• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

МАН 460 или МАН 480

Започната от ivan 80, Сряда, 02 Април, 2014, 18:36:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivan 80

Колеги кой камион е по добър МАН 460к.с. 2004 година евро 4 или МАН 480к.с. пак 2004 година евро 3 комарел мотора

ivan 80


Mystang

480ката ако е D28 мотора....ама и да не е пак става...460 евро 4 май няма.....да не си объркал нещо....

Mystang




MagnuM

Цитат на: loshdancho - Сряда, 02 Април, 2014, 22:35:01
EZ 04/2004.....

Schadstoffklasse:  Euro4

Иначе, аз съм попринцип за 480ката, 460 не е от много сполучливите двигатели на TGA  :)
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

kron

Мотора Д28 460 коня няма вариант Евро4 поне аз като запознат с тея манове не съм чул,другия посочен модел 480 е същия мотор само че коморейл,има мотор 480 коня д26 но ти питаш за д28 мисля.Сега предимства и недостатъци 480 превъзхожда 460 с разход на гориво доста по икономичен мотор е,недостатъка е че комонрейл системата е по скъпа и капризна система особено към качеството на горивата.Ако веднъж започнат да светят грешките за дюзите свят ти се завива до като успееш да го вкараш в правия път,ако въобще успееш.Ще ти дам някакви примерни цени на дюзи,нови 650-700лв за брой с връщане на старите за ремонт според зависи какво се прави ако се сменя всичко 360лв за брой,клапан за налягането в рейла електрическия 250-300лв,помпата за високо налягане не дава дефекти.А за 460 мога да кажа почти никаква електроника по мотора само електронна първа дюза (рядко дава дефекти) здрав мотор от към горивна система.Всичко друго е едно към едно с двата вида така че от каквото страда единия от това може да страда и другия,но и двата са здрави има писано доста.

IvanovIvan

460 не е ли от първото поколение двигатели на ТГА който е 463 кс . или така си мисля ако е този харчи доста повече от 480 и този просто няма как да е Евро 4

man_TGX_18.680

Тъй като гледам и двата са една и съща година, което означава че и двата са Common Rail второ или трето поколение. За справка през 2002 г. MAN  са първите който ползват тази система. За мен лично по големия мотор е по добре.

Тариката

   В Германия и скандинавия данъците на камиона са пряко свързани с екологичния клас, а естествено и с пътните такси. За това на двигател Евро 2 пробег около половин милион се слагат допълнителни филтри и катализатори и той започва да отговаря на Евро 4-фактически и по документи. Например "Д12 версия Б на Волво/12130cm³/" или Скания 340/380к.с.-10640cm³ и т.н. Съответно двигател Евро 3 се преправя на Евро 5. Подозирам, че казуса който разглеждате е същия.

kron

Няма такова нещо в Европа от Евро2 да става Евро4 и от Евро3 на 5,това може да го има в България ;D но пак не споря де.На скоро разглеждах машината за Толл колет в Германия и ми направи впечатление че са добавени нови 2 варианта за таксуване,освен стандартните Евро2 и 3 има и Евро2 с ТКМ-филтър и Евро3 с ТКМ-филтър така май беше изписано дано не съм объркал,но мисля че по книга излезе ли една машина евро3 то тя си е Евро 3 ако ще и система за Адблу да се сложи ама може и да съм в заблуда ;D

Тариката

   Има такова нещо и то се казва "Руспартикелфилтер".http://www.verkehrsrundschau.de/mit-partikelfilter-nachruestung-euro-3-lkw-wird-zum-euro-5-lkw-786245.html,Освен това тази технология се използва от 2008 година,даже от Евро 1 се преправя на Евро 4.http://www.dieselpartikelfilter.net/lkw-partikelfilter/lkw-nachruestfilter/category/256-lkw-volvo.html

Haydutyn

Цитат на: Тариката - Сряда, 11 Юни, 2014, 21:51:19Има такова нещо и то се казва "Руспартикелфилтер".http://www.verkehrsrundschau.de/mit-partikelfilter-nachruestung-euro-3-lkw-wird-zum-euro-5-lkw-786245.html,Освен това тази технология се използва от 2008 година,даже от Евро 1 се преправя на Евро 4http://www.dieselpartikelfilter.net/lkw-partikelfilter/lkw-nachruestfilter/category/256-lkw-volvo.html
Сега разбирам защо ти казват Тариката.

Тариката

    Да така е, има още една тънкост-България е една от малкото държави в Европа/а може би и в света/ където МПС-то се регистрира по датата на първата регистрация. Както в бившия Съветски съюз, така и в бивша Югославия се регистрира по датата на производство. Трикът с "Руспартикелфилтер" не можеш да го приложиш в Босна, Беларус, Русия и Казахстан защото се прави справка по Вин-а. Тук единствената възможност е сертификати и преобурудване от завода-производител+допълнителни проверки.
   

Haydutyn

  Bярно ли, е че руснаците купуват камиони без да ги гледат или това е фолклор?

Тариката

Цитат на: Haydutyn - Понеделник, 15 Септември, 2014, 15:16:18Bярно ли, е че руснаците купуват камиони без да ги гледат или това е фолклор?
Не съвсем руснаците купуват най-вече по № на шаси/VIN/-според моите скромни наблюдения.
        Волво имат според мен най-добрата база данни, но който има достъп си мълчи и не пуска фандък. Там можеш да разбереш не само повредите по време на гаранционния и извънгаранционния сервиз-съответно пробега при смяна на масло+филтри, но има данни за, предавателното отношение, обема на левия и десния резервоар, оригиналния размер гуми/ако не ме лъже паметта и марката на гумите/, завода производител и т.н.

Тариката