• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Обръщане на самосвал

Започната от motto_man, Вторник, 04 Февруари, 2014, 21:52:01

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

batalov80

Цитат на: loshdancho - Петък, 07 Февруари, 2014, 16:17:44
А Аз, като не съм обръщал..... с какво да се похваля? :-[


И аз не мога да се похваля с обръщане.

batalov80


Rammbon

Успоредно разтоварване !

Rammbon


American

Това е покъртително !!!
Трябва да се забрани със закон.
smoking gun

Люси

Цитат на: loshdancho - Петък, 07 Февруари, 2014, 16:17:44
А Аз, като не съм обръщал..... с какво да се похваля? :-[

Нали знаеш какво казват  старите дападжий,"Самосваладжия на който не му е падал легена не е никакъв самосваладжия"!!! ;D

Цитат на: Rammbon - Петък, 21 Февруари, 2014, 23:16:46
Успоредно разтоварване !
Е така беше и при мен ама гондолата на колегата ми падна до кабината!!!

Rammbon

Малко полегнала на една страна.

dino412

Цитат на: loshdancho - Петък, 07 Февруари, 2014, 16:17:44
А Аз, като не съм обръщал..... с какво да се похваля? :-[


Цитат на: batalov80 - Петък, 07 Февруари, 2014, 16:43:53
И аз не мога да се похваля с обръщане.

;D  ;D   ;D  ;D  ;D

Истинския самосваладжия поне един леген трябва да е хвърлил на земята.

:D :D В моя списък са трикратно падане на легена при странично разтоварване и трикратно изправяне на задни гуми заради заседнал товар на задния капак.Това за 22 години и над един мильон километра на самосвал.Във всичките шест случая нямаше и драскотина по камиона и легена просто късмет и комични ситуаций.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

Това с изправянето на задни гуми съм го постигал с гондола, диференциала беше на една педя от асфалта.
И кабина съм паркирал под леген....Пикая до гумите на ремаркето докато разтоварвам, то пък пустото Волво не блокира ремаркето... и като дигна диференциала във въздуха  материала го бутна и се сгъна на единица.... а аз да не ви казвам в какво състояние бях и как  търчах около камиона  , ама не смея да  го обиколя, щото от всякъде бетонни клетки.
Накрая  така се беше усукал,  едвам го изманеврирах да го извадя от клетките.
Всичко се размина с уплаха......
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Rammbon

А какво кара диференциала да се вдига във въздуха? Аз винаги  пускам въздуха на възглавниците на дифа , а на ремаркето Шмица сам си ги управлява.

loshdancho

 Когато товара като е повече и не може да изпадне, а остане на опашката. Трябва и 1-ва(бу-ге) ос на ремаркето да високо  а 3-та ос в ниско.  



ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

motto_man

#24
Цитат на: Rammbon - Четвъртък, 10 Април, 2014, 21:27:07
Малко полегнала на една страна.
Това шаси не се изправя май
Цитат на: dino412 - Събота, 26 Април, 2014, 18:40:41
;D  ;D   ;D  ;D  ;D

Истинския самосваладжия поне един леген трябва да е хвърлил на земята.

:D :D В моя списък са трикратно падане на легена при странично разтоварване и трикратно изправяне на задни гуми заради заседнал товар на задния капак.Това за 22 години и над един мильон километра на самосвал.Във всичките шест случая нямаше и драскотина по камиона и легена просто късмет и комични ситуаций.
Изправянето назад е даже забавно, след втория път
Цитат на: loshdancho - Неделя, 27 Април, 2014, 00:59:23
Когато товара като е повече и не може да изпадне, а остане на опашката. Трябва и 1-ва(бу-ге) ос на ремаркето да високо  а 3-та ос в ниско.  




Когато ме учиха на гондола все това ми повтаряха, вдигай задължително богето преди изсипване, така и не го разбах това, не съм карал с боге, само 5-6 курса. Когато съм вдигал винаги до една трета не отлепи ли съм спирал за да погледна отзад какво става, никога не пикая по време на разтоварване, после когато пада легена може. Съветвам и други, НЕ ПИКАЙТЕ при разтоварване, особено близо до самосвала. Изсипването е най-важо и изискващо своето внимание. Най-гадната уловка е това да ти се отлепи задната част на товара, като на клипчето и да ти остане горе налеп, тогава си на кантар, демек или на лево или на десно и мъъъничък шанс днес да си късметлия

Заменен червен цвят!
Любовта към себе си не е егоизъм. НЕлюбовта към себе си е плод на егото, което иска да бъде харесвано или одобрено отвън, защото не знае, че собственикът му е пълноценна личност, заслужаваща любовта си

zufahrer

Цитат на: loshdancho - Петък, 07 Февруари, 2014, 16:17:44
А Аз, като не съм обръщал..... с какво да се похваля? :-[

Кофтиииии, не можеш да се хвалиш............. :). Краз ли си карал.................. ;D.


Тонев 88