Съгласен съм за кабината, добра е. Другото е вятър работа, разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура, дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
Ааа има и едно подобрение, към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник. Немска работа, инжинери та дрънкат.