Новият Камаз 5490- Евро 5
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 03:36:08 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Новият Камаз 5490- Евро 5  (Прочетена 21277 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 85
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 28 Декември, 2013, 06:08:39 »
ОтговорОтговор

  А бе, не знам колко здрава и надеждна машина е, ама не са ли чували за автоматична скоростна кутия? Че кой в Европа кара още нов камион, но с ръчка?
  
Ами примерно аз не ща да чуя за автомати и полу автомати . Двама приятели със Сетра 315 HDH с такива скорости толкова ядове берат че единя вика по добре Чавдар да карам  Ухилен Автобусите бяха на 3-4 години като влязоха в България и си дойдоха с проблемите . Едната Сетра я караха в Турция на преоборудване с ръчни скорости другата ходи където има сервиз на Сетра и Мерцедес на балканите и до ден днешен си е с проблемите особено в мокро време . Нещо нямам желание да ми светне цялото табло и да си остана на пътя . Тука в Европа ни е лесен живота сервизна мрежа голяма ама там в русията има места където и хиляда километра няма нищо не сервиз и гарга няма . Не вярваш ли на камиона си по добре въобще не тръгвай на път .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 28 Декември, 2013, 06:08:39 »

 Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #16 -: Събота, 28 Декември, 2013, 12:40:24 »
ОтговорОтговор

Ей,все пак тези хора,в тяхната държава се произвежда нещо...защо не ни даде Мерцедес на нас например да правиме нещо ???Явно политиката на Европа е решила ние да не делкаме никва техника?
Нещата са взаимосвързани:
   1.България е или на първо или на второ място по корупция в ЕС за последните 4-5 години. Е как да дойдат чуждестранни инвеститори? Те идват да печелят, не да губят!
   2.В България бюрокрацията е огромна-вместо обслужване на едно гише още разправии,бюрокрация и корупция.В нормалните държави електронното правителство е стандарт тоест задължително.
   3.В България съдебната система не работи/обикновено едно дело се влачи от три до пет години/ако завлекат или откраднат нещо на чуждестранни инвеститори-пак загуби.Не трябва ами е задължителна съдебна реформа.
   4.Образувателна реформа също е необходима, защото завършилите образувание/дори више-учат се неща от преди 20-30години/не са квалифицирани и обучени да отговарят на съвременните реалности.Разбира се има и изключения,но те само потвърждават правилото.
    Има и много други причини...
А относно успеха на Kamaz 2014,че е продаден/капариран за 11 месеца напред,аз не се и съмнявам защото те вървят по проверената формула на Маз с бенцовият двигател.
   Въобще хората мислят в перспектива-не се носят по течението.
   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 28 Декември, 2013, 12:40:24 »

 Активен
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +299/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #17 -: Събота, 28 Декември, 2013, 14:00:55 »
ОтговорОтговор

Каквото и да пишете и да мислите този автомобил ( КАМАЗ 5490 ) ще е многократно по-добър от някой европейски марки  ( СтраДалис  визирам) .
Освен това Турция бълва всякакви авто - боклуци и ментета.
Защо пък братята да не произвеждат нещо по-добро и по-качествненно.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 85
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #18 -: Неделя, 29 Декември, 2013, 05:18:15 »
ОтговорОтговор

То като гледам не остана много от камиона да произведат руснаците . Въпреки че те са царе да се усерат и на малкото .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #19 -: Понеделник, 30 Декември, 2013, 17:36:10 »
ОтговорОтговор


 Този дизаин на кабината на МАЗ си е чист ТурбоСтар от 1983-та година. Между другото, цената на новия Камаз не е чак толкова ниска. Доколкото разбрах става дума за около 65.000Е, което е всичко друго, но не и ниска цена за префасониран Аксор.
 И последно, малко извън темата, някои знае ли с какво марката Камаз и въобще Татарстан е свързан по някакъв начин с България  Усмивчица Намигване ?!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #20 -: Вторник, 31 Декември, 2013, 06:43:21 »
ОтговорОтговор


 Коментара ми за кабината нека да се чете вместо "кабината на МАЗ", като кореиският вариант на кабината на КАМАЗ ( а НЕ на МАЗ....че съм се объркал).

 Между другото искам да направя едно друго уточнение, което досега никои не видях да спомене. Става дума за моторите.
 
 КАМАЗ избират ОМ457LA (428 к.с), което си е практически доста по-старата версия на 12 литровият мотор на Мерцедес, известен главно като "автобусният двигател" ( въпреки, че се използва за доста други неща, включително и в селскостопански машини  Ухилен). Това е РЕДОВИ, 6 цилиндров опростен мотор, по-стара генерация ( което всъщност според мен си е плюс).
 
 МАЗ вече слагат ОМ501LA които е V6 мотора на Актрос ( от второ поколение нагоре), в пъти по разпространен мотор, помпа-дюза с налягане до 1600 бара, мощностен ред между 310 и 460 коня, при тях е 430 коня версия. Известен е с това, че основният му ремонт става за два дни и струва около 5000лева в официално представителство  Ухилен.   

 И двата камиона са с ръчки ЗФ, явно заради любовта на руският пазар към по-прости и най-вече ДОКАЗАНИ решения!!!

 Теглото на МАЗ е около половин тон по-ниско от това на 5490.

 Гаранцията на КАМАЗ-а е 2год. и/или 200хил.км. МАЗ-а честно казано незнам ( а й точно сега не ми се търси да разбера  Смотан) колко е.
 Леко "лирично отклонение" - на руският пазар има няколко разпространени версии на китаиски влекачи. Най-известни са Howo и Faw. Според мен не са особенно евтини, около 5000-7000Е под цената на новия 5490, което е смешно малко на фона на това за какво говорим. Същите тези китаиски влекачи , се предлагат с уникалната официална гаранция от 1 год. и ....внимание......60хил.км Шокиран Завърти очи (ако стигнат до толкова  Ухилен, шегувам се).
 В същото време, това отвратително, постоянно чупещо се и известно само с проблемите си Ивеко (това го пиша като ирония...най-малкото защото е разработено, сглобявано в, и с болшинство части Made in Germany, при това южна - Улм  ) .... се предлага с 3 год и 360 хил.км гаранция, като гаранцията специално на тази така добре известна турбина ( между другото белгииско производство ) е ....700.000км ( словом седемстотин хиляди километра)!!!

 И последно, МАЗ-а е с около половин милион рубли по-евтин от 5490 Е5, тоест около 53.000Е срещу 64.000Е за КАМАЗ-а..... което не е никак малка стойност. Общите отзиви за кабината обаче са.......че е пълен ужасТ  Ухилен.......

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #21 -: Петък, 10 Януари, 2014, 14:41:00 »
ОтговорОтговор

Нещата са взаимосвързани:1.България е или на първо или на второ място по корупция в ЕС за последните 4-5 години. Е как да дойдат чуждестранни инвеститори? Те идват да печелят, не да губят!2.В България бюрокрацията е огромна-вместо обслужване на едно гише още разправии,бюрокрация и корупция.В нормалните държави електронното правителство е стандарт тоест задължително.3.В България съдебната система не работи/обикновено едно дело се влачи от три до пет години/ако завлекат или откраднат нещо на чуждестранни инвеститори-пак загуби.Не трябва ами е задължителна съдебна реформа.4.Образувателна реформа също е необходима, защото завършилите образувание/дори више-учат се неща от преди 20-30години/не са квалифицирани и обучени да отговарят на съвременните реалности.Разбира се има и изключения,но те само потвърждават правилото.Има и много други причини...А относно успеха на Kamaz 2014,че е продаден/капариран за 11 месеца напред,аз не се и съмнявам защото те вървят по проверената формула на Маз с бенцовият двигател.Въобще хората мислят в перспектива-не се носят по течението.
Точно! Без реформи Нищо не може да се промени ще си останем най бедната държава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kamion53
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #22 -: Вторник, 25 Февруари, 2014, 15:41:19 »
ОтговорОтговор

Защото са пияни и глупави.И много некадърни.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 85
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #23 -: Вторник, 25 Февруари, 2014, 18:53:04 »
ОтговорОтговор

Защото са пияни и глупави.И много некадърни.

И на базата на какво правиш такива категорични изводи ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
m@n
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-67
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Maldives Maldives

Публикации: 64
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #24 -: Петък, 07 Март, 2014, 12:40:23 »
ОтговорОтговор

Усмивчица
http://fakti.bg/technozone/90106-spirat-novia-kamaz-zaradi-defekt

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
glogistics
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #25 -: Петък, 07 Март, 2014, 14:42:03 »
ОтговорОтговор

Усмивчица Все едно да си купиш нова Лада. Само първоначалната инвестиция е ниска... Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #26 -: Събота, 21 Ноември, 2015, 19:33:53 »
ОтговорОтговор

Отзиви на един собственик на нов 5490:

https://www.drive2.ru/r/other/1192322/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #27 -: Събота, 21 Ноември, 2015, 21:31:49 »
ОтговорОтговор

Малииииий...Човека, чак адвокати е затърсил..... Голям котор, ще излезе Недомерцедеса.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #28 -: Неделя, 29 Ноември, 2015, 14:10:37 »
ОтговорОтговор

"заради проблеми с качеството на доставени от Германия детайли" ще падна! Едно две палета да са ударени дефектирани, ама при транспорта всичко да е дефектно неща ме съмнява.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #29 -: Събота, 22 Октомври, 2016, 21:06:33 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Jqj0eLwGVU4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Jqj0eLwGVU4</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!