• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Юнион-Ивкони международни линии, заплати, отношение, работа?

Започната от motto_man, Събота, 01 Февруари, 2014, 14:47:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

motto_man

Здравейте  колеги и приятели  :)
В момента съм шофьор товарни превози в Перник,но ми приеха молбата за международен автобусен водач в Юнион-ивкони.Разгледах целия форум ,но за международните им превози не видях нищо.Та бих искал да попитам,някой ако знае как стоят нещата,има ли някаква разлика от междуградското и градско.Трябва също да спомена че не съм карал автобус досега ,така че заслужава ли си да бъда там,колкото за първоначален стаж ?
Любовта към себе си не е егоизъм. НЕлюбовта към себе си е плод на егото, което иска да бъде харесвано или одобрено отвън, защото не знае, че собственикът му е пълноценна личност, заслужаваща любовта си

motto_man

Любовта към себе си не е егоизъм. НЕлюбовта към себе си е плод на егото, което иска да бъде харесвано или одобрено отвън, защото не знае, че собственикът му е пълноценна личност, заслужаваща любовта си

Люси

Мой приятел работеше в Ивкони и каза че тези които са на градските линии взимат повече пари от тези които пътуват навън,обаче не работи дълго нещо го завъртяха с парите но сега може и да са оправили нещата!!!

Люси


Rammbon

Най-хубавото при автобусният шофьор е, че товара сам се качва и сам слиза, винаги си чист и спретнат, мацки отколо теб и други плюсове. Минуси, поне за мен няма.

Mystang

Аз имам опит с тях.5 години бачках при тях.Градско после международно.Това беше преди 2007.Парите са мижави.Режат от каквото могат.Техниката беше под секва  критика.Станаха много катастрофи заради лошо състояние на автобусите.Преди имаше гаранция от 2 хиляди лева гаранция за лоялност към фирмата.Когато напускаш много малко хора си ги взеха.Работиш много взимаш малко.Сега не знам как е.Надали се е променило много.Гледам доста често търсят драивъри.

motto_man

#4
Цитат на: Mystang - Събота, 01 Февруари, 2014, 20:17:49
Аз имам опит с тях.5 години бачках при тях.Градско после международно.Това беше преди 2007.Парите са мижави.Режат от каквото могат.Техниката беше под секва  критика.Станаха много катастрофи заради лошо състояние на автобусите.Преди имаше гаранция от 2 хиляди лева гаранция за лоялност към фирмата.Когато напускаш много малко хора си ги взеха.Работиш много взимаш малко.Сега не знам как е.Надали се е променило много.Гледам доста често търсят драивъри.
Колега ,тъй като си бил в международните,ще питам.Има ли нещо такова, да се кара с  дни и да не се прибираш много време.т.е.като си дойдеш от курс,вместо да почиваш 2 дни,веднага да те пращат обратно?Вие по колко шофьора бяхте заедно,защото разбрах че били по двама до Лондон,има ли нещо такова?

Редактиран цитат!
Любовта към себе си не е егоизъм. НЕлюбовта към себе си е плод на егото, което иска да бъде харесвано или одобрено отвън, защото не знае, че собственикът му е пълноценна личност, заслужаваща любовта си

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: motto_man - Събота, 01 Февруари, 2014, 14:47:04
Здравейте  колеги и приятели  :)
В момента съм шофьор товарни превози в Перник,но ми приеха молбата за международен автобусен водач в Юнион-Ивкони.Разгледах целия форум ,но за международните им превози не видях нищо.

     Не знам какво значи: "Приеха молбата за международен автобусен водач"? Когато ходих на изпит, мисля беше 2008 година след теоретичният и практичен изпит се решаваше. Критериите за подбор са меко казано безумни. На изпита бяхме 4 човека и това, че двамата не знаеха какво е ретардер и дехидратор, бе по-малкото. Не вярвах някога да са се качвали на автобус и дори единия се опита да "помести" уличен стълб на завой! Казаха му, че сигурно се е притеснил да заповяда следващата седмица отново.



Цитат на: motto_man - Събота, 01 Февруари, 2014, 14:47:04
Та бих искал да попитам,някой ако знае как стоят нещата,има ли някаква разлика от междуградското и градско.

     Не те разбрах колко сериозно питаш, освен че карането е принципно различно и хората също, ще отговоря разбъркано намести си отговорите. При едните спиш си всяка вечер във вкъщи. Пътниците в единият случай са тръгнали на екскурзия или да работят и живеят, при другият те смятат за удобен да разтоварват от проблеми си. Едните са предимно правостоящи. При едните е желателно да ти върви поне някаква мисъл и познания, докато при другите не е задължително. По скоро обяснявах градско/международно.



Цитат на: motto_man - Събота, 01 Февруари, 2014, 14:47:04
...Трябва също да спомена че не съм карал автобус досега ,така че заслужава ли си да бъда там,колкото за първоначален стаж ?

     Както обикновено казват старите ТИРаджии: "То камиона не е като автобуса, тролея..." От личен наблюдения и колеги мога да го потвърдя по този начин: От автобусен шофьор лесно се става на камион, обратното - НЕ. От тролейбусен, лесно става на камион или автобус. Обратното също става от малкото опитали.
     От многобройните предложения които имаш Юнион-Ивкони я остави на последно място! Или не са многобройни?



Цитат на: motto_man - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 00:21:28
Колега ,тъй като си бил в международните,ще питам.Има ли нещо такова, да се кара с  дни и да не се прибираш много време.т.е.като си дойдеш от курс,вместо да почиваш 2 дни,веднага да те пращат обратно?Вие по колко шофьора бяхте заедно,защото разбрах че били по двама до Лондон,има ли нещо такова?

     Ще кажа схемата която беше преди години до Мадрид. Тръгва се от София, двамата шофьори си карат времето до Вентимиля, Италия (картите се слагаха на границата със Сърбия). Слизат от автобуса да направят почивката в квартира, както е по правилник. След това се качват на следващият и с него правят почивка на Мадрид и обратно до Вентимиля. Около 9 дена е този цикъл. И така три или четири курса, тогава по-голяма почивка.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Механик-водач

Бих те посъветвал да опиташ на друго място, при тези няма да се получи, повярвай ми. ;) ;) ;)
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

motto_man

Разбрах.Извинявам се къде не съм разбран.Изглежда че с такова текучество,ще бъда одобрен преди изпитите.Нямам голям избор ,но от чутото не бих започнал,защото,това ми напомня на ДЛВ ,където всеки ден работиш и нищо не взимаш.Нямам много опит като тираджия,карал съм само 6 месеца,предимно карам соло,така че не би ми било проблем,пък и все пак отскоро карам и вървя по каналния ред,товарен превоз ---->автобусен.Както се изрази колега,поне си по-чист.Изглежда няма да чуя поне едно положително мнение,така че поне за мен,въпросът е решен,но нека ако някой знае нещо,да сподели,за да знаят хората.Благодаря :)
Любовта към себе си не е егоизъм. НЕлюбовта към себе си е плод на егото, което иска да бъде харесвано или одобрено отвън, защото не знае, че собственикът му е пълноценна личност, заслужаваща любовта си

Механик-водач

Ако толкова ти се иска да седиш в една кабина с още 50 човека пиши на лични, ще те насоча ... ;) ;) ;)
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

naum4o

Бих те посъветвал да се пробваш. Нали знаеш - за едни хубаво, за други лошо. Ако нямаш нещо сигурно за момента, опитай си късмета. Може дяволът да не е толкова черен. :)
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Механик-водач - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 20:16:41
Ако толкова ти се иска да седиш в една кабина с още 50 човека пиши на лични, ще те насоча ... ;) ;) ;)

     Ако са 50 девойки необременени с проблеми. Тогава къде по-хубаво?!



Цитат на: naum4o - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 21:26:45
Бих те посъветвал да се пробваш. Нали знаеш - за едни хубаво, за други лошо. Ако нямаш нещо сигурно за момента, опитай си късмета. Може дяволът да не е толкова черен. :)

     Нещо такова и аз казвам. Както по-горе писах, ако са много предложенията да я остави за последна. Ако няма други, а и на малко места взимат без опит.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

pumix

Бягай далече от Ивкони.Баща ми караше в градските и го запалиха с две заплати, нямали пари, чакали преводи и всякакви други подобни извинения.Негови колеги също изгоряха по този начин.
П.С. Кога си работил в ДЛВ?Аз също съм минал през школата на "чичо" Добри, та може да се познаваме. ;)
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

zufahrer

Не че има смисъл да пиша 10 месеца по последния постинг, но не мога да се сдържа......... :) :) :). Преди няколко години кандидатствах при тях. Одобриха документите, после интервюто беше кормуване 10-тина минути. От 35 кандидати одобриха 4 на които ни изпратиха СМС че сме одобрени, да заповядяме от другия ден на работа. Оказа се че шефа който раздава длъжностите е в почивка 10-тина дни, та се налага докато се върне да бачкаме обща работа (миене на автобусите, метене на плаца и тн.). Като се прибра въпросното шефче ми каза че има място сама за гр. линия 74, а аз бях писал заявление за междуградска или международна линия. Теглих им една майна и това беше.  За парите по-горе писаното е напълно вярно. И друго, един колега от градските линии караше повече от месец без мигачи........ :o
   Сега може и да е различно, може би всички имат мигачи  ;D

Mystang

Аз съм работил там 6 г.До 2008.Беше добре до 2007 после стана ад.Няма заплати.Няма подръжка на автобусите.Чак когато спре на пътя тогава се ремонтира колкото да тръгне.Това важи за всички автобуси.Отношение никакво и се оправяш сам.До колкото чувам положението още е същото.Не ти трябва.Тва е школа за нови шофьори.Да натрупат стаж,като работят без почивка и за смешни пари ако ги дадат.Навремето имаше 2000 лв гаранция която ти одържат от заплатата и като напускаш не ти я връщат.Това е.

motto_man

Въпреки че някой каза че от камион не се минавало на рей, е велико е. Обратното трудно ще го направя :) .Та нека разкажа, започнах в софийската Еридантранс. Все ще е от полза на някой. Гаража им е на земляне и държат линия 260, след мен започна стар ивконаджия и каза да бегам далеч и да не поглеждам натам. Сега за Еридантранс и градското каране. Каране душмански по по паветата на цар Борис III и взимане на курсове за закъснния от център за градска мобилност, особено уикендите вечер, пропускаш спирки и времето ти не стига и после пак газ по паветата и в насрещното. Рекорд от който не се гордея е е 80 км/ч. Аз съм спокоен тип водач и за трите ми месеца там качих един стар колега и не ме позна как карам хах. С времето свикнах, гоненето се отнасяше само за частните фирми в градския, това включва и 74  на ивкони , с които не можем да се поздравим от бързане при руски паметник.Други бързащи са тея травел 72 и 73, където стана случката с трамвая. Колегата не е виновен, просто частните линий са с по орязано време, държавните си перкат. В дни с голям трафик забравяш за бързането и даже пропускаш една врътка. Може би щях да остана, но имаме едно момченце в гаража, сашко, което ни мие рейсовете и беше пуснал жалба от чуждо име, не съм го бил кефел. Толко яка жалба че ми казаха да си пусна документите. Колеги от земляне казах чче го е правил и с други. Рейсаджийте от градския го познавате, качва се от дете по всички рейсове и е отраснал в земляне. Това от мен, сега съм в англия и и искам да работя в нормална фирма , без значение рейс или камион, без нарушаване на закона
Цитат на: Механик-водач - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 08:54:32
Бих те посъветвал да опиташ на друго място, при тези няма да се получи, повярвай ми. ;) ;) ;)

Любовта към себе си не е егоизъм. НЕлюбовта към себе си е плод на егото, което иска да бъде харесвано или одобрено отвън, защото не знае, че собственикът му е пълноценна личност, заслужаваща любовта си

motto_man

Любовта към себе си не е егоизъм. НЕлюбовта към себе си е плод на егото, което иска да бъде харесвано или одобрено отвън, защото не знае, че собственикът му е пълноценна личност, заслужаваща любовта си