Новият Актрос пред Баумакс
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 10:05:50 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Новият Актрос пред Баумакс  (Прочетена 13500 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« -: Понеделник, 05 Май, 2014, 23:03:52 »
ОтговорОтговор

На 12 и 13 май ще има представяне на Новия Актрос пред Баумакс до Ботевградско. Някой да има идея това вярно ли е?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 05 Май, 2014, 23:03:52 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: Вторник, 06 Май, 2014, 15:44:21 »
ОтговорОтговор

Колко нов,по-нов от новият от 2012 ли ?

Иначе ако е вярно,оцелили са перфектното място

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 06 Май, 2014, 15:44:21 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #2 -: Вторник, 06 Май, 2014, 23:17:32 »
ОтговорОтговор

Нямам представа дали е вярно но,  новия актрос не струва. 

От мобилния

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +199/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
Re:
« Отговор #3 -: Сряда, 07 Май, 2014, 10:22:54 »
ОтговорОтговор

Нямам представа дали е вярно но,  новия актрос не струва. 

От мобилния

Оп нови 20  Ухилен Ухилен Ухилен

От лаптопа

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #4 -: Сряда, 07 Май, 2014, 13:12:27 »
ОтговорОтговор

Верно бре , не се шегувам коварно : )
Има още много да го кусурят тоя актрос .
За справка карам актрос(новия) 2013 мега.

От мобилния

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #5 -: Сряда, 07 Май, 2014, 19:13:48 »
ОтговорОтговор

Точно щях да го похваля.... , уби ми желанието.

От компота.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 07 Май, 2014, 19:19:03 »
ОтговорОтговор

Точно щях да го похваля.... , уби ми желанието.

От компота.
Или мъцай нешо или слагам надпис на снимчето и го млатим у Дападжийницата

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* tmp_IMG_110087163100032039265468.jpeg (28.02 KB, 479x720 - видяно 958 пъти.)
Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #7 -: Сряда, 07 Май, 2014, 19:25:24 »
ОтговорОтговор

Смотан Веднага отговарям.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 53.jpg (37.94 KB, 403x403 - видяно 938 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 07 Май, 2014, 19:33:27 »
ОтговорОтговор

Е в такъв случай:
П.П.от табуретката с малките буквета

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* tmp_IMG_43249873136002-920070954.jpeg (23.04 KB, 407x532 - видяно 940 пъти.)
Активен


Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #9 -: Сряда, 07 Май, 2014, 20:03:16 »
ОтговорОтговор

И аз си мислех че ще остана доволен ма греда,  то се оказа друго. Но нека хората си мислят че са направили нещо де.
Срам ме е да го кажа но ТГХ е по машина.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +737/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #10 -: Сряда, 07 Май, 2014, 20:32:32 »
ОтговорОтговор

Разходът на гориво в тази версия Евро 6, е по-нисък с 3% от предишната. Разходът на AdBlue, е около 40% по-малък. Обслужването и ремонтът също така са по евтини, за което свидетелстват ниската цена на сервизните договори.
Интериор - 2.3 и 2.5 метра широк, четири вариации на покрива. Има 7 модификации на кабината, като 5 от тях са с плосък под. Кабината Gigaspace има обем от 11.6м3, висока е 2.13м. и 900л. пространство за багаж. Има нова функция - SoloStar Concept - место за отдих, което се намира от страната на ортака и представлява ъглов диван, опрян в задната стена на кабината.
Двигатели - BlueEfficiency Power.  Mercedes-Benz OM 471 - шест цилиндров, редови, с мощност от 310 кВт (421 к.с.) до 375 кВт (510 к.с.) при въртящ момент от 2100 до 2500 Нм.
4 клапана на всеки цилиндър, с по два горни разпределителни вала. Common Rail X-PULSE с допълнителна нагнетателна помпа. Максималното налягане в горивната магистрала 900бара в инжектора, се усилва до 2100бара и се регулира. Турбокомпресорът е с асиметричен корпус, което подобрява еластичността на двигателя в работен режим. Моторната спирачка е с декомпресионен клапан, и е тристъпкова. Осигурява максимално спирачно усилие в рамките на 400кВт.
Вградена е и технологията SCR, която впръсква реагента AdBlue без участието на сгъстен въздух и система за рециркулация на охладените отработени газове EGR с вграден филтър за твърди частици.
Производителят гарантира сервизно обслужване в интервал около 150 000км.
P.S. Материалите съм превел от официалната страница на производителя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #11 -: Сряда, 07 Май, 2014, 20:51:10 »
ОтговорОтговор

Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
 Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

Re:
« Отговор #12 -: Сряда, 07 Май, 2014, 22:37:59 »
ОтговорОтговор

Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
 Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.
Брат - нещо не се връзва - каква моторна при ретардер? Не че не е възможно, ама за чий ти е да имаш и двете?!
Недоразумението на изключва от скорост е по желание на шофьора.
Разхода е супер. Ако не ти е - най-вероятно не искаш:)
"Слабоумната" скоростна кутия на моменти превъзхожда I-Shift-a ще ме прощаваш, а конструкцията и съвсем различна от тази на МР3-та.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #13 -: Сряда, 07 Май, 2014, 23:47:44 »
ОтговорОтговор

При мене е ретардер+моторна,  демек 5 степени(2моторни+3ретардер) или обратното трябва да видя книжката.
За разхода при тотал 40.8тона е около 41и малко на 100 . Маршрута е А8 (Германия) от единия до другия край на темпомат.
За скоростите на волво пичовете от мерцедес могат само да мечтаят,  а нали знаеш колега че не са важни само скоростите а комбинацията им с другите части .
Пп. Не ти пожелавам да пускаш Сан Бернардино с новия актрос че ако си ретардаджия кат мене ше са пребиеш някъде.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
Re:
« Отговор #14 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 11:59:10 »
ОтговорОтговор

Брат - нещо не се връзва - каква моторна при ретардер? Не че не е възможно, ама за чий ти е да имаш и двете?!
Недоразумението на изключва от скорост е по желание на шофьора.
Разхода е супер. Ако не ти е - най-вероятно не искаш:)
"Слабоумната" скоростна кутия на моменти превъзхожда I-Shift-a ще ме прощаваш, а конструкцията и съвсем различна от тази на МР3-та.
Скания 124 2003 година още,си има ,и ретардер и моторна,колега,Премиум е 5,също съм карал,сегашния Премиум е само с моторна на2 степени,рак е Е5.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!