• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Започване на работа като шофьор без стаж

Започната от kalahan81, Неделя, 23 Март, 2014, 18:05:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Shumaher15

Г-н Stanev ,Аз съм ПУЦ -аджия и съм карал категорията на един Дръглив Зил  през далечната 03 ,тъй че не парадирам с това!!! Безспорен факт е, че имате Голям опит  в шофьорлъка но това не Ви прави по-добри от някой с по -малко например. Има  драйвъри и с по 37г. Стаж и са Гола H2O & Кал в Ушите....... А до гумите гледам разни ваши колеги изсползват Асистънс и  си бъркат в носа и  в.... на други места по-разни клипчета,а са шоферчета с по на 20 и кусур години. А аз защо съм се бил написъл  Shumaher  не  виждам какъв е проблемът?!  Просто Ми е  ИДОЛ!!! Това е  Положението...... А един въпрос : Driver 1защо не се е  написал 2,3,5 и т.н.?! Занимава се с  детски работи. Търси под Вола -Теле........ Абе гледате да не Ви вземе някой хляба.....Българска работа,,,,,,,

Shumaher15


rider777

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Много обичам да си бъркам в гъза, докато чакам Асистенцията да дойде  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Shumaher15

Да не правиш само ти клипове, що се издаваш......... Има и други Пациенти &  Капацитети  ;D   ;D ;D

venco

Цитат на: Leon - Четвъртък, 27 Март, 2014, 17:49:28
Благодаря ти колега за бързия отговор.Ако е само това значи нее кои знае какво  :)



Да така е,но не забравяй че нямаш право на грешка  8)

rider777

Едно време ходих на изпит за А категория вместо един приятел и минах вместо него,,,,, сега трябва да се специализирам и да почна да събирам кинти като ходя по интервюта вместо някой, който не е убеден дали ще го мине изпита  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  Два пъти съм ходил на интервю такова в Транскапитал и на това организирано от Бюрото по Труда за Испания ама тогава само маневри без откачане и закачане ,,,,,,,, сега са завишили проверката  ;D ;D ;D ;D ;D  Някой ден ако забогатея и взема да си търся шофер изпита ще е поне седмица из Европа ,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Красимир Тодоров

Цитат на: Shumaher15 - Четвъртък, 27 Март, 2014, 21:55:41
Ми като ти гледам (-) рейтинг не знам за къв СПАМ  ми говориш. Отрицателен е сигурно защото си компетентен по Всички въпроси!!!  Еваси дървените философи. Всички и всичко е  до време!!!  Трябва да  се дава път на младите -зелените шоферчета!!! А  на Г-н Модератора се извинявам  за това с  костите е абсолютно прав. Аз съм го прочел коси..... Сори :)
Приятел, де недей така с лошо де.
Драйвъра е много прав. Верно е малко докачлив, но не трябва да се критикува заради това. Той е прав, че правилния път е тоя, който той е извървял. Но не е прав, че друг път няма, макар и да не е най-лекия, а доста опасен, все пак е път. И аз и много като мен го извървяхме и вече сме по аутобана, ако мога дака метафорично да се изразя.
После драйвера, да ме извинява че си позволявам да го коментирам е компетентен само по въпросите по които пише, в това число и аз и още няколко тук, дето си позволяват да пишат повече от няколко реда, аргументирано и задълбочено. Не съм попадал на негово мнение по която и да е тема. Моя рейтинг също е силно отрицателен, но гледам имам си ток у дома, водата тече от чешмата, пари в банката има... така че на кой му пука? Тъй че не си вади изводи от такива несъществени неща, че звучиш несериозно.
Най вече никой не е срещу теб персонално, или срещо по-скорошните шофьори, па макар и драйвъра така малко рязко да се изказа срещу земеделците и други там...
Ето аз също съм станал шофьор заради парите, но не виждам какъв е проблема, понеже с моето образование и квалификация не мога да правя тези пари, наложи се да се преквалифицирам.. за мен лично това не е беше драма като избор, а драма докато се науча и свикна да не съм у дома, да отнасям всичко и други негативи... това е.

Shumaher15

Евала за горе написаното Г-н Тодоров!!!  Аз просто и Ясно изразих мое лично  мнение по отношение заплащането.Всяка работа си има свойте предимства & недостатъци!!! Всеки  сам избира своя житейски път в живота!!! Всеки има правото да си дрънка каквото си иска и когато си иска. Демокрация е.....а не е Комунизъм & Диктатура. Аз спирам до тук, че станах еваси поета с теа фермани :) .....Айде Лека & Безаварийна на всички свързани с  транспорт :)

Красимир Тодоров

Цитат на: Shumaher15 - Петък, 28 Март, 2014, 14:58:22
Евала за горе написаното Г-н Тодоров!!!
Е, не е нужно толкова официално, чак се замислих за мен ли е евалата  ;D хехехе

blajiv

Цитат на: Красимир Тодоров - Четвъртък, 27 Март, 2014, 11:48:28
Драйвъре, евала за професионалния опит. Аз обаче ще си позволя да не съм на 100 процента съгласен с тебе. Причината е, че днес транспорта е адски динамичен, малките фирми с по няколко камиона си имат стари и утвърдени шофьори, там е като в ловна дружинка, няма влизане. Но те не определят пазара. Пазара се определя от големите играчи, залитащи по групажите. Е какъв е смисъла днес да караш бус, соло и тогава ремарке, като големите композиции ги карат да влизат там къде и бусовете, за по няколко кашончета.
Аз съм от тези дето изкараха категориите и веднага на голям камион, гледам, че при мен проработи. Е, ученето в движение не винаги е добре, щото много инфо влиза, караме под силен стрес и резултатите са налице, затова се иска силна психика, граничеща с непукизъм, иначе си дотук.
Но просто динамиката на съвременния транспорт налага да се взимат и млади шофьори, впрочем ако шофьора внимава и не се възгордява, може много да научи. Аз с питане и с неволя съм се научил на всичко. Пожелавам на младите колеги търпение, хъс и спокойствие. Много скоро докато да видиш и си минават годинките и ще ви наемат където пожелаете.


Евала бате, и аз съм шофьор от една година, за първи път се качих на камион в фирма ПИМК и мога само да кажа много здраве на шофьорите пред пенсия, които са с 50г. стаж и са започнали от Молотовките и не знаят повече от 15 думи ма език различен от БГ, като започнат да се дупят на рампата... язък им за стажовете и всичко...   Мога да кажа на момчетата, които сега започват, че за един средно - интелигентен човек шоферлъка не е никакъв занаят  а си е чиста хамалогия ! Да ме извиняват старите професионалисти, ако съм засегнагнал някой!

hunter_75

Цитат на: blajiv - Петък, 28 Март, 2014, 15:10:46
Евала бате, и аз съм шофьор от една година, за първи път се качих на камион в фирма ПИМК и мога само да кажа много здраве на шофьорите пред пенсия, които са с 50г. стаж и са започнали от Молотовките и не знаят повече от 15 думи ма език различен от БГ, като започнат да се дупят на рампата... язък им за стажовете и всичко...   Мога да кажа на момчетата, които сега започват, че за един средно - интелигентен човек шоферлъка не е никакъв занаят  а си е чиста хамалогия ! Да ме извиняват старите професионалисти, ако съм засегнагнал някой!
Напълно си прав колега,но тук има доста хора които се филмират и си мислят че това което правят е кой знае колко сложно и т.н,но при нисък коефициент какво да очакваш,мислиш че като за тебе е било сложно така ще да е и при другите

driver1

Цитат на: blajiv - Петък, 28 Март, 2014, 15:10:46Евала бате, и аз съм шофьор от една година, за първи път се качих на камион в фирма ПИМК и мога само да кажа много здраве на шофьорите пред пенсия, които са с 50г. стаж и са започнали от Молотовките и не знаят повече от 15 думи ма език различен от БГ, като започнат да се дупят на рампата... язък им за стажовете и всичко...   Мога да кажа на момчетата, които сега започват, че за един средно - интелигентен човек шоферлъка не е никакъв занаят  а си е чиста хамалогия ! Да ме извиняват старите професионалисти, ако съм засегнагнал някой!

     Tъй като в известна степен и аз влизам в така описаната категория, не мога да се сдържа и да не кажа няколко думи.
     Странно, по каква статистика и наблюдения са тези заключения? Ако ти колега в тая измислена фирма ПИМК си срещал само такива колеги, това не значи, че всички са такива. Съжалявам, но пак ще трябва да давам пример със себе си - вече десет години живея и работя в Испания. Мислиш ли, че не владея езика за да си върша работата? А десетките колеги, работещи от години тук дали не говорят езика? От времената в БИОМЕТ ползвам и английски на ниско ниво. Виж с немския нещата при мен поне са зле - доста разбирам, но да говоря - абсурд. За френския не ми се отваря и дума...А италианския не е никакъв проблем за да си вършиш работата или да си купиш хляб - близък е с испанския.
     Що се отнася до маневрите по рампите няма как да знаеш кой как се справя, а обобщението ти е своеволно - виждал съм всякакви екземпляри, и млади и стари да се справят по-добре, или по-зле по рампите и не само там. Няма зависимост, уверявам те.
    Наложи се да бъда в крак с времето  и да се справям с новите технологии. Преди десетина години пътувах с един сак атласи и дипляни на държави и градове. А когато търсех адрес в някое градче купона беше налице - или купуваш карта на града, която шефа не ти признава, или се криеш по бензиностанциите и си прерисуваш маршрута от изложените карти. А и как мислиш - лесно си се намира правилния път в населено място, с интензивно движение, с карта на коленете? Сега е лесно - навигацията за камион те води, компютърните програми като MAP POINT и MAP GUIDE позволяват предварително да си планираш маршрута по най-рационалния начин. Не мисля, че някой, който се занимава сериозно с межд. транспорт пренебрегва всичко това и не се е пренастроил към новите възможности. Същевременно съм виждал и куриозни ситуации благодарение на предоверяване на навигациите. Но не бих обобщил, че това има някаква връзка с възрастта. Но пък има връзка с опита и умението да си представиш по някои признаци какво може да се очаква в дадена ситуация.
    Така, че колеги, по-кротко с обобщенията. На една година "служба" и то в ПИМК, мисля, че е рано да претендираш, че познаваш занаята в детайли, камо ли да даваш обобщени оценки.

Красимир Тодоров

В спора се ражда истината.
Драйвъре, не се връзвай на младежта.
Щом пък са големи шофьори - нека да са. Аз лично не преча на никой.
А онзи дето Райдера му крив, че снимал... приятелче, райдера е помогнал на много хора с тия филмчета, гледай и много ще научиш от тях. Което не ти е ясно де, не непременно всичко.
Помогнал и също вдъхновил.
Мен лично не ме е вдъхновил, няма начин, но има хора които си ги влече, чел съм в този форум, че са му много благодарни.
Впрочем едно благодаря отвреме на време казано много помага и така да се каже врати отваря.
Помислете си преди да се изказвате така рязко.

driver1

    Е, съдейки от прочетените дотук мнения на някои колеги, изглежда аз преча някому - не в лично качество, а по принцип. Една зеленилка даже се изхвърли, че колегите, които били по-отдавна в занаята ги било страх да не им вземели хляба!? Няма такова нещо! Никак не ме е страх, че някой ще ми вземе хляба, спокоен съм в това отношение - дори съм сигурен, че в 9 от 10 фирми в които си подадем документите ще предпочетат мен след като прочетат СиВи-то ми.
  Не исках тази тема да се превръща в лично противопоставяне. Поставен беше въпрос относно започването на работа без стаж и изказах мнението си по този въпрос. Правилно или не, това е моето мнение! Базирано е на собствения ми професионален и житейски опит. На какъв опит е базирано мнението на репчещия се новобранец? На приказките на себеподобните по паркингите? Впрочем, в нашата работа често пъти се налага да бъдеш сербез. Но не винаги и с всички и не на всяка цена. Защото това вече е арогантност, което пък е признак за простотия. Мога да споря дълго и с аргументи по темите по които смятам, че поне малко разбирам, но с хора, които се държат прилично. С тези които превръщат спора в лична война се държа рязко и впоследствие ги игнорирам.
  И пак да напомня - темата все пак е: "Започване на работа като шофьор без стаж", а не дали Драйвъра е заплашен да остане без работа, или има ли нашенския Шумахер качествата на Шумахер...

Leon

Цитат на: venco - Петък, 28 Март, 2014, 08:07:29


Да така е,но не забравяй че нямаш право на грешка  8)
Гледам,че в Джобс пак имат обява,че наемат шофьори без стаж и подсигуряват работа.Да нямаш право на грешка ми се струва пресилено,все пак няма никаква гаранция,че дори шофьор с 10 и повече години стаж ще успее без коригиране от първия път.

Leon

ОК,няма как да те нарека колега,защото още несъм почнал работа като международен шофер.Аз уважавам и се вслушвам в по-опитните от мен,но би ли споделил защо 99% от старите в бранша неискат да обучават новобранци като мен.Ще съм ти благодарен ако ми отговориш...

Leon