• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дърпа ток

Започната от IvanovIvan, Събота, 01 Февруари, 2014, 19:48:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

IvanovIvan

Колеги здравейте , камиона е MAN TGA Euro 4  от какво може да дърпа тока от акумулаторите при положение , че нищо не е забравено включено а акумулаторите са на ред . Някой ако има предложения да помага . :)


меже
акумолаторите
вклучено
предложеня
... и започвай заглавията на темата с главна буква!

IvanovIvan


Mystang

Проблема не знам какъв ти е но има решение.Ключ маса.Изключваш и няма отечки.Аз имах такъв проблем.За 2 дена нещо измукваше батериите.Сложих му ключ маса и край.

Mystang


ivopifeca

Цитат на: Mystang - Събота, 01 Февруари, 2014, 20:10:16
Проблема не знам какъв ти е но има решение.Ключ маса.Изключваш и няма отечки.Аз имах такъв проблем.За 2 дена нещо измукваше батериите.Сложих му ключ маса и край.
И реното където го карам сега е така,има си заводски ключ маса,но про тези температури нали ще ти трябва печката нощеска.

IvanovIvan

Мана също има фабрична клуч маса но е възможно и да е от температурите . Според мене ако не е пален 3 или 4 дни в комбинация с големите студове самите компутри изсмукват тока .  ;)

Mystang

Ако за 9 часа спане на печка и включен хладилник падат акумулаторите то или утечката е сериозна или са за смяна акумулаторите.

Бриги Магнито

Баце,преди да заговориш за ,,дърпане на ток" бих те светнал да си погледнеш клемите на акумлациите,след това течността в акумулациите и прочее щуротии,ако проблема не е там,то проблема може да е по сноповете жици към таблото и към стартер и динамо(алтернатор)
Не е изключено да е и тахограф и прочее щуротии ,които работят и при наличието на изключена ключ маса.

Ако не е тайна ,ти как разбра,че нещо ти дърпа ток?
Питам,защото по ,,паднали"акумулации в такова време не е достоверно,по-достоверно е да свалиш някоя клема и при допира и към полюса по големината на искрата да съдиш имаш ли нежелана консумация.


П.П.Всичко написано от мен е тъпня,тъй че не му се впрегай мноо ,мноо


Mystang

ХахХаха......тая искра с кво я мериш?.....Майтапя се .....да не се впрегнеш.Отечка се мери самло и единственно с уред.Всичко останало е бошлаф ралта..... :P

Бриги Магнито

Цитат на: Mystang - Неделя, 02 Февруари, 2014, 17:08:06
ХахХаха......тая искра с кво я мериш?.....Майтапя се .....да не се впрегнеш.Отечка се мери самло и единственно с уред.Всичко останало е бошлаф ралта..... :P
Начи язека съм си засегнат по рождение,ма че ти мъцам как я мерим,та значи мерим я по броя искрички у искрата или по способността на клемата да топи полюса,естественно мерните ми единици са примерни и са:
1 от 2 до 10 искрички-консумация тахограф ,никви ядове или 5-20 W с лабав ампераж
2 от 20 до 50 искрички-нешо стаа,ма оно ,че си покае
3 от 200-500 искрички- Хюстън имаме проблем
4 Топене на полюса без значение на искричките-Хюстън объркааме полюсите или Хюстън нешо се наиграеме и у двата случая говориме за тоци около и над 500 Ампера или у вати бем ли го колко


Pando85

Браво Бриги веднага ти давам един + само да стана, че паднах от смях  :D :D :D

Бриги Магнито

Цитат на: Pando85 - Неделя, 02 Февруари, 2014, 18:53:57
Браво Бриги веднага ти давам един + само да стана, че паднах от смях  :D :D :D
Смешничко ти е на теб,а на мен ми се реве.
Арно,че ше дойде я Илчев я некой друг и че ми засмета ватите и амперажо и че кае,че чеп за зеле не стаа от мен.

Ма мислим си на глас при толкова модерен МАН дет си имал и ключ маса,кви компутри(Илчев да не ми затъркаш компутера,оти цитирам я у МАН кви джаджи има и идея си немам ,тъй че без червеничко ,че правописна грешка) му дърпат тока .
А и не моем да нагреем централното и алармата къв им е случая кат има ключ маса,ше ли отпускарат,нема ли,ток апват ли не апват ли.
Иначе ме кефи частта 4-5 дена кат не бил пален еди кво си,да ама трънци я мойта талига и месец да не я палим кво и подам ключо е на барут,па е осемдесет и некой набор и си има доволно протрити жици и консуматори безброй.
Аресват и пичовете с идеите за ключ маса,ма момци докъде ви оди ток коги дръгело е угасен и спи бре,че Ви светвам до сите копчетии дет ги въртите и съответно ползвате,тоест за да ви свърши работа ключ маса или вече пестите нещо,което ползвате или сте си вързали Вефо на тЕрсене у сички други ситуации ,че ме запростите ма не иде дума за ,,дърпане на ток"

Ареса ми и частта с меренето на отечката,некой,че ли е у настроение ме усветли с кой баш уред стаа и как точно ?
Я от тоци не отбирам грам,ма от течове и светкавици съм мноо у час

,,Дърпането на ток" у сред зима не се измерва с дни,а с минути максимум часове

П.П. Е са станах за смех,ма ич не ми е



Mystang

Утечка се мери с мултицет.По следния начин.Уреда се слага дa мери ампераж. Откача се клемата на акумулатора. Еднaта сонда на мултицета се допира до откачената клема а другата сонда на акумулaтора.Показва се колко ампера е утечката.Не знам до колко ампера е нормално. При мен беше 8 ампера утечката.

caterpillar

8 ампера баце е много голяма оттечка нема начин мисля че 0.08 беше макс
Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Mystang - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 10:48:44
Утечка се мери с мултицет.По следния начин.Уреда се слага дa мери ампераж. Откача се клемата на акумулатора. Еднaта сонда на мултицета се допира до откачената клема а другата сонда на акумулaтора.Показва се колко ампера е утечката.Не знам до колко ампера е нормално. При мен беше 8 ампера утечката.

     С Амперметър или както казваш мултицет на режим сила на ток. Включваш го на най-големият обхват, защото целият ток минава през уреда. Ако е малко на големите обхвати постепенно намаляваш.

Цитат на: caterpillar - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 10:59:07
8 ампера баце е много голяма оттечка нема начин мисля че 0.08 беше макс

     При работещ само тахограф, вероятно е там някъде. При 8 Ампера, следва има 8х24=192 Вата консумация. При включен телевизор, зарядно за компютър, печка и лампи е по-малко - да кажем 100 Вата или 4 Ампера.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

kron

Колега я уточни за какъв период става въпрос да не е пален камиона и после да не запали.Сега от къде си сигурен че акумулаторите са читави как разбра това натовари ли ги с вилка измери ли им електролита.Как така когато застудя се появи проблема направо ми мирише на акумулатори,имай на в предвид че дори и да си с акумулатори на една година няма гаранция че те са читави.Друго при МАн всеки път автоматично се включва подгревателя който дърпа много ток и ако си с малки акумулатори 180а/ч живота им е по кратък такива са моите наблюдения.Като смениш оригиналните акумулатори трудно попадаш на читави такива които да изкарат по дълъг период специално от тези по малките 180а/ч.За отечки до сега за 10 години от както управлявам Ман не съм попадал и не съм чувал при ман,не че не е невъзможно де ;D

IvanovIvan

Един от акумулаторите беше извън строя . Странно защото бяха на 9 месеца а това за подгревателя не го знаех .  :)

IvanovIvan