• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD

Започната от viccenzo, Сряда, 26 Март, 2014, 18:40:55

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

viccenzo

ВЪВ ВРЪЗКА С РАЗРАСТВАНЕТО НА ФИРМА "ЯН ДЕ РАЙК ЛОГИСТИКС БЪЛГАРИЯ ", БЯХА ЗАКУПЕНИ ДОПЪЛНИТЕЛНО 20 НОВИ КАМИОНА С МАРКА'' ДАФ '', С КОЕТО ИМАМЕ УДОВОЛСТВИЕТО ДА ВИ СЪОБЩИМ, ЧЕ  ПРЕДЛАГАМЕ  РАБОТА ЗА СОЛО ШОФИРАНЕ И ШОФИРАНЕ НА ДВОЙКА. В ТАЗИ ВРЪЗКА И ЗА ВАШЕ УЛЕСНЕНИЕ ЩЕ ПРОВЕЖДАМЕ ИНТЕРВЮТА ЗА МЕЖДУНАРОДНИ ШОФЬОРИ В СЛЕДНИТЕ ГРАДОВЕ: СОФИЯ, РУСЕ, БУРГАС, ПЛОВДИВ, МОНТАНА И СЕВЛИЕВО.
Фирмата е част от компанията Jan de Rijk Logistics за транспорт и логистика, която притежава над 500 камиона и 950 служители в цяла Европа. Българският филиал на фирмата разполага с над 200 камиона и над 300 шофьора, с които превозва предимно въздушни карго товари в страните от Западна Европа.
Изисквания към кандидатите:
1.   Минимум една година опит като шофьор на прицеп 40т. в страните от Западна Европа. Опитът трябва да бъде след 2009г.
2.   Лоялни и отговорни личности.

Ние предлагаме:
1. Заплащане за първите 6 месеца - 0.12 евро на километър при соло шофиране и 0.09 евро при шофиране на двойка. Гарантиран месечен минимум – 1400 Евро.
2. Заплащане след 6-тия месец – 0.13 евро на километър при соло шофиране и 0.09 евро при шофиране на двойка. Гарантиран месечен минимум – 1500 Евро.
3. Заплащане след 2-рата година – 0.14 евро на километър при соло шофиране и 0.09 евро при шофиране на двойка. Гарантиран месечен минимум – 1700 Евро.
4. Работен период – два месеца шофиране в Западна Европа и две седмици почивка в България.
5. Трудов договор и осигуровки.
6. Обучителен период от 2 седмици при започване на работа, в които всички шофьори се запознават с работните условия във фирмата, обучават се на правилна работа с документи и сателитната ни система.
7. Пътуването до базата ни в Холандия се извършва или с камион, или  със самолет, като разходите за самолетните билети са за сметка на фирмата.
Интервютата ще бъдат провеждани на следните дати:
Севлиево   
        28,03,2014
   04,04,2014
   11,04,2014
   17,04,2014
   
София   
        31,03,2014
   08,04,2014
   14,04,2014
   
Русе   
        01,04,2014
   09,04,2014
   15,04,2014
   
Бургас   
        02,04,2014
   10,04,2014
   16,04,2014
   
Пловдив   
        27,03,2014
   03,04,2014
   
Монтана   
        07,04,2014

Кандидатстване:
1.   Става със записване на следните телефони:
•   0675/31716 – делнични дни
•   0886 524 959– делнични дни
•   0675/31721 – почивни и празнични дни

2.   На кандидатите, които отговарят на изискванията ни ще бъде насрочена дата за интервю, което се състои от теоритическа и практическа част.
3.   Трудов договор ще бъде предложен само на одобрените кандидати, преминали успешно теста.
4.   Назначаването и подписването на договора се извършват в централния офис на фирмата:" Ян де Райк Логистикс България " ЕООД, ул. " Велика и Георги Ченчеви " 3, 5400 Севлиево

Необходими документи:
1.   Одобрените на интервюто кандидати трябва да представят валидни следните документи:
•   ADR (основен курс)
•   Дигитална тахо-карта
•   Свидетелство за психологическа годност
•   Професионална компетентност

Ако имате въпроси - свържете се директно с нас или ни пишете.
Поздрави на всички и успех!

viccenzo


Красимир Тодоров

Браво за коректно написаната обява! А мъцнете нещо бе!  ;D

Иначе лично за мен парите са малко, ама който го устройва... мисля че няма да съжалява. Едно време като бях в КЙ съм се засичал с колеги, говорили сме, останах с впечатлението, че са доволни.

Красимир Тодоров


driver1

Цитат на: Красимир Тодоров - Сряда, 26 Март, 2014, 19:39:23
Браво за коректно написаната обява! А мъцнете нещо бе!  ;D

Иначе лично за мен парите са малко, ама който го устройва... мисля че няма да съжалява. Едно време като бях в КЙ съм се засичал с колеги, говорили сме, останах с впечатлението, че са доволни.


    Да наистина обявата е коректна и изчерпателна и почти не оставя място за допълнителни уточнения. Ако условията устройват кандидата, просто си подава документите, явява се на интервю и се надява да бъде одобрен, а обещаното - изпълнено.
   В повечето случаи фирмите предлагащи работа изреждат един куп условия и претенции, а срамежливо премълчават конкретни данни за условията които предлагат. А нали все пак става дума за договор между две равнопоставени страни - не може едната да играе с открити карти, а другата да диктува условията. Всеки трябва да може да предяви претенциите и очакванията си.

Boroman21

Става,  но все пак парите са малко.  А заплащането на километър нещо не ме кефи.

От мобилния

viccenzo

Здравей,
отностно заплащането на километър - имаш гарантиран минимум. При първите 6 месеца ако имаш над 11 667км за съответен месец - за всеки километър ще ти бъде заплатено 0,12 евро на км отгоре към тези 1400 евро, след 6-тия месец ако имаш над 11 538км за съответен месец - 0,13 евро на километър към тези 1500 евро, а след 2-рата година над 12 143км - 0,14 евро на километър към тези 1700 евро.

Само да добавя и една справка за минал месец:
- колеги под 6 месеца стаж за фирмата - 104 човека, от които 35 имат над гарантирания минимум = 34%
- колеги над 6 месеца и под 2 години стаж за фирмата - 129 човека, от които 67 имат над гарантирания минимум = 52%
- колеги над 2 години стаж за фирмата - 104 човека, от които 35 имат над гарантирания минимум = 34%

Надявам се информацията да полезна.

Красимир Тодоров

Мен лично последния постинг леко ме отдръпва от офертата. Но сигурно няма? смисъл да обяснявам защо.
Айде само ще питам. От 104 човека, 35 имат гарантиран минимум+колко км? 1? 100? 2000? Колко повече от 11667 ще направиш при редовно каране и други дейности? От 12143 нагоре колко? Преди много години, звъня на един да го питам за работа, нарушава ли се, питам - НЕ. Колко километра средно месечно мога да навъртя - Добрите ни шофьори правят над 16000. Моля?-викам, Нали не се нарушава?

Понеже имаше някаква заигравка, че като наближиш километрите за минимума, просто почваш да групираш или Т-Р дейности, които километри са така или иначе границата на реално възможните, та много повече май от обещаното няма как да се изкара...

viccenzo

Здравей,

Километрите в месеца зависят от това кой на какъв камион е и как протича работният му ден. Ако има много чакане на товарни/разтоварни адреси - то е ясно - няма как да се мине минимума - но това често зависи и от това колко е оправен колегата. Имаме някои колеги, които товарят/разтоварват карго за 15мин., други който го правят за 1ч., трети, които за повече от 2 часа - съответно се губят и часовете от карането.

Иначе отностно справката за екстра километрите :
- тези под 6 месеца : 45 от 81 имат общо заработено 7 832Евро, което средно за колега който е над минимума е около 174 евро бонус;
- тези между 6 месеца и 2 години : 67 от 129 имат общо заработено 12 403 Евро, което средно за колега, който е над минимума е около 185 евро бонус;
- тези над 2 години : 35 от 104 имат общо заработено 158 евро бонус.

Поздрави!


Boroman21

Ами при обстоятелства при който шофьора не е виновен за забавянето ? Как се процедира тогава? Има ли някакво допълнително заплащане или шофьора е безплатна охрна на автомобила?


От мобилния

viccenzo

Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 27 Март, 2014, 20:36:51
Ами при обстоятелства при който шофьора не е виновен за забавянето ? Как се процедира тогава? Има ли някакво допълнително заплащане или шофьора е безплатна охрна на автомобила?


От мобилния

Здравей,

при останалите обстоятелсва колегата ще попадне в останалия процент, в който се взима минимума - има-няма работа - фирмата му изплаща минимума - като е над нормата - му се заплаща в описаното по-горе.

Поздрави.

Красимир Тодоров

Добре, ясно е, че повече от обещания минимум няма как да се прави.
Авиокаргото се разтоварва за 5 минути, ако е за въпрос. Зависи обаче кога те извикат на рампата. И колко им се работи на операторите.
Само още един уточняващ въпрос. Камионите ограничени ли са на 85? Ако да - намирисва ми на влошени условия на труд. Хем да се правят километри, хем да се кара бавно.
Ако е възможно, отговори от типа "това е позволената скорост" да не получаваме, понеже позволеното плащане принципно е друго. Макар, че вие давате гарантиран минумум де, в крайна сметка режете от боннусите, което си е ваше право... все пак е любопитно да се знае.

Малко офтопик. Оня ден се разпитах в прочутите МАКДАК, първи курс го правиш пробно на двойка, не ти се заплаща, втори, трети и четвърти курс на 0.16 лв, и от петия, ако не си умрел от глад почват да са щедри - на 0.18 лв. На всичко отгоре камионите ограничени в скоростта. Може да си представите реакцията ми :)

Boroman21

Малко са парите,  но все пак си има хора дето ги устройва. За сега обача преобладаващо са доволни като ги поразпитам на паркинга.

От мобилния

viccenzo

Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 28 Март, 2014, 09:38:41
Добре, ясно е, че повече от обещания минимум няма как да се прави.
Авиокаргото се разтоварва за 5 минути, ако е за въпрос. Зависи обаче кога те извикат на рампата. И колко им се работи на операторите.
Само още един уточняващ въпрос. Камионите ограничени ли са на 85? Ако да - намирисва ми на влошени условия на труд. Хем да се правят километри, хем да се кара бавно.
Ако е възможно, отговори от типа "това е позволената скорост" да не получаваме, понеже позволеното плащане принципно е друго. Макар, че вие давате гарантиран минумум де, в крайна сметка режете от боннусите, което си е ваше право... все пак е любопитно да се знае.

Малко офтопик. Оня ден се разпитах в прочутите МАКДАК, първи курс го правиш пробно на двойка, не ти се заплаща, втори, трети и четвърти курс на 0.16 лв, и от петия, ако не си умрел от глад почват да са щедри - на 0.18 лв. На всичко отгоре камионите ограничени в скоростта. Може да си представите реакцията ми :)

Камиони, които карат линии в Холандия, Белгия или Франция са с ограничение 85км/ч. Това сме го направили преди време поради причината, че пристигаха нон-стоп глоби за превишена скорост на колегите. А разберете - подобна глоба никоя фирма не би я поела. Затова се направиха ограничения на някои от камионите с тази цел. Глобите драстично намаляха.

Красимир Тодоров

Да бе да, и един мармот завива шоколад... На бас, че снимките са от националите, не от аутобаните...нема значение, очаквах тоя отговор.. после работи на километър.

hunter_75

Като сте толкова пичове защо не започнете да давате дневни пари,както си е по закон,а търсите шушумиги да ви карат на км.И да си назначите датски шофьори на тея условия?

Красимир Тодоров

Е то точно така е и при тия. Като наближиш минимума почват групажчета, закачи онова ремарке за да го разтовариш и натовариш, а колегата само цепи по аутобана и помпа километри.
Аз съм сигурен и в друго, няма шанс тикета за скорост да го е платила фирмата, така че къде е проблема?

Красимир Тодоров