• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

История на MAN

Започната от Trucker_Boy, Събота, 14 Май, 2011, 17:43:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy

Малко интересни факти :
1897 година-Произведен първият дизелов двигател от Рудолф Дизел
Сливане на две машиностроителни фабрики от Аусбург и Нюрнберг в акционерно дружество
1908 година-Преименуване на Maschinenfabrik Ausburg-Nurnberg AG (M.A.N)
1915 годинa-Произведен първият камион MAN
1955 година-Открит е заводът за камиони MAN в Мюнхен за производство на индустриални превозни средства от 6 до 50 тона, от 113 до 660 к.с., с 2,3,4 и 5 оси, автобуси и дизелови двигатели
2001 година -Формира се новата група NEOMAN между NEOPLAN и MAN за производство на автобуси
2002 година – септември
IAA – нова генерация двигатели Common Rail и PriTarder
2004 година – февруари
Революционен двигател D20 Common Rail
2007 - Започва пройзводство на най-мощният влекач в Европа

Размери на кабините :
XL


XLX CAB


XXL CAB


MAN Indupol (командир)









www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

SOLAR

#1
Съобщения за медиите
2011-05-13

MAN TGX ist der umweltfreundlichste Lkw
MAN TGX 18.400 erhält die Auszeichnung "Green Truck 2011"

MAN TGX 18.400 е с име "Green Truck 2011"  -  "Зелена камион 2011". В областта общо 14 превозни средства, които са преминали този тест Professional, организирани от Мюнхен седмично списание "VerkehrsRundschau" или "Шофьор на камион" Supertest, на MAN TGX 18.400 XLX победи с MAN TGX 18.440 XLX идващи от трети. The MAN TGX 18.400 XLX was top of the economy classification, scoring 96 of a possible 100 points. В MAN TGX 18.400 XLX е върха на класирането на икономиката, вкара 96 от възможни 100 точки. With the lowest fuel consumption coupled with the lowest CO2 emission, it left all its competitors behind. С най-ниска консумация на гориво в съчетание с най-ниска емисия на СО2, той остави всичко зад своите конкуренти.

с извинение за превода
инфо пресцентър - man.eu

Цитат1898 година-Произведен първият дизелов двигател от Рудолф Дизел

Годината е 1897 ... виж Rudolf Diesels Erfindung legte den Grundstein für MAN
Es war in der Maschinenfabrik Augsburg, wo Rudolf Diesel im Jahr 1897 den ersten Dieselmotor der Welt konstruierte.


ЛЕКИ ПЪТИщА !

SOLAR

#1

Trucker_Boy

Най-добрият вариант за пътувания на къси и средни разстояния: MAN TGS




Моделът TGS, с варианти за кабините М и L, е предназначен за транспорт на къси разстояния и може да се използва заразнасяне на стока, а с кабината LX моделът TGS е добре оборудван за транспорт на дълги разстояния. Вътрешността на кабините е функционално и естетически добре обзаведена: Наблегналто е сме на качеството и всичко изглежда много добре.


MAN TGS
Практичността също е важна особеност в шофьорската кабина на TGS. М кабината е подходяща за изпълнение на задачи на строителни обекти, за различни видове товарачи и за самосвали. Обаче, тази кабина може да бъде използвана и за превозни средства с товарни кранове, за камиони с бетонобъркачки или за превозни средства от сферата на комуналните услуги. L кабината е добра алтернатива за камиони-цистерни или при транспортиране на сухи насипни товари. Вие също може да използвате камион с L кабина при транспортирането на замразени стоки, напитки и строителни материали. LX кабината е предназначени за транспортирането на обемни товари и за дълги разстояния. Предлагайки тези видове кабини, ние изцяло покриваме изискванията на пазара в тази област-осигуряваме компактни външни размери за максимални дължини на каросерията. Широчината на нашите кабини е 2.3 метра, а клиентът може да си избере между две дължини за кабините и две височини на техните покриви. Компактните TGS кабини улесняват маневрите на камиона в най-тесните места. Теглото на кабината, височина за качване в кабината и цялостната височина на кабината са в нормите.


Източник: www.evrokamion.com
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

SOLAR

И аз ще ви шарна един MAN-19 414, но не му зная модела. Той е с две кабини, невярно разбирате предназначението - противопожарен автомобил за тунел. Снимките съм направил през 2008 г. от италианската страна на Тунел Монт Блан.





ЛЕКИ ПЪТИщА !

admin

Хубаво е човек да снима и да си пази снимките. А като каза за тунела "Монблан" и се сетих за големия пожар в тунела. Също така и пожара в другия тунел, "Фрежус".
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Trucker_Boy

Страхотни снимки Solar.
Аз преди време гледах по History-то документален филм за пожара в Мон Блан ,който се оказа ,че се е причинил от камион с опасен запалим товар.Първоначално хората се задушили от гумите ,който се запалили от високата температура и бързо разпространил по останалите превозни средства.
След тази трагедия отстрани на тунела са построени множество изходи обединени в мини тунел за евакуация.
Добавени са свръх модерни камери и пожарни системи (както и МАН–а).
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

Още информация за няколко модела на MAN.
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

antoniyu

Нещо и от мен за любимата ми марка.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

Trucker_Boy

Браво ,много хубави снимки.
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

antoniyu

цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

Trucker_Boy

Няколко Wallpaper-а и от мен.

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

georgi87

това ми е най-любимата марка камион много го обичам ТГ-то е супер с най-голямата кабина просто е невероятен също много харесвам и вече поостарелите 3-ти и 4-ти модели-19.463 и 19.464 с големите кабини също са много удобни здрави надеждни и сигурни камиони даже съм чул че заради това че са с по-малко електроника са по-корави и по-деянджий от ТГ-тата

Trucker_Boy

Цитат на: georgi87 - Неделя, 07 Август, 2011, 14:41:16
това ми е най-любимата марка камион много го обичам ТГ-то е супер с най-голямата кабина просто е невероятен също много харесвам и вече поостарелите 3-ти и 4-ти модели-19.463 и 19.464 с големите кабини също са много удобни здрави надеждни и сигурни камиони даже съм чул че заради това че са с по-малко електроника са по-корави и по-деянджий от ТГ-тата

Това си е самата истина ! ;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

georgi87

тръкър като твой съмишленик ако искаш дай ми некое плюсче че и без това са ми малко

Trucker_Boy

Цитат на: georgi87 - Неделя, 07 Август, 2011, 16:19:45
тръкър като твой съмишленик ако искаш дай ми некое плюсче че и без това са ми малко


До довечера ще ти ги направя 10 ,щом са толкова важни за теб. ;)
В същност МАН-ът не ми е любимата марка ,но по-старите манчета като този от профилната ми снимка са ми голяма слабост.
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори