• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Търся работа

Започната от Боби Турбото, Петък, 07 Март, 2014, 09:56:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Цитат на: Боби Турбото - Събота, 08 Март, 2014, 17:50:37
Колега- веднъж стомна за вода ,втори път ,накрая се чупи нали знаеш и тези пари дето си взел отгоре понякога излизат през носа.Нищо лично ,всеки сам решава как да кара ,аз съм решил да карам по правилата за да съм спокоен на пътя,ти си решил  всеки път като те спрат да се потиш дали ще отнесеш глобата или ще ти се размине.Въпрос на желание ,хора много мнения също много.
Робско племе,Боби,сами се цакат,а и най-важното,прецакват целата професия тия селяндури,така прецакаха и горе долу подобаващи фирми в София и други големи градове ;)

ivopifeca


Mystang

При мен няма нарушения на регламента.Казва ми се кога и къде да де товари и кога треа да стигне.Аз се оправям от тук нататък.Ако видя че не може да стане ги предупреждавам предварително и няма ядове.

Mystang


kickerlike

И при мен няма нарушаване , даже имаме забрани за и глоби за нарушаване, каране с 80-83км/ч без магнити без копчета и без всякакви глупости. Досега нямам закъснял товар или изпуснат товар, шефа винаги пита колко време ти трябва за дадена дестинация. Аз съм против нарушаването.

doktora

#18
Привет на всички колеги .Аз също не подкрепям фирми и колеги, дето работят в нарушение .Но не ми харесва да чета глупави постове за селяни и селяндури, мекашти и ред други. Абе кога ще разберем, че всички се трудим и потим, а не сме на почивка, а въртим геврека .Трябва да сме единни и да се подкрепяме, ако не ни плащат правилно или ни карат да нарушаваме И законът ще е на наша страна, а тези дето са гладни и с нарушение са свикнали да изкарат още 20 лв в повече за сметка на собственото си здраве, да си плащат глобите . Не казвам, че и аз не съм се чудил как да преместя, след като съм в пауза и да отида до рампата за товарене, но така е. Извинете за спама. Лек и безавариен на всички колеги.
Причина за редакция: Липса на пунктуация.

Боби Турбото

Видно от повечето мнения тук,преобладават тези които не нарушават правилата.Е колеги-обръщам внимание на тези които ми пишат ,че няма да си намеря работа в читава фирма-аз мисля че имам голям шанс да почна в такава фирма където не те карат да си правиш харакири-демек да нарушавам часовете и претоварвам камиона.Вярвам ,че има все още такива единици в България и смятам да ги намеря.До момента съм отказал 3 оферти на такива фирми-това в рамките на 5 дена.Ще се появи точната фирма само не знам кога.

abator

В България има доста фирми в които се спазва регламента. Въпрос на време е колегата да си намери нещо свястно.

Боби Турбото

Да така е.Чакам в понеделник една такава  фирма да ме вземе на работа.Пък дали е такава ще разбера още на първата седмица,но засега дава вид ,че се спазва регламента.А между другото снощи ми звънна един господин в 22.00 и ме омайваше ,че видите ли в Германия не било проблем да нарушаваш регламента ,минавало се между капките и ако имало глоби ,щял да си ги плаща,на което аз му казах да си кара той камиона и да си ги плаща лично той глобите --разсърди ми се и ми затвори :).Хора всякакви -ако мине номера,ако не- ще плащаш като поп.

ivopifeca

Цитат на: Боби Турбото - Събота, 15 Март, 2014, 16:34:38
Да така е.Чакам в понеделник една такава  фирма да ме вземе на работа.Пък дали е такава ще разбера още на първата седмица,но засега дава вид ,че се спазва регламента.А между другото снощи ми звънна един господин в 22.00 и ме омайваше ,че видите ли в Германия не било проблем да нарушаваш регламента ,минавало се между капките и ако имало глоби ,щял да си ги плаща,на което аз му казах да си кара той камиона и да си ги плаща лично той глобите --разсърди ми се и ми затвори :).Хора всякакви -ако мине номера,ако не- ще плащаш като поп.
Абе евала ти за това,че пишеш,че си на вярната страна...ама иначе и доста спонтанни примерчета даваш ;)

Боби Турбото

Колега какво да му кажа на такъв,взе да ме омайва и убеждава, ма нали съм Тома неверни и като ми кажат:Няма проблем аз ще платя като те глобят- и на мене ми светва таблото като на камион когато има грешки, ма свети ми една червена лампа и аз се стресирам и са дърпам като магаре на байр ;)другата седмица ще разбера дали ми свети оная лампа като се кача,ако ма вземат де.

ivopifeca

Цитат на: Боби Турбото - Събота, 15 Март, 2014, 17:43:04
Колега какво да му кажа на такъв,взе да ме омайва и убеждава, ма нали съм Тома неверни и като ми кажат:Няма проблем аз ще платя като те глобят- и на мене ми светва таблото като на камион когато има грешки, ма свети ми една червена лампа и аз се стресирам и са дърпам като магаре на байр ;)другата седмица ще разбера дали ми свети оная лампа като се кача,ако ма вземат де.
Още веднъж евала за това ,че нямаш опит,а знаеш за лампите там... ;)

kron

Здравейте колеги сега и аз да кажа някоя дума,като за начало това че няма фирми в които се спазва регламента са пълни глупости.Мога да изброя фирми които всички знаем както малки така и големи,но да дам един пример с нашата фирма.Ние сме фирма с 3 камиона малка фирмичка работим по европейски релации и спазването на регламента е едно от първите условия което ти се поставя когато започнеш.На скоро преди 6 месеца започна нов колега в старата си фирма пак малка,свикнал като влезе в Румъния шайбите на топка и в коша,в България пак така отделно магнити.Започна при нас и се почна тя ама то така не е много добре с това спазване,на ако можеше да си помагаме по малко с магнит друга ще е работата,естествено зелена светлина нямаше според мен ако човек си прави сметката на часовете работата му се нарежда.Да уточня камионите са с джипиес и се гледат,и ако започне на своя глава да прави щуротии мача за него свършва.Нормално когато всичко се спазва един курс се прави за 7-8 дена е случвало се е да има изключения да няма товар и да е 10 дена,но работа има и месеца ти е запълнен като има време да се прибереш в къщи е за не повече от 2 максимум 3 дена.И заключението е че има хора които сами не искат да спазват а после да се оплакват че нарушават,и лично съм свидетел как колеги от София примерно спират на Враца слагат магнита и казват аз пауза на 2 часа от вкъщи няма да правя.Разбира се че има и колеги пак от София спират на Враца прави си паузата 11 часа примерно и тогава се прибира.Сега относно написаното от Бригадира,в България стандарта е друг от Германия примерно няма как да се работи за 2000евро такава е реалността.Работата е идентична дори много по тежка от на един немски шофьор но докато другите хора все още работят за 400лв няма как някой на теб да ти даде 4000лв.Не знам как се кара само в България но ние които караме България-Европа със спазване и с нарушения изработената работа е една и съща,дали ще направиш един курс за 7 дена или за 8.Сега да кажа някоя дума за изброените големи фирми Пимк,Дискордия,Петко Ангелов,ако щете и Перчемлиев,аз не съм много умен ама ако не плащат въпросните кой им КАРА камионите.Пимк са 1000камиона че може и повече Дискордия не ги знам но постоянно срещам камиони  с две думи не спират от което следва че плащат.Има едно голямо Но това че някой колега има гаф  примерно с нарушения,ударена гума или бутната някоя колонка на бензиностанция кой в случая е виновен той самия или фирмата а когато се съберат много подобни случки кой трябва да се бръкне може и да греша.След като на някой му бръкнат в джоба се почва голямото писане че не се плаща,за горивата е подобна случката, не става фирма с 5 камиона еднакви 4 вървят на някакъв примерен разход 30 и един на разход 33 примерно и след като се свири часовника излезе че разликата е в шофьора кой е виновен.Да има много фирми които работят на ниски навла и после тръгват да избиват от шофьорите но има много фирми включае и изброените в които има колеги които работят с години и не мислят за смяна на фирмата.

BG-Trans

Цитат на: kron - Неделя, 16 Март, 2014, 07:57:53
не става фирма с 5 камиона еднакви 4 вървят на някакъв примерен разход 30 и един на разход 33 примерно и след като се свири часовника излезе че разликата е в шофьора кой е виновен.Да има много фирми които работят на ниски навла и после тръгват да избиват от шофьорите но има много фирми включае и изброените в които има колеги които работят с години и не мислят за смяна на фирмата.
Един пример. Българска фирма купи 3 Volvo FE 280, соло с по 2 моста. Разход 25 на двата, а на третия 22л/100км . Зареждат от една и съща бензиностанция, карат по един и същи маршрут, въртяха водачите, но единия има по малко разход. Всичко по камионите е 1:1, дори са с последователни номера на двигателите. Дори и след 5 г и на по 350 000км , единия е по-икономичен от другите 2. В тази фирма също се спазва регламента и ако някой наруши, глобата му е 1 заплата за първи път , а за второ нарушение е аут от играта. И макар че заплатите им са по 680лв, хорицата си стоят и карат, всяка вечер са си у дома и почиват събота и неделя. Превоз за собствена сметка.

driver1

    Малиий - 680 лв! Що за чобани са се докопали до волана...
    Чакайте трудът ни да бъде оценен по достойнство докато има такива хора.

doncho79

#28
СЕЛЯНДУРИ,еваларката ГРАЖДАНИНО.......................


Голяма работа сме ние Българите като започнем някъде що годе добра работа и забравим от коя дупка сме изпълзяли и започнем да се бием по гърдите,като и тука по форума селяни,граждани не мога да разбера какво като е селянин нали човека е тръгнал и той за парче хляб и той семейство храни изобщо ГОуЛЕМА РАБОТА СМЕ У СОФЕТО.................


Обединени публикации!

Shumaher15

Е то е  ясно,че споменатите фирми плащат подобаващо на 30-40% от персонала си  иначе са "туто Ла  финито " или  просто казано финишират. Но  ще дойде момента в който старите и опитни шоферчета ще излезнат в дългосрочна и заслужена пауза и  тогава ще има суша за драйвърчета. Тогава, че им гледам сейра на въпросните босчета по-голямата част от които препират кинти без накисване. Но ще има и такива които с любителски книжки стават камионджий. Това последното съм го чул от стари кучета в бранша, че има бакшиши и тем подобни индивиди които и хал хабер си нямат от камиони с големи заеми към банки и т.н. са се видяли в чудо но си цакат (инвестират ) за драйвърските категорий. Затова надали в близко време, ще има избор  на "БЕЛИ " фирми тук в милата ни Родина! Преди време  работех в една фирма на Банско свързана с  туризъм. Та във въпросната фирма дойде един индивид (бивш тракторист ) от региона беше(Якоруда) .Та въпросния пич, като видя нови бусове,миниванове и коли се изстапани пред Боса на въпроса "За колко денги ще върти геврека?! " Онзи груйо се изсцепи, че за 450-500лв. с кеф ще кара тези Нови придобивки. Та мисълта ми е, че докато има такива Бай х****е  и хора с  нисък и социален статус управия надали ще има. Хората не са виновни...... ДЪРЖАВАТА  е виновна (системата )!!! Имаме УНИКАЛНА страна за която и чужденците ни завиждат,,,,,,, Айде Лек Ден на Всички, че еваси фермана Ви дръпнах :)

Shumaher15