Стралис срещу Премиум
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 14:27:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Стралис срещу Премиум  (Прочетена 20892 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« -: Неделя, 05 Януари, 2014, 11:31:23 »
ОтговорОтговор

Ако се не лъжа, четох някъде, че и "Дафините" Евро 6 с почти 13 литровия  PACCAR са с променлива геометрия, за 11-литровите не разбрах да ли са с такава турбина.
Вече имат и Ман и  Волво.
 За другите не знам какво е положението с тези нови Е6.
И Фиата ми е с такава турбина-леката кола от 91 година.
Моите уважения към Теб Иво и италианските автомобили но дори 1-вите JTD-та(комънрейли) на 156-цата бяха  с нормални "турбини", на 1.9-ката накъде към 2001-2  започват да вграждат турбо с променлива геометрия. Затова мисля, че може би се заблуждаваш за твоето турбо.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 05 Януари, 2014, 11:31:23 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!