МAН ТГА - губи антифриз
Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 03:48:47 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: МAН ТГА - губи антифриз  (Прочетена 15671 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 195
Теми: 18



Активност
0%


« Отговор #15 -: Сряда, 26 Февруари, 2014, 15:03:15 »
ОтговорОтговор

Затапих/изолирах AGR-a и засега всичко е наред.
Благодаря на всички за съветите и помощта.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Сряда, 26 Февруари, 2014, 15:03:15 »

 Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #16 -: Сряда, 26 Февруари, 2014, 16:34:27 »
ОтговорОтговор

Трябва да видиш какво точно му е защото сигурно ще ти вдигне разхода .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Сряда, 26 Февруари, 2014, 16:34:27 »

 Активен
Mystang
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-162
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 209
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #17 -: Събота, 01 Март, 2014, 11:31:26 »
ОтговорОтговор

Когато е затапен АГР разход на гориво се понижава. Плезещ се
Щом е от него си караш така.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 195
Теми: 18



Активност
0%


« Отговор #18 -: Събота, 01 Март, 2014, 20:23:31 »
ОтговорОтговор

Благодаря! И аз мисля, че разхода не трябва да се повиши, а по-скоро ще падне. Има чувството, че камиона сега върви повече.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Mystang
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-162
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 209
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #19 -: Събота, 01 Март, 2014, 22:45:52 »
ОтговорОтговор

Не  те лъже чуството.Така е.Сега конете идват на по ниски обороти и набирането става по лесно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
М.Колев
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #20 -: Четвъртък, 04 Декември, 2014, 22:45:10 »
ОтговорОтговор

Колега и аз го имах този проблем. Какво ли не правих Ъ? Завърти очи и си  реших проблема, като смених гарнитурата предния край на мотора - това се случи и при мой колега- там им е слабото място- плочата в предния край на мотора там е с една стоманена гарнитура и прави бели,вкарва антифриз в маслото и ако е малко го изпарява и не се разбира,където влиза гърловината за наливане на масло в картера на чупката прави бяло ако е от там

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 195
Теми: 18



Активност
0%


« Отговор #21 -: Петък, 05 Декември, 2014, 21:11:58 »
ОтговорОтговор

Колега, да това е другата вероятност - от агренажния капак, само ченего съм го сменял преди 4 години и сега беше другото възможно - ЕГР клапата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
apoloncho
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #22 -: Понеделник, 20 Февруари, 2017, 05:58:33 »
ОтговорОтговор

Някой може ли да обясни къде се намира АГР-а и как се изолира и аз имам такъв проблем надува на леко отвита капачка карам...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #23 -: Понеделник, 20 Февруари, 2017, 21:30:37 »
ОтговорОтговор

Като за начало с какъв ман си с кой мотор е не всички имат АГР Ухилен,после от къде си сигурен че точно от АГРа ти надува.Иначе ако си с мотор евро 3 или 4 Агра е една тръба над изпускателния колектор лесно ще го познаеш затапва се в двата края на тръбата с планки.Друг ориентир ако си с мотор Д20 има едно цилиндърче в задния край на агр-а,ако си със по стария мотор д28 с отделните глави това цилиндърче е в предния край на АГР-а над перката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
apoloncho
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #24 -: Сряда, 22 Февруари, 2017, 15:19:11 »
ОтговорОтговор

MAN TGX EVRO5 2008 година е камиона не съм сигурен че е АГР но от доста време надува няма да е двигател или гарнитура.. може ли да е от компресора?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #25 -: Четвъртък, 23 Февруари, 2017, 08:26:12 »
ОтговорОтговор

Нямаш АГР,при евро 5 тази инженерна простотия е икономисана Ухилен.Ако е компресора след като го угасиш 1минута някъде бълбука вътре в казанчето,на скоро чух от един приятел за проблем с надуване и накрая излезе от Притардера или по точно някакъв клапан, но много малко камиони имат тази система.Иначе имах случай с пукната риза на по стар ман и не надуваше много карахме го 1 година до като го направихме ей така като теб го карахме с развита капачка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
apoloncho
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #26 -: Неделя, 26 Февруари, 2017, 11:00:38 »
ОтговорОтговор

Правен му е основен ремонт съмнява ме да има нещо по двигателя....само компресор не е сменян и да бълбука след като го угася...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #27 -: Неделя, 26 Февруари, 2017, 13:01:01 »
ОтговорОтговор

Ами какво чакаш колега проверяваш компресора и веднага имаш точен отговор,на по старите проблем правеше главата на компресора продават се,има два варианта или пукната глава или гарнитура на главата.Когато развиеш дехидратора по принцип и там вкарва малко антифриз капки не много според  зависи къде е пукнатината ама ще провериш и ще разбереш по принцип от както излезе този мотор Д20 не съм чувал да пукат глави на компресора но не е изключено.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!