• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

История на Renault

Започната от tcvetan161, Понеделник, 16 Май, 2011, 21:37:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

tcvetan161

През 1956 г. компанията Saviem е създадена като дъщерна фирма на Renault от комбинацията на собствен камион "Рено" и производството автобус с производителите Somua и Latil . От 1957 г., Saviem се използва също и името на марката за камиони и автобуси, произведени от компанията.
В резултат на Френската индустриална политика, през 1975 г. държавните Renault също придобива производител на камиони и автобуси Berliet от Michelin . През 1978 г. Berliet и Saviem се сливат в Renault лични вещи Industriels. Отново стария търговски марки са запазени за още две години, докато моделът lineups постепенно бяха включени, докато през 1980 г. те бяха заменени с наименованието "Рено".От 1975 г., Saviem също е бил член на клуба на четири , за сътрудничество между четири европейски производители на камиони (Saviem, Volvo , DAF и Magirus-Deutz , който скоро след това става част от Iveco ) за производство на средни камиони. Камионът модели в резултат на това сътрудничество могат да бъдат получени от Saviem а по-късно Рено дори до 2001 , а също и да се продава на пазара в Северна Америка като Mack средата на морските превозвачи .
През 1978 г. групата PSA е купил Chrysler е в Европа. Включени в сделката са търговски операции превозно средство в Обединеното кралство и Испания , които по това време се използва името на марката Dodge . PSA обаче ги препродава на RVi през 1983 г., след като се е слаб интерес към пазара на търговски превозни средства. Новопридобитите операции във Великобритания са възникнали в търговския клон на превозното средство Rootes група , която първоначално извършва търговски марки Karrier и Търгов . Някои от моделите, построени там бяха продължени в производство за няколко години от RVi в Dunstable , Bedfordshire , които също държат на марката Dodge име за тези модели, макар и в комбинация с Рено значка . През 1988 г. дружеството е било обект на пожарникарите съюз inquirey дължи до 8 пожар Dodge двигатели участват в катастрофи. [ 1 ] До 1992 г. разделение Великобритания е бил известен като Renault Truck Industries, след което след това взе международната име RVi.
В Испания обаче, когато Renault вече е призната за местните производители автомобила, Dodge камиони, които първоначално са били разработени от производителя Barreiros Diesel , са rebadged като Рено и скоро след това заменя с френски предназначени модели.
През 1987 г. RVi поема от компанията майка Renault с 40% дял в американския производител Mack Trucks , която е станала изцяло притежавано дъщерно дружество на RVi в 1990 . През 1994 г. RVi пое Чехия производителя автобус Karosa и през 1997 г. Renault VI сключили договор за сътрудничество с финландския производител камион Sisu . През 2002 г. компанията подписва договор с китайската компания Dongfeng Motor за производителя двигатели. [ 2 ]
Renault Trucks участва в Европейското първенство ФИА , който върви Renault Premium захранва с 13-литров DXi13 двигатели. В Renault Trucks-MKR технологии отбор спечели през 2010 година.

tcvetan161


Trucker_Boy

Поздравления за труда , аз доста време търсих информация за създаването на марката но все не откривах нещо хубаво и интересно.
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

tcvetan161


georgi87

Хубава тема и евала за труда но ако беше преведено по смисъл щеше да е още по-добре

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

georgi87

Преди няколко дни говорих с един бивш колега от СОМАТ и каза че са имали неблагоразумието да пуснат 30 Рена от Рига и на Термез са стигнали само 5.

Trucker_Boy

Цитат на: georgi87 - Неделя, 18 Март, 2012, 14:49:51
Преди няколко дни говорих с един бивш колега от СОМАТ и каза че са имали неблагоразумието да пуснат 30 Рена от Рига и на Термез са стигнали само 5.

Новите Магнуми поне до колкото аз знам са със Volvo мотори.
Ясна ли е причината за не стигането до Термез ?  ;D
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

loshdancho

Квалификацията на кадрите от ЦОМАТа.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 18 Март, 2012, 18:09:59
Новите Магнуми поне до колкото аз знам са със Volvo мотори.
Ясна ли е причината за не стигането до Термез ?  ;D

Тва ша да е намек некъв мейби  :D :D :D :D
Цитат на: loshdancho - Неделя, 18 Март, 2012, 18:13:58
Квалификацията на кадрите от ЦОМАТа.
Тц не позна ,лабава диспонентка ,пратила ги е у Тервел. ;)


loshdancho

Абре вие луди ли сте - Що народ  кара RENO то не е турчин, италианец, поляк, кой и още не , то по пътищата не би трябвало да се минава от  счупени камиони, да ама не. Вървят си и това е .
Какво беше  изказването ЕШК...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Trucker_Boy

Цитат на: Бригадира - Неделя, 18 Март, 2012, 18:52:31
Тва ша да е намек некъв мейби  :D :D :D :DТц не позна ,лабава диспонентка ,пратила ги е у Тервел. ;)

Не, напротив.
Аз харесвам марката Volvo, двигателите също.
:)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Бриги Магнито

Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 18 Март, 2012, 19:03:03
Не, напротив.
Аз харесвам марката Volvo, двигателите също.
:)
Аз пъм им аресах скоростите ,дянливо железо не са ,ма са упорито джелезо.


MagnuM

Колеги наскоро дочух, че пробега на МАГНУМите от моделите с МАКови имат пробег около 3 000 000 км. Вярно ли е това?
Наздраве!
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

loshdancho

Сметни от датата на производство, сложи средно по 150хиляди км. на год. и полученият резултат (ако камиона все още се движи) е горе долу  в границите.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

imter

На "Норберт" има Рена,които са на по 1 000 000-1 500 000 км.,след това "Пимк" ,продължават да ги карат до като спрат :).

imter