• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD

Започната от viccenzo, Сряда, 26 Март, 2014, 18:40:55

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

stenli79

Момчета,какво да ви кажа,работил съм известно време диспечер,също и шофьор,и запознат съм поне малко с нещата.Фирмата е добра,плащат си каквото са си го написали,а това за групажите и километрите бонус,със сигурност е вярно ,но в крайна сметка пак ти плащат което си си заработил.А това за ограничението на скороста , вече е тендеция в доста фирми ,западни , правят го ,защото гори по малко камиона.Питах собственика на фирмата в която бях , и той каза 3 литра на 100 по малко  гори.Това е положението.Лошото е за шофьора че понякога 9 те часа вече недостигат и все в 10 ки .

stenli79


stenli79

Там в тази фирма няма норма, колкото си изгори камиона.Иначе си ги засичаха, единия месец може да е изгорил 30, другия 36, но специално за този случай тогава,този камион беше на фиксирана линия ,с почти еднакъв тонаж и в двете посоки и лесно се вижда разликата.Но наистина е масова практика, бащата ми е в друга фирма ,първите години не беше така ,но и при тях почнаха да ги ограничават.Разбирам ги донякъде собствениците , все пак това са фирми с 200 камиона , и 1 литър да е по малко за тях , си е икономия, пък ти еди му обяснявай че понякога не ти стига времето.

stenli79


Rammbon

Изчетох много за тази фирма. Сега кажете как е там. На някои не им харесва,  на други им харесва, лошо са били 2011-2012г , а сега как е. Ще се радвам да пишат и хора, които са ходили на интервюто и сега работят там.

stenli79

Да наистина доста работи изписахме, но си фирмата бих казал че е добра.Плащат си това което си заработил,поемат ти пътните от България и обратно ,основно се работи по двойки, защото повечето са на карготоварите, обикаляте летищата

SOLAR

ЦитатРЕГЛАМЕНТ (ЕО) № 561/2006 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА
от 15 март 2006 година
за хармонизиране на някои разпоредби от социалното законодателство, свързани с автомобилния транспорт, за изменение на Регламенти (ЕИО) № 3821/85 и (ЕО) № 2135/98 на Съвета и за отмяна на Регламент (ЕИО) № 3820/85 на Съвета
(текст от значение за ЕИП)
ЕВРОПЕЙСКИЯТ ПАРЛАМЕНТ И СЪВЕТЪТ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

ГЛАВА ІІІ
ОТГОВОРНОСТ НА ТРАНСПОРТНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Член 10
1. Транспортното предприятие не плаща на водачите, които са наети от него или които са предоставени на негово разположение, никакви възнаграждения, дори под формата на премии или добавки към заплатата, свързани с пропътуваните разстояния и/или количеството превозени стоки, ако такова възнаграждение може да застраши пътната безопасност и/или да насърчи нарушение на настоящия регламент.

   
"Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD" работят в нарушение на РЕГЛАМЕНТА. Затова колеги не вярвайте на предоставените "добри и точни" условия за работа.
Във фирмата се кара предимно нощем, а нощната почивка е през деня, на карготерминалите до летищата. Там по шума на излитащите и кацащи самолети  можеш да си вадиш сводка за трафика на летищата. Автомобилите не са оборудвани с климатици и може да си представите спане в кабината при температура +30-35ºС недалеч от пистите.
Ноооо....всеки влак си има пътници, а за всяка фирма желаещи да работят....а след това и да напускат. Според мен, това е добра фирма за обучение на начинаещи, които да се запознаят с работата на запад и с манталитета на българския работодател и диспонент.

ЛЕКИ ПЪТИЩА !

stoil nedev

Цитат на: SOLAR - Неделя, 06 Април, 2014, 15:29:38
   
"Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD" работят в нарушение на РЕГЛАМЕНТА. Затова колеги не вярвайте на предоставените "добри и точни" условия за работа.
Във фирмата се кара предимно нощем, а нощната почивка е през деня, на карготерминалите до летищата. Там по шума на излитащите и кацащи самолети  можеш да си вадиш сводка за трафика на летищата. Автомобилите не са оборудвани с климатици и може да си представите спане в кабината при температура +30-35ºС недалеч от пистите.
Ноооо....всеки влак си има пътници, а за всяка фирма желаещи да работят....а след това и да напускат. Според мен, това е добра фирма за обучение на начинаещи, които да се запознаят с работата на запад и с манталитета на българския работодател и диспонент.

ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Еееееееееййййййййй, браво!!! Как да не сложи човек поне един плюс на нещо истинско , написано и свястно и грамотно при това.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

djingov

От разговори с колеги които работят там знам,че се нарушава,но за разлика от преди всичко си плащат редовно.Не е вярно,че са само по двойки не е само и карго,но основно е каргото.Камионите не са зле има и по-зле от тях.Правото на избор е право на всеки.Трудно е да си намериш читава фирма.

Rammbon

Имам един въпрос към viccenzo.
Знаеш ли кои  са градовете  между Париж и Базел ? Или от Амстердам до Генгенбах ?
Без да гледаш навигация, карта или интернет !

nevega

Ако ДАЙ четат форума отиде им лиценза на тази фирма с това плащане на км :)

blajiv

Цитат на: Rammbon - Четвъртък, 10 Април, 2014, 16:02:05
Имам един въпрос към viccenzo.
Знаеш ли кои  са градовете  между Париж и Базел ? Или от Амстердам до Генгенбах ?
Без да гледаш навигация, карта или интернет !

Колега, в XXI   век сме, не е нужно да знаеш нищо наизуст, а е нужно да знаеш как най-бързо да стигнеш до информацията, която ти е необходима! Да бъдем в крак с времето!

Красимир Тодоров

Хехехе, това ми хареса :)
Правилно така е
Впрочем ако знаеш въпросните градове какво? И ако не ги знаеш, пак какво? Просто питам :)

Zaron

Цитат на: Красимир Тодоров - Четвъртък, 27 Март, 2014, 09:37:27
Мен лично последния постинг леко ме отдръпва от офертата. Но сигурно няма? смисъл да обяснявам защо.
Айде само ще питам. От 104 човека, 35 имат гарантиран минимум+колко км? 1? 100? 2000? Колко повече от 11667 ще направиш при редовно каране и други дейности? От 12143 нагоре колко? Преди много години, звъня на един да го питам за работа, нарушава ли се, питам - НЕ. Колко километра средно месечно мога да навъртя - Добрите ни шофьори правят над 16000. Моля?-викам, Нали не се нарушава?

Понеже имаше някаква заигравка, че като наближиш километрите за минимума, просто почваш да групираш или Т-Р дейности, които километри са така или иначе границата на реално възможните, та много повече май от обещаното няма как да се изкара...

Драги ми колега, ако си наясно как се карат над 12000км. за един месец или 180 часа, значи се опитваш леко да ни подхлъзнеш.

Красимир Тодоров

Именно, щото съм наясно. С нарушения.  В какъв смисъл искам да ви подхлъзна? Ако някой може да се оплаче от мое (колегиално) подхлъзване, сега е момента да каже.

LKW

Я да ви попитам нещо , според вас колко километра нормално могат да се правят без нарушения при международен транспорт?Предполагам според вас около 9000 км. макс.
12000 13000 14000 хиляди се правят на месец спокойно без нарушения , само че се иска каране а не дремене по паркингите и човек от "другата страна на бюрото" знаещ как се "върти" транспорт.
Краси това преди "много години " имаш напредвит преди 3, 4 нали?Защото ако е в буквалния смисъл , чудно ми е как някой ти е казал , че се спазва нещо.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Красимир Тодоров

Точно преди 5, сега като се замисля..  Коригирам се, 5 са няколко, не много
Но и дори и преди се казваше че не се нарушава. Първия ми началник се кълнеше, че не ни кара да нарушаваме. Но тръгвахме винаги с писма да излизаме и винаги с писма разтоварвахме в България. Иначе не нарушаваме де, между писмата... от време на време.
14000 км без нарушение? Имаш право на 180 часа на месец, това са 78 км/ч средна скорост. Малко нереално, аз повече от 60 трудно съм правил, понеже не се кара само аутобан, това са 10800. При 65км/ч средна скорост (тука говориме за някакви асове!) това идва 11700. Но и да караш пълни 180 часа се случва рядко, понеже ние имаме и други дейности покрай карането. Аз направих веднъж 108 за две седмици, ама нема да ви казвам с колко нарушения. Помощник на рампите, и каране всяка събота пълен ден, само 9-ки паузи. Колко време можеш да изкараш така? И съм се молил да ме не спират над 90-тия час, и камиона вървеше с над 92, което си е пак нарушение... и пак не можеш да ги направиш. Имаш забрани в европа, празници, съботи, недели.. Най-малкото, ако си го сметнеш целогодишно, от 12 месеца, 2 са ти забраните и празниците, та имаш точно 10 месеца каране и работа, другото е забрани, лежене по паркинзите или у дома.
А с 85 км/ч спънати камиони, кой ще да ме убеждава, и какъв ще шофьор да е, повече от 12000 км/месец без нарушение не можеш да направиш, и това в никакъв случай няма да е всеки месец.
Сега ако возиш само комплектни товари и цепиш само аутобан.. там е друго, ама колко карат така? Отделно на аутобана позволено е 80 км/ч, дори и 85 си е леко нарушение. Карането по националите с колко може пак е нарушение... Да изброявам ли още?

И да се върнем на темата, Ян де райк стават, за който нема опит и иска да се научи. Или който се е научил и смята, че е постигнал максимума в професията. Който търси, ще намери и по-добри възможности.





Красимир Тодоров