Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 03:36:08
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Други камиони
>
Новият Камаз 5490- Евро 5
Страници:
1
[
2
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Новият Камаз 5490- Евро 5 (Прочетена 21277 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
sek.1
Младши потребител
Рейтинг: +21/-1
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 85
Теми: 4
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #15
-:
Събота, 28 Декември, 2013, 06:08:39 »
Отговор
Цитат на: driver1 в Петък, 27 Декември, 2013, 22:34:13
А бе, не знам колко здрава и надеждна машина е, ама не са ли чували за автоматична скоростна кутия? Че кой в Европа кара още нов камион, но с ръчка?
Ами примерно аз не ща да чуя за автомати и полу автомати . Двама приятели със Сетра 315 HDH с такива скорости толкова ядове берат че единя вика по добре Чавдар да карам
Автобусите бяха на 3-4 години като влязоха в България и си дойдоха с проблемите . Едната Сетра я караха в Турция на преоборудване с ръчни скорости другата ходи където има сервиз на Сетра и Мерцедес на балканите и до ден днешен си е с проблемите особено в мокро време . Нещо нямам желание да ми светне цялото табло и да си остана на пътя . Тука в Европа ни е лесен живота сервизна мрежа голяма ама там в русията има места където и хиляда километра няма нищо не сервиз и гарга няма . Не вярваш ли на камиона си по добре въобще не тръгвай на път .
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #15 -:
Събота, 28 Декември, 2013, 06:08:39 »
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #16
-:
Събота, 28 Декември, 2013, 12:40:24 »
Отговор
Цитат на: ivopifeca в Петък, 27 Декември, 2013, 21:31:13
Ей,все пак тези хора,в тяхната държава се произвежда нещо...защо не ни даде Мерцедес на нас например да правиме нещо ???Явно политиката на Европа е решила ние да не делкаме никва техника?
Нещата са взаимосвързани:
1.България е или на първо или на второ място по корупция в ЕС за последните 4-5 години. Е как да дойдат чуждестранни инвеститори? Те идват да печелят, не да губят!
2.В България бюрокрацията е огромна-вместо обслужване на едно гише още разправии,бюрокрация и корупция.В нормалните държави електронното правителство е стандарт тоест задължително.
3.В България съдебната система не работи/обикновено едно дело се влачи от три до пет години/ако завлекат или откраднат нещо на чуждестранни инвеститори-пак загуби.Не трябва ами е задължителна съдебна реформа.
4.Образувателна реформа също е необходима, защото завършилите образувание/дори више-учат се неща от преди 20-30години/не са квалифицирани и обучени да отговарят на съвременните реалности.Разбира се има и изключения,но те само потвърждават правилото.
Има и много други причини...
А относно успеха на Kamaz 2014,че е продаден/капариран за 11 месеца напред,аз не се и съмнявам защото те вървят по проверената формула на Маз с бенцовият двигател.
Въобще хората мислят в перспектива-не се носят по течението.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #16 -:
Събота, 28 Декември, 2013, 12:40:24 »
Активен
stoil nedev
Старши потребител
Рейтинг: +299/-158
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 416
Теми: 5
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #17
-:
Събота, 28 Декември, 2013, 14:00:55 »
Отговор
Каквото и да пишете и да мислите този автомобил ( КАМАЗ 5490 ) ще е многократно по-добър от някой европейски марки ( СтраДалис визирам) .
Освен това Турция бълва всякакви авто - боклуци и ментета.
Защо пък братята да не произвеждат нещо по-добро и по-качествненно.
Активен
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов
sek.1
Младши потребител
Рейтинг: +21/-1
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 85
Теми: 4
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #18
-:
Неделя, 29 Декември, 2013, 05:18:15 »
Отговор
То като гледам не остана много от камиона да произведат руснаците . Въпреки че те са царе да се усерат и на малкото .
Активен
Hino
Старши потребител
Рейтинг: +190/-9
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 348
Теми: 6
Активност
0%
iYi
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #19
-:
Понеделник, 30 Декември, 2013, 17:36:10 »
Отговор
Този дизаин на кабината на МАЗ си е чист ТурбоСтар от 1983-та година. Между другото, цената на новия Камаз не е чак толкова ниска. Доколкото разбрах става дума за около 65.000Е, което е всичко друго, но не и ниска цена за префасониран Аксор.
И последно, малко извън темата, някои знае ли с какво марката Камаз и въобще Татарстан е свързан по някакъв начин с България
?!
Активен
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Hino
Старши потребител
Рейтинг: +190/-9
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 348
Теми: 6
Активност
0%
iYi
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #20
-:
Вторник, 31 Декември, 2013, 06:43:21 »
Отговор
Коментара ми за кабината нека да се чете вместо "кабината на МАЗ", като кореиският вариант на кабината на КАМАЗ ( а НЕ на МАЗ....че съм се объркал).
Между другото искам да направя едно друго уточнение, което досега никои не видях да спомене. Става дума за моторите.
КАМАЗ избират ОМ457LA (428 к.с), което си е практически доста по-старата версия на 12 литровият мотор на Мерцедес, известен главно като "автобусният двигател" ( въпреки, че се използва за доста други неща, включително и в селскостопански машини
). Това е
РЕДОВИ, 6 цилиндров
опростен мотор, по-стара генерация ( което всъщност според мен си е плюс).
МАЗ вече слагат ОМ501LA които е
V6
мотора на Актрос ( от второ поколение нагоре), в пъти по разпространен мотор, помпа-дюза с налягане до 1600 бара, мощностен ред между 310 и 460 коня, при тях е 430 коня версия. Известен е с това, че основният му ремонт става за два дни и струва около 5000лева в официално представителство
.
И двата камиона са с ръчки ЗФ, явно заради любовта на руският пазар към по-прости и най-вече ДОКАЗАНИ решения!!!
Теглото на МАЗ е около половин тон по-ниско от това на 5490.
Гаранцията на КАМАЗ-а е 2год. и/или 200хил.км. МАЗ-а честно казано незнам ( а й точно сега не ми се търси да разбера
) колко е.
Леко "лирично отклонение" - на руският пазар има няколко разпространени версии на китаиски влекачи. Най-известни са Howo и Faw. Според мен не са особенно евтини, около 5000-7000Е под цената на новия 5490, което е смешно малко на фона на това за какво говорим. Същите тези китаиски влекачи , се предлагат с уникалната официална гаранция от 1 год. и ....внимание......60хил.км
(ако стигнат до толкова
, шегувам се).
В същото време, това отвратително, постоянно чупещо се и известно само с проблемите си Ивеко (това го пиша като ирония...най-малкото защото е разработено, сглобявано в, и с болшинство части Made in Germany, при това южна - Улм ) .... се предлага с 3 год и 360 хил.км гаранция, като гаранцията специално на тази така добре известна турбина ( между другото белгииско производство ) е ....700.000км ( словом седемстотин хиляди километра)!!!
И последно, МАЗ-а е с около половин милион рубли по-евтин от 5490 Е5, тоест около 53.000Е срещу 64.000Е за КАМАЗ-а..... което не е никак малка стойност. Общите отзиви за кабината обаче са.......че е пълен ужасТ
.......
Активен
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #21
-:
Петък, 10 Януари, 2014, 14:41:00 »
Отговор
Цитат на: Тариката в Събота, 28 Декември, 2013, 12:40:24
Нещата са взаимосвързани:1.България е или на първо или на второ място по корупция в ЕС за последните 4-5 години. Е как да дойдат чуждестранни инвеститори? Те идват да печелят, не да губят!2.В България бюрокрацията е огромна-вместо обслужване на едно гише още разправии,бюрокрация и корупция.В нормалните държави електронното правителство е стандарт тоест задължително.3.В България съдебната система не работи/обикновено едно дело се влачи от три до пет години/ако завлекат или откраднат нещо на чуждестранни инвеститори-пак загуби.Не трябва ами е задължителна съдебна реформа.4.Образувателна реформа също е необходима, защото завършилите образувание/дори више-учат се неща от преди 20-30години/не са квалифицирани и обучени да отговарят на съвременните реалности.Разбира се има и изключения,но те само потвърждават правилото.Има и много други причини...А относно успеха на Kamaz 2014,че е продаден/капариран за 11 месеца напред,аз не се и съмнявам защото те вървят по проверената формула на Маз с бенцовият двигател.Въобще хората мислят в перспектива-не се носят по течението.
Точно! Без реформи Нищо не може да се промени ще си останем най бедната държава.
Активен
kamion53
Начинаещ
Рейтинг: +2/-0
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 15
Теми: 1
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #22
-:
Вторник, 25 Февруари, 2014, 15:41:19 »
Отговор
Защото са пияни и глупави.И много некадърни.
Активен
sek.1
Младши потребител
Рейтинг: +21/-1
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 85
Теми: 4
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #23
-:
Вторник, 25 Февруари, 2014, 18:53:04 »
Отговор
Цитат на: kamion53 в Вторник, 25 Февруари, 2014, 15:41:19
Защото са пияни и глупави.И много некадърни.
И на базата на какво правиш такива категорични изводи ?
Активен
m@n
Младши потребител
Рейтинг: +21/-67
Неактивен
Пол:
Maldives
Публикации: 64
Теми: 2
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #24
-:
Петък, 07 Март, 2014, 12:40:23 »
Отговор
http://fakti.bg/technozone/90106-spirat-novia-kamaz-zaradi-defekt
Активен
glogistics
Начинаещ
Рейтинг: +2/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 14
Теми: 3
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #25
-:
Петък, 07 Март, 2014, 14:42:03 »
Отговор
Все едно да си купиш нова Лада. Само първоначалната инвестиция е ниска...
Активен
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #26
-:
Събота, 21 Ноември, 2015, 19:33:53 »
Отговор
Отзиви на един собственик на нов 5490:
https://www.drive2.ru/r/other/1192322/
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #27
-:
Събота, 21 Ноември, 2015, 21:31:49 »
Отговор
Малииииий...Човека, чак адвокати е затърсил..... Голям котор, ще излезе Недомерцедеса.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #28
-:
Неделя, 29 Ноември, 2015, 14:10:37 »
Отговор
"заради проблеми с качеството на доставени от Германия детайли" ще падна! Едно две палета да са ударени дефектирани, ама при транспорта всичко да е дефектно неща ме съмнява.
Активен
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:Новият Камаз 5490- Евро 5
«
Отговор #29
-:
Събота, 22 Октомври, 2016, 21:06:33 »
Отговор
http://www.youtube.com/watch?v=Jqj0eLwGVU4
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Етикети:
Страници:
1
[
2
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...