Проблем с чисто нов стартер
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 17:34:55 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Проблем с чисто нов стартер  (Прочетена 3509 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
translogistic
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-13
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 23
Теми: 7



Активност
0%


« -: Вторник, 13 Май, 2014, 21:20:00 »
ОтговорОтговор

Дайте идея или съвет какво да правя.Купих чисто нов стартер за скания и при стартиране само чука а не може да завърти.При свързването на кабелите нещо да не е или..... Ъ?? Ъ? Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Вторник, 13 Май, 2014, 21:20:00 »

 Активен
нидялко
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 48
Теми: 4



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Сряда, 14 Май, 2014, 06:51:09 »
ОтговорОтговор

Трябваше да го пробваш преди да го монтираш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 14 Май, 2014, 06:51:09 »

 Активен
Илиян
Младши потребител
**

Рейтинг: +17/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 65
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Сряда, 14 Май, 2014, 09:02:02 »
ОтговорОтговор

Превърти малко на маховика и пробваи пак .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #3 -: Четвъртък, 15 Май, 2014, 06:00:55 »
ОтговорОтговор

И аз така смених стартер, за да установя че клемите на акумулаторите ме ебават.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #4 -: Четвъртък, 22 Май, 2014, 18:58:09 »
ОтговорОтговор

И аз така смених стартер, за да установя че клемите на акумулаторите ме ебават.
Да...виж си и масата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #5 -: Четвъртък, 22 Май, 2014, 20:38:01 »
ОтговорОтговор

Да...виж си и масата.
И аз да спамна  Смотан Ухилен
 Така е Иво.
По принцип на колегата American,  ако са му сменили на халос в сервиз стартера и са му взели пари за това, значи и при хамереканците има големи ливади по сервизите  Ухилен .
Не, че аз съм голяма работа, ама когато съм свалил стартер и съм правил някаква интервенция по него( четки, почистване, "бобина"(включвател), бендикс и т.н ) преди да го кача на колата, винаги му подавам ток отвън и гледам да ли върти, по принцип това си е стандартна практика, пък и на повечето коли след 2000-2002 стартерите са доста кофти заврени и няма смисъл човек да си бели и дере  ръцете на празно и да сваля и качва. Дори и при алтернаторите/генераторите при извършвана интервенция се прави такава елементарна проверка, само че там се върти с гайковерт(малките(т.е на 1/2) хубави гайковерти са по 500 Нм и то 6.5 атм) шайбата на генератора и виждаш дали зарежда.
 Според мен колегата нека му подаде ток отвън преди да го качи, да пробва метода с почукването по корпуса на стартера, ако е нов, значи има гаранция и няма нужда да се прави на майстор и да го разглобява(за да не му откажат гаранцията заради това в последствие). А ако му откажат гаранцията (т.е не му уважат рекламацията) тогава нека разглобява- чували се бендикса да прави характерното "изчаткване" ?. А ако "чатка" и "изхвърля'" значи работа може и да е  вътре- втулките задържат например или "включвателя"(бобинката, соленоид или там както се нарича). Но нека да се пробва първо да се върне ако е дефектен стартера, това е моето мнение, няма нужда от излишни действия ако на човек могат да му сменят стоката или да му върнат обратно заплатените пари.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #6 -: Петък, 23 Май, 2014, 18:55:10 »
ОтговорОтговор

Годината е 2003,на една от предишните ми Алфи-Джиулиетта,ми даваше проблем сартера.Имаше един майстор в съседния блок,който ги поправяше,но искаше да му го занесеш свален.След големи борби(ако някой е свалял стартер на алфа 116-та серия с карбураторите,знае за какво става въпрос),му го занесох.ЧОВЕКА СИ ГО ПРОБВА-РАБОТИ СИ,почисти го само...Оказа се масата към купето...язък за свалянето и качването Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!