• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

История на Renault

Започната от tcvetan161, Понеделник, 16 Май, 2011, 21:37:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

georgi87

Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 18 Март, 2012, 18:09:59
Новите Магнуми поне до колкото аз знам са със Volvo мотори.
Ясна ли е причината за не стигането до Термез ?  ;D

Камионите не са чисто нови купени са от Норберт и са Примиуми евро 5 с мотор скоростна кутия и диференциал на Волво.Причината е техническа просто не са издържали на големия студ и на напъна или може би е квалификацията на кадрите както казва Лошия Данчо просто колегите са карали само Мерцедес и сега са подкарали тия Рена по същия начин как си карат Мерцедесите по тия дароги и те не са издържали.Абе просто са си лабави пак Данчо казва че цела Европа ги кара и не се трошат.Верно е ама ги карат в белите страни по Аутобаните и не излизат извън асфалта,а там по тая релация има места без никакъв асфалт а на асфалтовите пътища дупките са повече от асфалта.

georgi87


Trucker_Boy

Цитат на: georgi87 - Понеделник, 19 Март, 2012, 21:25:39
     Камионите не са чисто нови купени са от Норберт и са Примиуми евро 5 с мотор скоростна кутия и диференциал на Волво.Причината е техническа просто не са издържали на големия студ и на напъна или може би е квалификацията на кадрите както казва Лошия Данчо просто колегите са карали само Мерцедес и сега са подкарали тия Рена по същия начин как си карат Мерцедесите по тия дароги и те не са издържали.Абе просто са си лабави пак Данчо казва че цела Европа ги кара и не се трошат.Верно е ама ги карат в белите страни по Аутобаните и не излизат извън асфалта,а там по тая релация има места без никакъв асфалт а на асфалтовите пътища дупките са повече от асфалта.

Трябваше още с това да почнеш, че говорим за Рендета купени от Norbert....  ;D
До колкото знам тези камиони ги има само в българският Betz ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

georgi87

Да, българска регистрация са, едни червени.Миналата година лятото преди да си тръгна от Рига имаше два ДАФ-а единия беше XF95 пак с българска регистрация и беше маневрен с него товареха ремаркетата,а другия беше XF105 на него му отлепиха надписите Preisig и му залепиха Willi Betz и после го регистрираха с латвийски номер.Не знам ако се излъжат да ги пуснат и тях на долу докъде ще стигнат.

tiradjiata77

Ето го моето Рено...доволен съм


MIMO MS

#19
Колега това Рено не е ли с ВОЛВО агрегати?

     Не е толкова зле правописа, ама всичките ти публикации започват с малка буква и завършват с нищо!!!

9. Писането с ГЛАВНА буква в началото на всяко изречение и след точка, както и ползването на препинателни знаци е задължително! Забранено е писането изцяло с главни букви! Задължително е спазването на елементарни граматически правила и при явно неграмотно писане, публикацията ще бъде изтрита, а авторът й наказан с бан!

loshdancho

Един път се прибирахме с показаният Магнум от Словакия(поне аз) и на живо изглежда също толкова добре колкото на снимката.Само, че тогава го караше шофьора... а тука май пише собственика. Щото шофьора се кълнеше, че не го е снимал и качвал в нета.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: MIMO  MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 21:42:31
Колега това Рено не е ли с ВОЛВО агрегати?

     Не е толкова зле правописа, ама всичките ти публикации започват с малка буква и завършват с нищо!!!

9. Писането с ГЛАВНА буква в началото на всяко изречение и след точка, както и ползването на препинателни знаци е задължително! Забранено е писането изцяло с главни букви! Задължително е спазването на елементарни граматически правила и при явно неграмотно писане, публикацията ще бъде изтрита, а авторът й наказан с бан!



     Да. С агрегати Волво и ходова част. Дори, ако искаш да е Рено не можеш да намериш. И при леките коли е така!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

MIMO MS

Карал съм без малко 2 години Премиум 400 отвсякъде Рено и не мога да кажа нищо хубаво за него,а за моделите с Волво агрегати то си е Волво.Само кабината е Рено.Даже съм виждал че великите франсета от Рено ползват капака на акумулаторите от Волво.Какво повече да говориме.Ако са толкоз здрави защо не продължават да си слагат френските кенефи извинявайте двигатели а ползват шведски? Това май се викаше риторичен въпрос!

loshdancho

Цитат на: MIMO  MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 22:13:22
Карал съм без малко 2 години Премиум 400 отвсякъде Рено и не мога да кажа нищо хубаво за него,а за моделите с Волво агрегати то си е Волво.Само кабината е Рено.Даже съм виждал че великите франсета от Рено ползват капака на акумулаторите от Волво.Какво повече да говориме.Ако са толкоз здрави защо не продължават да си слагат френските кенефи извинявайте двигатели а ползват шведски? Това май се викаше риторичен въпрос!
+1 е тая логика не могат и от Рено да я оборят.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: MIMO  MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 22:13:22
Карал съм без малко 2 години Премиум 400 отвсякъде Рено и не мога да кажа нищо хубаво за него,а за моделите с Волво агрегати то си е Волво.Само кабината е Рено.Даже съм виждал че великите франсета от Рено ползват капака на акумулаторите от Волво.Какво повече да говориме.Ако са толкоз здрави защо не продължават да си слагат френските кенефи извинявайте двигатели а ползват шведски? Това май се викаше риторичен въпрос!

     За шофьора може и да е по-добре. Ще цитирам един от бившите ми шефове. От дълги години ползва почти само, Рено Магнум. Често пъти, започва да говори: "Ама може ли така да ги направят, да разглобиш еди какво си за едно болтче..." И аз питам, ама за кой говориш (Рено му е любимо)? - За Волвото!

     Есента беше тръгнал да оправя сринат лагер за Унгария, камиона който карах преди. И се изрази, хем претендират да са от най-добрите, а правят...
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

paco

#25
Цитат на: MagnuM - Неделя, 18 Март, 2012, 21:04:02
Колеги наскоро дочух, че пробега на МАГНУМите от моделите с МАКови имат пробег около 3 000 000 км. Вярно ли е това?
Наздраве!
Да и то най-малко.


Коригиран цитат!

emilpopoff

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 22:01:53

     Да. С агрегати Волво и ходова част. Дори, ако искаш да е Рено не можеш да намериш. И при леките коли е така!
Колега, малко извън темата, но за леките автомобили не съм съгласен с твоята теза, че няма Рено с френски мотори, даже е обратното до 2002-3 г. Волво ползваха 1.9 литровия дизел(с гнп и дюзи Бош и Лукас, както и комънрейла с променлива геометрия на турбото, за послабия незнам) на Рено в модела си  V40 и S40. Имал съм Рено 19 с 1.7 i мотора, който се слагаше и във Волво 440 и 460, само че при шведите имаше изменения в главата, всмукателния и изпускателен колектор, дюзи и малко по висока степен на сгъстяване(май беше с около с 0.5 атмосфера) . Даже в последствие си смених главата(обoрудвана) на 19-ката с такава на Волво 440, естествено и не само главата и еку-то и колекторите и рендето се "пораздвижи"  малко  ;) . А  и не само този мотор но и 1.8( 8 клапановия за 16v нямам данни) пълна и моно инжекция пак в 440 и 460. Даже от няколко години мой близък има Рено Лагуна II с бензинов мотор, който си 101 % френски. Даже има и Мицубиши(Каризма и Спейстар) с Рено дизел.
За новите рена леки автомобили все още са си с техни двг-та. При бусовете май има някаква мешавица  с Ивеко но не съм 100% сигурен.

Bilyo

#27
Колеги всеки си дава мнението,волво чия собственост е  ???


Премахнати прекалено много емотики - 35 или "?" - 105, не знам точно кое си задържал!!!

МАРИН69

Здравейте, работя вътрешно в Европа от 93-та не съм работил в България. Карам Магнум от 98-ма през годините той се видоизмени доста на визия както и на двигател и то все в положителен смисъл. Разликата от Волво и Мак двигателите е най-вече в разхода на гориво, Мака гори с около1,5 до 2 л.повече от Волво но за тази сметка пробега на Мака при коректна подръжка и обслужване е над 2.000.000 км.В момента имам мой Магнум които е с Мак мотор 480 и е на 1.345.000км. и не мога да кажа нито дума за някакъв проблем просто е супер... :)

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,