13 »
ОтговорОтговор

Ей,все пак тези хора,в тяхната държава се произвежда нещо...защо не ни даде Мерцедес на нас например да правиме нещо ???Явно политиката на Европа е решила ние да не делкаме никва техника Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +434/-19
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 705
Теми: 69



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #9 -: Петък, 27 Декември, 2013, 23:15:48 »
ОтговорОтговор

Вижда ми се добре ,,барнат". Убеден съм, че пробегът му ще е много сериозен. Руснаците сега наливат сериозни инвестиции в съживяването на производството си и излизане на международния пазар, така че едва ли са скалъпили камион за едното присъствие на сцената. Рекламират усилено екстрите, защото до сега не са правили нещо толкова ,,евро". Но високото качество на материалите, бенцовият двигател, плюс доброто реноме на Камаз,  на здрава и надеждна машина, предопределят според мен, един успешен камион.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-2278
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #10 -: Петък, 27 Декември, 2013, 23:34:13 »
ОтговорОтговор

Вижда ми се добре ,,барнат". Убеден съм, че пробегът му ще е много сериозен. Руснаците сега наливат сериозни инвестиции в съживяването на производството си и излизане на международния пазар, така че едва ли са скалъпили камион за едното присъствие на сцената. Рекламират усилено екстрите, защото до сега не са правили нещо толкова ,,евро". Но високото качество на материалите, бенцовият двигател, плюс доброто реноме на Камаз,  на здрава и надеждна машина, предопределят според мен, един успешен камион.


   А бе, не знам колко здрава и надеждна машина е, ама не са ли чували за автоматична скоростна кутия? Че кой в Европа кара още нов камион, но с ръчка?
  Що се отнася до дизайна - той напомня за МАН отпреди 2-3 поколения.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #11 -: Събота, 28 Декември, 2013, 00:20:29 »
ОтговорОтговор

Карам сега отново и пак Премиум,но е автомат,би ми се искало да е "ръчка" Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #12 -: Събота, 28 Декември, 2013, 01:24:19 »
ОтговорОтговор

   А бе, не знам колко здрава и надеждна машина е, ама не са ли чували за автоматична скоростна кутия? Че кой в Европа кара още нов камион, но с ръчка?
  Що се отнася до дизайна - той напомня за МАН отпреди 2-3 поколения.
Тука пише нещо друго.  AS_Tronic

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 201207111232_untitled_3-575x390.jpg (91.16 KB, 575x390 - видяно 3396 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-2278
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #13 -: Събота, 28 Декември, 2013, 01:39:31 »
ОтговорОтговор

Тука пише нещо друго.  AS_Tronic

   В такъв случай взимам думите си назад. Но мнението ми за външния дизайн на кабината остава актуално, нали?

   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* ман.jpg (11.06 KB, 236x214 - видяно 3094 пъти.)
Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #14 -: Събота, 28 Декември, 2013, 02:12:01 »
ОтговорОтговор

И на мен ми се вижда  антикварен,  но в сравнение със старото Камазаки си е направо  Бижу.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* man-tga-26410-03.jpg (174.88 KB, 1024x711 - видяно 3631 пъти.)

* 1388062190_kamaz-5490-.jpg (74.27 KB, 800x492 - видяно 5388 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!