• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Pasat B3 1.9TDI 90 hp - проблем

Започната от Roshko, Петък, 07 Февруари, 2014, 09:56:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Roshko

Аз уекинко изтървах нишката Механико на мен или на ездача чати, но ако е на мен аз съм в гоуемо село още две седмици. Първа задача ми е да спра теча на масло, за другото не бързам да наливам пари преди да съм опитал "народната медицина". Тя доста пъти ми е помагала.

Roshko


admin

Цитат на: rider777 - Понеделник, 10 Февруари, 2014, 20:58:14
Рос,,, щом Механик водача има диагностика, която да чете тия стари бангии нека я погледне и щом може да се мине с по кафе ще взема да дойда да погледне и моята,, пък ако се окаже, че ти е от помпата имам точно като твоята,,,, а моята е по-стария модел с входа на излишната нафта отгоре. Тая твоята помпа се слага и на много по- новите коли на VAG групата. Механик- я да те питам с каква диагностика ги четеш тия таралясници, че аз си купувам втори VAG СОМ ,, имам си преходник от 2 двойки към ОБД ама нещо не мога да си чета колата,,, и аз съм от Големото село и ако имаш сервиз трябва да обменим инфо по некои въпроси,,,,,,,,,,,,,,,

Моятa Киa е с OBD2 интерфейс и грешките ги четa и трия с приложение зa Aндроид - Torque Pro се кaзвa.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Roshko

Датчика за налягането на маслото дал фира. Срещу няколко левчета спря теча.
Сега ми трябва "народен лечител" да направи акупунктура на невралгичните точки.
По-зле не вервам да стане...  ::)

naum4o

Имам един човек в София, кв.Илиянци. Бивш планински рали състезател и механик, сега кротко преслушва и поправя дръгели. Народен лечител от много висока класа. Ако потрябва телефон-давам го.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Roshko

Цитат на: Механик-водач - Понеделник, 10 Февруари, 2014, 20:23:39
По-малко усилия ще ми струва да ти я видя колата...
Не се притеснявай, онзи ден имаше Голф с този мотор в Ровотел.
Електрониката гори на другите помпи, 110 к.с моторите, и V 6 моторите, тази не ми се вярва...
Има един трик да се прочисти ГНПто без демонтаж, късмет имаш, че съм на ПОРЕДНАТА диета, та може да минеш с кафе само ;) ;) ;)

Цитат на: naum4o - Вторник, 11 Февруари, 2014, 13:17:49
Имам един човек в София, кв.Илиянци. Бивш планински рали състезател и механик, сега кротко преслушва и поправя дръгели. Народен лечител от много висока класа. Ако потрябва телефон-давам го.

Благодаря предварително, ЛС-кутията е отворена. ;)
Чакам да се появи Механика да даде и той нишан.  ::)

SEMPER

Рошко , що си взе беля на главата с този Пасат

Аз имах подобен преди повече от десет години, само че помпа дюза. Понеже беше на две години, проблеми с двигателя нямах сериозни.

Обаче предницата - мале мила - кашкавал.
Когато и да отидеш в сервиз - имаш 3-4-5 носача за смяна. Общо са 8,  алуминиеви. Дори и при малък пробег. винаги някой се раздрънква и ако не се смени,повлича и останалите.

По мое време осемте комплект струваха повече от средностатистическа кола в движение.
Сега знам че са поевтиняли, но едва ли са станали по здрави.

Аз сменях съединител - цифрата също беше адски неприятна.
Смяната на ремъци също ме вкара в финансово приключение - ремъчета,ролчета,обтегачета. ум да ти зайде. В твоя случай с обикновеното TDI си малко по добре.

Клиренса на колата не е много голям, въпреки че оптично създава илюзия на висока кола. Пази картера. мисля че и твоя е алуминиев.
Много е тънък, много лесно се пука и много трудно се сваля за ремонт. ( или смяна с нов)

От собствен опит мога да кажа, че покупката на Пасат, А4 и А6 от диапазона между 1997-2003 не е много удачно решение.


Така че мога да ти пожелая само много късмет да имаш с колата.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Roshko

Пасата е В4, а не В3 и е 1994г. Описаното окачване се отнася за следващото поколение.
И аз имах 6-ца комби HighLine и споделям напълно написаното от теб. С тази разлика, че моята беше 9-годишна италианка... Накрая нищо здраво не беше останало. Дюзи, окачване, тип-троник - всичко леш.
Винаги когато купувам нещо втора употреба се насочвам към по-скъпите бройки.
Тук случая беше точно обратен, а мотивите съм ги упоменал на 2-ра страница.
Дилемата беше Голф 3 tdi комби или Пасат В4 tdi комби с преференции за Пасата поради по-големия обем на купето. Цената също сериозно наклони везните - 1700лв. Освен проблема с помпата/дебитомера други високобюджетни проблеми не се забелязват, а и този не пречи съществено на целта за която е купен за да се бърза с грандиозни инвестиции накуп. Преди 6к км са сменени ремъци, ролки, амортисьори, биалетки, накрайници,  съединител, акумулатор. 4-ри летни гуми на лети джанти и две зимни на железни, които не плачат да се сменят съвсем скоро предвид предстоящия пробег - 5-600км годишно.

Mystang

Аз също имах Б5 и го разкарах.За 3 години налях 3 хилки в него.Сега съм с Б4 и съм мноооого добре.

Люси

Аз пък от Б3 отидох на Рено Лагуна 2,купих я с недоверие към френските коли,обаче вече една година я карам и то като крадено балканче и не съм пипнал нищо,обаче Пасата ми седи пред нас и не го давам за нищо!!!

scaniavolvo

Аз имам Пасат Б 5.5 2002г. Купих го 5 годишен и от тогава си го карам-много съм доволен-нищо не съм му сменял ни предница,ни турбини-само консумативи и газ.Харчи малко, динамиката му е сравнително добраза 130 коня.

naum4o

Карам пасат B4 97г. и съм много доволен от него. Бензин/метан 2.0.
Чувал съм, че DODGE 96-99г. са разработвали двигатели за пасатите, но не знам дали е вярно.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

ivopifeca

Цитат на: naum4o - Неделя, 16 Февруари, 2014, 19:40:59
Карам пасат B4 97г. и съм много доволен от него. Бензин/метан 2.0.
Чувал съм, че DODGE 96-99г. са разработвали двигатели за пасатите, но не знам дали е вярно.
Ако е вярно, е оправдано,просто тази марка е била много далече от дизела,за разлика от друга марка в Германия.И за сравнение ,мнооого ,много има да догонват италянците при нафтовите неща,за бензина,мисля,че няма смисъл да сравняваме.

ivopifeca