Nachinaesht
Пълноправен потребител
Рейтинг: +29/-9
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 195
Теми: 18
Активност
|
Затапих/изолирах AGR-a и засега всичко е наред. Благодаря на всички за съветите и помощта.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Форум на българските шофьори
|
|
« Отговор #15 -: Сряда, 26 Февруари, 2014, 15:03:15 » |
|
|
|
|
Активен
|
|
|
|
IvanovIvan
Пълноправен потребител
Рейтинг: +15/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 148
Теми: 17
Активност
|
Трябва да видиш какво точно му е защото сигурно ще ти вдигне разхода .
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Форум на българските шофьори
|
|
« Отговор #16 -: Сряда, 26 Февруари, 2014, 16:34:27 » |
|
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Mystang
Пълноправен потребител
Рейтинг: +36/-162
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 209
Теми: 3
Активност
|
Когато е затапен АГР разход на гориво се понижава. Щом е от него си караш така.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Nachinaesht
Пълноправен потребител
Рейтинг: +29/-9
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 195
Теми: 18
Активност
|
Благодаря! И аз мисля, че разхода не трябва да се повиши, а по-скоро ще падне. Има чувството, че камиона сега върви повече.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Mystang
Пълноправен потребител
Рейтинг: +36/-162
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 209
Теми: 3
Активност
|
Не те лъже чуството.Така е.Сега конете идват на по ниски обороти и набирането става по лесно.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
М.Колев
Начинаещ
Рейтинг: +1/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1
Теми: 0
Активност
|
Колега и аз го имах този проблем. Какво ли не правих и си реших проблема, като смених гарнитурата предния край на мотора - това се случи и при мой колега- там им е слабото място- плочата в предния край на мотора там е с една стоманена гарнитура и прави бели,вкарва антифриз в маслото и ако е малко го изпарява и не се разбира,където влиза гърловината за наливане на масло в картера на чупката прави бяло ако е от там
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Nachinaesht
Пълноправен потребител
Рейтинг: +29/-9
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 195
Теми: 18
Активност
|
Колега, да това е другата вероятност - от агренажния капак, само ченего съм го сменял преди 4 години и сега беше другото възможно - ЕГР клапата.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
apoloncho
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 3
Теми: 0
Активност
|
Някой може ли да обясни къде се намира АГР-а и как се изолира и аз имам такъв проблем надува на леко отвита капачка карам...
|
|
|
Активен
|
|
|
|
kron
Старши потребител
Рейтинг: +165/-7
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 489
Теми: 7
Активност
|
Като за начало с какъв ман си с кой мотор е не всички имат АГР ,после от къде си сигурен че точно от АГРа ти надува.Иначе ако си с мотор евро 3 или 4 Агра е една тръба над изпускателния колектор лесно ще го познаеш затапва се в двата края на тръбата с планки.Друг ориентир ако си с мотор Д20 има едно цилиндърче в задния край на агр-а,ако си със по стария мотор д28 с отделните глави това цилиндърче е в предния край на АГР-а над перката.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
apoloncho
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 3
Теми: 0
Активност
|
MAN TGX EVRO5 2008 година е камиона не съм сигурен че е АГР но от доста време надува няма да е двигател или гарнитура.. може ли да е от компресора?
|
|
|
Активен
|
|
|
|
kron
Старши потребител
Рейтинг: +165/-7
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 489
Теми: 7
Активност
|
Нямаш АГР,при евро 5 тази инженерна простотия е икономисана .Ако е компресора след като го угасиш 1минута някъде бълбука вътре в казанчето,на скоро чух от един приятел за проблем с надуване и накрая излезе от Притардера или по точно някакъв клапан, но много малко камиони имат тази система.Иначе имах случай с пукната риза на по стар ман и не надуваше много карахме го 1 година до като го направихме ей така като теб го карахме с развита капачка.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
apoloncho
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 3
Теми: 0
Активност
|
Правен му е основен ремонт съмнява ме да има нещо по двигателя....само компресор не е сменян и да бълбука след като го угася...
|
|
|
Активен
|
|
|
|
kron
Старши потребител
Рейтинг: +165/-7
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 489
Теми: 7
Активност
|
Ами какво чакаш колега проверяваш компресора и веднага имаш точен отговор,на по старите проблем правеше главата на компресора продават се,има два варианта или пукната глава или гарнитура на главата.Когато развиеш дехидратора по принцип и там вкарва малко антифриз капки не много според зависи къде е пукнатината ама ще провериш и ще разбереш по принцип от както излезе този мотор Д20 не съм чувал да пукат глави на компресора но не е изключено.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
|
Зареждане...