• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Започване на работа като шофьор без стаж

Започната от kalahan81, Неделя, 23 Март, 2014, 18:05:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

баче Владо

Юроспийд ще ти искат 1000€ за обучение, и 6000лв гаранция за композицията, и 1година робство.

баче Владо


venco

#16
Цитат на: Leon - Сряда, 26 Март, 2014, 20:26:28
Колега,нов съм във форума.Били споделил малко по-подробно какво представлява изпита,защото мисля и аз да ходя да се пробвам....Въпроса ми е към колегата venco




Откачаш ремаркето, правиш едно кръгче с влекача, връщаш се, закачваш ремаркето и пак правиш едно кръгче, и се връщаш вече да паркираш цялата композиция между две ремаркета (на възможно най тясното място).
Но г-н Христов иска всичко да е от първия път   ;D
Причина за редакция: Имена, фамилии - с главна буква.

venco

#16

Красимир Тодоров

Драйвъре, евала за професионалния опит. Аз обаче ще си позволя да не съм на 100 процента съгласен с тебе. Причината е, че днес транспорта е адски динамичен, малките фирми с по няколко камиона си имат стари и утвърдени шофьори, там е като в ловна дружинка, няма влизане. Но те не определят пазара. Пазара се определя от големите играчи, залитащи по групажите. Е какъв е смисъла днес да караш бус, соло и тогава ремарке, като големите композиции ги карат да влизат там къде и бусовете, за по няколко кашончета.
Аз съм от тези дето изкараха категориите и веднага на голям камион, гледам, че при мен проработи. Е, ученето в движение не винаги е добре, щото много инфо влиза, караме под силен стрес и резултатите са налице, затова се иска силна психика, граничеща с непукизъм, иначе си дотук.
Но просто динамиката на съвременния транспорт налага да се взимат и млади шофьори, впрочем ако шофьора внимава и не се възгордява, може много да научи. Аз с питане и с неволя съм се научил на всичко. Пожелавам на младите колеги търпение, хъс и спокойствие. Много скоро докато да видиш и си минават годинките и ще ви наемат където пожелаете.

venco

Цитат на: Красимир Тодоров - Четвъртък, 27 Март, 2014, 11:48:28
Драйвъре, евала за професионалния опит. Аз обаче ще си позволя да не съм на 100 процента съгласен с тебе. Причината е, че днес транспорта е адски динамичен, малките фирми с по няколко камиона си имат стари и утвърдени шофьори, там е като в ловна дружинка, няма влизане. Но те не определят пазара. Пазара се определя от големите играчи, залитащи по групажите. Е какъв е смисъла днес да караш бус, соло и тогава ремарке, като големите композиции ги карат да влизат там къде и бусовете, за по няколко кашончета.
Аз съм от тези дето изкараха категориите и веднага на голям камион, гледам, че при мен проработи. Е, ученето в движение не винаги е добре, щото много инфо влиза, караме под силен стрес и резултатите са налице, затова се иска силна психика, граничеща с непукизъм, иначе си дотук.
Но просто динамиката на съвременния транспорт налага да се взимат и млади шофьори, впрочем ако шофьора внимава и не се възгордява, може много да научи. Аз с питане и с неволя съм се научил на всичко. Пожелавам на младите колеги търпение, хъс и спокойствие. Много скоро докато да видиш и си минават годинките и ще ви наемат където пожелаете.




Евала за коментара.

driver1

    Не разбирам защо тук ми обяснявате, че времената са се променили и условията са други, сякаш досега съм бил на Марс и току-що съм пристигнал и не съм се запознал с новата обстановка?
    Времената са се променили, но основните изисквания за професионално израстване са си същите. Твърдя отново, че не е редно от учебния автомобил да искаш да скочиш направо в кабината на четиридесеттонната композиция. Трябва да се мине през по-малки автомобили, да се свикне с движението и със изненадите в него и постепенно да се навлезе в занаята. Аз не искам да бъда въвличан в противопоставяне - "стари" срещу "млади". Просто на базата на личния си опит и наблюдения споделям мнението си. Известна ми е самодеяността на младите колеги и мнението им, че няма тайни в занаята за тях, стига да им се даде възможност, но нека не забравят, че автомобила е и оръжие, качвайки се в него поставяш на карта не само своя живот, но и живота на други, нищо неподозиращи хора.
   Сигурен съм, че в повечето случаи основната мотивация за ориентиралите се към нашата професия са слуховете за големите пари. А това е много, много опасно...

Leon

Цитат на: venco - Четвъртък, 27 Март, 2014, 11:13:21



Откачваш ремаркето правиш едно кръгче с влекача,връщаш се закачваш ремаркето и пак правиш едно кръгче и се връщаш вече да паркираш цялата композиция между две ремаркета (възможно на най тясното място
Но г-н христов иска всичко да е от първият път   ;D
Благодаря ти колега за бързия отговор.Ако е само това значи нее кои знае какво  :)

Shumaher15

Ако не  са големите пари  кое е тогава ?! Що не ходите да гледате овце, картофи  и  тем подобни като не са кинтите?!  Защо въртите геврека за Червения Кръст сигурно  или се надпреварвате кой ша навърти по-голем километраж и да вземе медалите от кратунки!!! И да не  са големите кинти като едно време пак са по-добре от над 80% от всички  наши съграждани!!! Повечето от Вас Старите Нинджи в бранша все ревете  тук в този форум, че здравето Ви се взело, семейство  и т.н. ми що не си седите при семейсвата и да бачкате за 'Нормални' заплатки от по 500-600лева ,ами сте ръгнали да правите навалица по пътищата на Европат?! Всеки  бачка за кинти това е полужението пък било то с цената на здраве,фемили и т.н.!!! Да дойде някой и да ме обори в обратното.... Айде Лека на Всички!!!

naum4o

Защо да те оборвам? Хубаво и точно си го написал. Но пропускаш да видиш поуката, а тя е, че някой ден ще съжаляваш за избора си да си далеч от семейството, че те чакат кофти моменти, за които няма да си подготвен все още, че тези пари излизат понякога през ..........носа и че умората се натрупва в костите - бавно и сигурно като падаща гилотина на забавен каданс.
Лека и на теб.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

driver1

Цитат на: Shumaher15 - Четвъртък, 27 Март, 2014, 18:53:40
Ако не  са големите пари  кое е тогава ?! Що не ходите да гледате овце, картофи  и  тем подобни като не са кинтите?!  Защо въртите геврека за Червения Кръст сигурно  или се надпреварвате кой ша навърти по-голем километраж и да вземе медалите от кратунки!!! И да не  са големите кинти като едно време пак са по-добре от над 80% от всички  наши съграждани!!! Повечето от Вас Старите Нинджи в бранша все ревете  тук в този форум, че здравето Ви се взело, семейство  и т.н. ми що не си седите при семейсвата и да бачкате за 'Нормални' заплатки от по 500-600лева ,ами сте ръгнали да правите навалица по пътищата на Европат?! Всеки  бачка за кинти това е полужението пък било то с цената на здраве,фемили и т.н.!!! Да дойде някой и да ме обори в обратното.... Айде Лека на Всички!!!


     Този коментар е прекрасно потвърждение за правилността на мнението ми. Както и псевдонима на автора - той е Shumaher, a аз - само Driver. За почти 30 години зад волана толкова успях - само драйвър, Шумахер не можах да стана...
     И не, не парите са били водещото, поне при мен, когяато съм избирал професията - нещо повече - когато започнах професионално започнах с по-ниска заплата, отколкото получавах до момента. И то много по-ниска. За да бъда убедителен, обаче, трябва подробно да разказвам трудовата си биография, а не това е важно.
    И не рева за нищо, никога не съм го правил. Просто споделих фактите. Всеки, който се поинтересува може да установи, че са верни. Когато парите наистина бяха големи в транспорта, вече от години бях в него и не съм отишъл там заради тях, както казах. Но разбира се, че са имали своето значение, имат и сега. На съответната цена. Та ако ще и самият Shumaher да твърди обратното.
    И моля да не ме праща някой си да копам картофи и да бера царевица. Проблемът е, че именно такива, чието място е на нивата да копат картофи се намърдаха в международния транспорт и се изживяват като родени в него, нищо ново не могат да научат, но могат да осмеят всеки. Майстори демек...

Shumaher15

Вие Господа Тук сте все от ГОЛЯМОТО ДОБРО УТРО!!! Не давате човек да си изскаже мнението!!! Еваси диктатурата!!! В Демокрация живеем и май в  Европа бяхме!!!  И  сигурно  някой от Вас са и със Синя кръв!!! Срамна работа  няма........ А  и  Аз  нямам  проблем с косите  ;D Не се косете толкова..... Да не прогорите гарнитурите..... :) Айде доходоносна  и безаварийна,,,,

driver1

Цитат на: Shumaher15 - Четвъртък, 27 Март, 2014, 21:32:39
Вие Господа Тук сте все от ГОЛЯМОТО ДОБРО УТРО!!! Не давате човек да си изскаже мнението!!! Еваси диктатурата!!! В Демокрация живеем и май в  Европа бяхме!!!  И  сигурно  някой от Вас са и със Синя кръв!!! Срамна работа  няма........ А  и  Аз  нямам  проблем с косите  ;D Не се косете толкова..... Да не прогорите гарнитурите..... :) Айде доходоносна  и безаварийна,,,,

     За мен темата приключва. Пък и не ми се четат повече глупости и спам. На някого не му давали да си каже мнението, мислел, че другите си мислели, че са със синя кръв, па коси, па гарнитури...Аман от простотии.

Shumaher15

Ми като ти гледам (-) рейтинг не знам за къв СПАМ  ми говориш. Отрицателен е сигурно защото си компетентен по Всички въпроси!!!  Еваси дървените философи. Всички и всичко е  до време!!!  Трябва да  се дава път на младите -зелените шоферчета!!! А  на Г-н Модератора се извинявам  за това с  костите е абсолютно прав. Аз съм го прочел коси..... Сори :)

route

Няма страшно,имаш ли желание се получава.Започваш в куц а  фирма и се учиш в движение,занаят се краде,не е лесно но когато незнаеш нещо питай по добре.Това при положение че нямаш проблем с карането.Не е само да се върти геврека,и акъл си трябва,само да имаш хъс

martin stanev

Шумахерчо давай го малко по леко бе пиле :) от driver1 много неща можеш да научиш не се хвърляй, като пате в калчища. Каквото е казал човека нищо не те е излъгал. Аз едно преди 17 години като учих занаята го учих с такаламита в ръка и в канала, как се кове феродо  как се обират луфтовете на лагерите на главините на ремаркето.. а вие многознайковци хвърчащи в облаците от учебното Атего искате директно Актрос да се качите. Та като ви гледам сеира вие сега не знаете как сe вдига кабина на камион и да смените горивен филтър...веригите ги гледате, като изтървани под крушата, приказливи сте до немай къде, ама не си видите зелените кратунки, че още даже и не са зелени, ама тепърва позеленяват. Така че от "дървените философи" като колегата driver1 много неща могат да се научат и попивай, а не да разтягаш на кой какъв му рейтинга, ако продължаваш с това темпо и твоя няма да стане по зле.
Поздрави!

Boroman21

Цитат на: Shumaher15 - Четвъртък, 27 Март, 2014, 21:32:39
Вие Господа Тук сте все от ГОЛЯМОТО ДОБРО УТРО!!! Не давате човек да си изскаже мнението!!! Еваси диктатурата!!! В Демокрация живеем и май в  Европа бяхме!!!  И  сигурно  някой от Вас са и със Синя кръв!!! Срамна работа  няма........ А  и  Аз  нямам  проблем с косите  ;D Не се косете толкова..... Да не прогорите гарнитурите..... :) Айде доходоносна  и безаварийна,,,,

Ай велкоме/Welcome/ у форума дето само полезна информация ще намериш ;D
Цитат на: route - Четвъртък, 27 Март, 2014, 22:32:20
Няма страшно,имаш ли желание се получава.Започваш в куц а  фирма и се учиш в движение,занаят се краде,не е лесно но когато незнаеш нещо питай по добре.Това при положение че нямаш проблем с карането.Не е само да се върти геврека,и акъл си трябва,само да имаш хъс
Точно мнение , евала колега.
Цитат на: martin stanev - Четвъртък, 27 Март, 2014, 22:37:47
Шумахерчо давай го малко по леко бе пиле :) от driver1 много неща можеш да научиш не се фърляй, като пате в калчища. Каквото е казал човека нищо не те е излъгал Аз едно преди 17 години като учих занаята го учих с такаламита в ръка и в канала, как се кове феродо  как се обират луфтовете на лагерите на главините на ремаркето.. а вие многознайковци хвърчащи в облаците от учебното Атего искате директно Актроса да се качите. Та като ви гледам сеира вие сега не знаете как да си дигнете кабините на камионите и да смените горивен филтър...веригите ги гледате, като изтървани под крушата, приказливи сте до немай къде, ама не си видите зелените кратунки, че още даже и не са зелени, ама тепърва позеленяват. Така че от "дървените философи" като колегата driver1 много неща могат да се научат и попивай, а не да разтягаш на кой къв му рейтинга, ако продължаваш с това темпо и твоя няма да стане по зле.
Поздрави!
Има още да учиш , аз освен да карам камиона го ремонтирам и отделно веднъж в месеца оправям счетоводството на фирмата . Аааа забравих и че от време на време правя профилактика на сървъра в офиса че нали съм шофьор трябва да знам поне това иначе съм зелен още.

Boroman21