• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

4х4 , кола за зимата , планината и пясъчните дюни

Започната от Rammbon, Неделя, 26 Януари, 2014, 15:06:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rammbon

Радостта за мен като го взех беше само 10 дни. После се качих пак в кабината на камион и само път. Жената и децата ще му се радват повече  ;)

Rammbon


naum4o

Съдба ;) А и за жените, возещи деца, автоматът е по-добре.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

naum4o

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

emilpopoff

Цитат на: harpiata - Събота, 29 Март, 2014, 23:52:28
Като стана въпрос за талянки-Алфа 159 влиза в критерийте за години.Кеф ти дизел,кеф ти бензин
Цитат на: ivopifeca - Събота, 29 Март, 2014, 21:06:47
Е пак тия италянци....съдба!
Според мен "новата" Панда(тази след 2003 г) за съжаление не може да се опре на старата Панда по проходимост.Старата машина беше нещо уникално за цента си предназначението си.
А относно Алфа 159 мога да кажа само суперлативи за задвижването към 4-рите колела.(в една друга тема сме си говорели с колегата Иво(ivopifeca) относно тази кола). Но за съжаление тази кола не става дори и за "паркетен" офроуд, нейната концепция е друга- да караш по шосеен път с яки завои с газ до дупка, до предела ма машината и да не притесняваш, че ще излезеш от пътя. Алфата е с много сериозно задвижване има 3-и дифа(преден, заден и среден(междинен) например като истинските бегачки в ралита(дори вече от 2012 в WRC премахнаха междинния диф заради икономии и по-лесен достъп до състезанията на повече отбори) , дифa e тип Torsen смятам, че това достатъчно за да си представим за каква кола иде реч. Имал съм щастието и късмета да карам Алфа 159 Q4 2.4 JTDm 210 коня наистина няма такава кола като пътно поведение, пък дизеловия 5-так върви уникално за кубатурата си и мощността си.
За непретенциозен автомобил 4х4 бих казал(написал) за един подценяван и недолюбван до скоро от мен автомобил- Деу(СангЙонг) Корандо 2.9 турбо дизел(това е култовия 5-так на мерцедес, който е вариация пък на железния 2.5 двг, редова помпа, "яде" всякаква нафта и масло  :D) е разбира се лицензиран от Мерцедес(така пише и на самия мотор) , има блокаж на задния диф, плюс това задния мост е изкопиран 1:1 от старата G класа.

naum4o

Ако Subaru Forester беше с по-високо окачване, щеше веднага брилиянтно да отговори на критериите на темата. Едно лято карах такава из нивите на Добруджа и останах с отлични впечатления.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Boroman21

Има си комплекти за повдигане с до 20мм , но пак си остават диференциалите ниски.
А 24 сантиметра не е малък клиренс.

От мобилния

Boroman21