• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

MAN TGA 460-530

Започната от ivan 80, Събота, 04 Януари, 2014, 21:14:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МАН

ТГА 460
1 (6.7%)
ТГА 530
14 (93.3%)

Общ брой гласове: 15

Гласуването приключва: Неделя, 07 Февруари, 2106, 08:28:15

ivan 80

Здравейте колеги..Искъм да си купя МАН колебая се между МАН ТГА 460 и МАН ТГА 530 и двата са с помпа и диузи..не искум комарел мотор.. С рачна скоростна кутия..интересува ме кои мотор е по сполучлив разход на гориво д/г..общо взето всякаква информация би била полезна..карам в България..возя зърно гондоли дърпам...Благодаря предварително :)

ivan 80


loshdancho

Цитат..карам в България..возя зърно гондоли дърпам
И не претоварваш.......ХАХАХА.
Шегувам се. За твоя товар е по-добре за вземеш 530. На другия му идват много 50тона, че и повече.
Все пак гледай на място техническото състояние. Виж обезателно изразходеното гориво от както е произведен камиона през менюто на компютъра.
Раздели го на 32-38 и ще получиш приблизителният реален километраж. Не се лъжи по показанията на тахографа.
Може пък да се окаже, че по-малкият е каран по-малко.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

50 тона ???Само товара ли  ???

loshdancho

Общо бре, само товара е рядкост . Не че не ми се е случвало, но с гондола за инертни материали...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Колко горе долу е тарата на влекач евро5 и по новичка гондола...ама па то гондолите са с различна големина :-X

kobrata-kalugerovo

Да споделя и аз  Ман ТГХ 440 с гондола Беналу тара 12 800 с пълен резервоар като джантите на камиона и цялата гондола са алуминиеви.

loshdancho

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 05 Януари, 2014, 09:40:36Колко горе долу е тарата на влекач евро5 и по новичка гондола...ама па то гондолите са с различна големина :-X
Леките са от 12 000 кг до 15 000 кг в зависимост от обема. Има 24m³ и 90м³  зависи от много неща. Тежките композиции стигат до 17 500кг.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Mystang

530-ката е мотора.Харчи по малко от другия и върви повече.

R560

Цитат на: loshdancho - Неделя, 05 Януари, 2014, 09:23:32
Общо бре, само товара е рядкост . Не че не ми се е случвало, но с гондола за инертни материали...

Че то на пристанище Варна най често само товара е 40 50 тона ;D Има и хенгри със по 60 65 тона  ;D общо тегло 85  ;D

Rammbon

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 05 Януари, 2014, 09:07:56
50 тона ???Само товара ли  ???
И защо не  ;D  ? 430 си ги дърпа нормално по равното с 80км/ч-разход 44л, по баирите свалям до 5-а, все пак са си 50т - фракция :) Иначе редовно си дърпам по 54т бруто. Тарата ми е 14800
Според мен 530 е по-добрия вариянт. Малко повече ще гори, но и повече ресурс има двигателя.

abator

Карал съм 18.530. До 18 тона товар все едно си празен. Товара почти не се усеща. С такъв тонаж и разхода е много добър. Над 18 започва да похапва повечко.

Sent from my GT-I8262 using Tapatalk

ivan 80

Колеги значе да разбирам че 530 е по добър да не се замислям ваобще ... а някакви дефекти нещо да дава мотора някакви проблеми... А някои знаи ли дали е с 6 оделни глави..

abator

За мен 530-ката е по-добрия вариант. Не съм имал някакви проблеми с този камион. Върви и гори прилично ако знаеш как да го караш.

ivopifeca

Цитат на: Rammbon - Неделя, 05 Януари, 2014, 15:44:01
И защо не  ;D  ? 430 си ги дърпа нормално по равното с 80км/ч-разход 44л, по баирите свалям до 5-а, все пак са си 50т - фракция :) Иначе редовно си дърпам по 54т бруто. Тарата ми е 14800
Според мен 530 е по-добрия вариянт. Малко повече ще гори, но и повече ресурс има двигателя.
Егати спирачките,гумите,възглавниците...спирачен път и т.н. :)

loshdancho

Цитат на: ivopifeca - Понеделник, 06 Януари, 2014, 19:46:14
Егати спирачките,гумите,възглавниците...спирачен път и т.н. :)




ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.