Покупка на бус втора употреба до 3,5тона
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 09:26:39 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Покупка на бус втора употреба до 3,5тона  (Прочетена 7377 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
td
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 13
Теми: 5



Активност
0%

« -: Петък, 07 Февруари, 2014, 22:16:04 »
ОтговорОтговор

Моля за съвет какъв бус да търся до 3,5тона.Буса ще се кара предимно градско в София за зареждане на магазини-изключително тежък режим на работа.Да може да товари поне 2тона товар и да е със задно предаване.Благодаря предварително!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 07 Февруари, 2014, 22:16:04 »

 Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +927/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #1 -: Петък, 07 Февруари, 2014, 22:33:31 »
ОтговорОтговор

Бюджет, години, предпочатания към прозиводител, втора употреба или нов?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 07 Февруари, 2014, 22:33:31 »

 Активен
td
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 13
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #2 -: Събота, 08 Февруари, 2014, 15:26:26 »
ОтговорОтговор

Бюджета е около 15 000лв.
Втора употреба .Да е от 2008г нагоре и поне да не е Ивеко.
Собственика има 5бр.Ивеко купени като чисто нови преди години ,но не иска да чуе повече за Ивеко,
въпреки че всеки ден изнасят доста тонаж.Може би и не са попаднали на читав сервиз досега?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kiril_lz
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 08 Февруари, 2014, 18:30:47 »
ОтговорОтговор

LT-35

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Педала до Метала
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 28
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #4 -: Сряда, 08 Юли, 2015, 12:01:48 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги.Моля,който знае,който е запознат,да ми каже кои бусови мотори са със верига,надежност на двигател за път в чужбина и т.н. Питам,защото освен Мерцедеса,немога никаква информация да открия,а едва ли само Спринтера е машината за дълги товарни курсове (до 2т).Благодаря ви предварително!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #5 -: Четвъртък, 09 Юли, 2015, 20:23:40 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги.Моля,който знае,който е запознат,да ми каже кои бусови мотори са със верига,надежност на двигател за път в чужбина и т.н. Питам,защото освен Мерцедеса,немога никаква информация да открия,а едва ли само Спринтера е машината за дълги товарни курсове (до 2т).Благодаря ви предварително!
  Колега, не знам защо държиш на двг с ангренажна верига, повечето двг с горивна с-тема комънрейл и ангренажен ремък имат пробег м/у 160 000, а евро 4-ките са на 240 000 км, което си е приличен пробег. За мен всичко де що е с  2.8 Ивеко мотор (комънрейл) е НАДЕЖДНО мотора е бетон(писано е доста за този мотор), 3.0 Ивеко също е кораво но не като 2.8, то е по нов мотор от 2005 г, Евро 4, а Евро 5 е 180 кс, вървят мнооого  Ухилен , 3.0 мотор си постига макс въртящ момент още на 1400 об/мин което за бус до 3.5 т е направо перфектно.
А иначе 2.2 комънрел на Форд е с верига, но са сметка на това евро 4 - ките са голям боклук(писано и по този въпрос, всключае и от моята скромна личност). В  резюме, дюзи, бутало/а, блок и за десерт ЕГР.  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Педала до Метала
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 28
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #6 -: Неделя, 12 Юли, 2015, 18:59:45 »
ОтговорОтговор

Колега,благодаря за мнението.Аз също четох за 2.8 комънрейла на Ивеко,въпреки че бях скептично настроен към ангренажния ремък,особено що се отнася за сериозно пътуване(незнам защо :'( ).Спринтера е добър вариант,но като се замисля,че е една от най масовите машини на пазара,много по вероятно е да попадна на някой смазан от каране...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
supervizor
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Вторник, 05 Януари, 2016, 19:14:39 »
ОтговорОтговор

За много години,колеги!
 Ще ползвам тази тема ,за да не отварям друга. Имам кайсиева градина 55 дка и малък строителен магазин. Трябва ми бус с двойна кабина, който ще се кара и на черен път,няма да се кара натоварен на по-дълги разстояния от 200км и да е за категория "Б". Бюджета е около 10 000лв. Много ми хвалят мерцедес 312,212, да не е бил CDI. Спрял съм се на Форд транзит, LT, Мерцедес. На коя марка и модел бихте ме посъветвали да си купя?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
znamc
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 97
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 06 Януари, 2016, 08:55:13 »
ОтговорОтговор

МЕРЦЕДЕС само и единствено!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
pepisuni
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 32
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #9 -: Сряда, 06 Януари, 2016, 09:30:20 »
ОтговорОтговор

312- и си решеваш проблема !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
supervizor
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #10 -: Сряда, 06 Януари, 2016, 15:12:50 »
ОтговорОтговор

Благодаря за предложенията. Малко ме притеснява ситуацията,че 80% от времето буса ще се кара на черно  Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
juli76
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 101
Теми: 21



Активност
0%


« Отговор #11 -: Сряда, 06 Януари, 2016, 15:43:50 »
ОтговорОтговор

Благодаря за предложенията. Малко ме притеснява ситуацията,че 80% от времето буса ще се кара на черно  Завърти очи
Те пък всичките бусчета до 3,5 тона се карат на светло. Тръгнал някой да се занимава с теб при наличието на толкова камиони и по големи бусове на пътя. С тази регистрация си извън разпоредбите на ДАИ тъй че имаш ли застраховка, винетка и документи за превозвания товар карай си спокойно и да не ти пука никой няма да ти създава проблеми. Казвам го от личен опит ! Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
supervizor
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #12 -: Сряда, 06 Януари, 2016, 15:58:30 »
ОтговорОтговор

Колега,разбрал си ме погрешно или аз съм те подвел. Не е целта да се бяга от органите на реда,а че ще се кара по развалени пътища/ кърски пътища до самия масив с кайсии/ .Пълно с коловози и дупки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
supervizor
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #13 -: Сряда, 06 Януари, 2016, 18:00:12 »
ОтговорОтговор

A mercedes 208D 82кс дали ще е куцо магаре?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
juli76
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 101
Теми: 21



Активност
0%


« Отговор #14 -: Сряда, 06 Януари, 2016, 18:26:24 »
ОтговорОтговор

Аха грешката е моя сори. Щом ще ходиш по къра не ти трябват спринтери и разни подобни.
Взимай една читава 310-ка от старите произведени до 1995г. и няма да имаш грижи. Подсили и ресьорите от пред и отзад и си е товари колкото може. Тези са големи катъри след като още се влачат по пътищата. Вярно комфорт и скорост нямат но са по устойчиви на претоварване от всеки спринтер, ЛТ  дори и ивеко. Нямат електроника което също е плюс. 208-цата е мъртвороден от всякъде. Малак полезен товар слаб мотор и общо взето ще е мъка с тези тонажи които описваш че ще се возят.
Ако имаш повече парички намери някой запазен спринтер 412 макси база с регистрация до 3,5тона.Тогава хем ще имаш възможност да го товариш 3+тона хем ще върви и ще имаш по голям комфорт. И това го казвам от личен опит. Намигване Само че поддръжката на тези е по скъпа и вече много трудно могат да се открият запазени екземпляри.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!