• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Забрани за 2014

Започната от dracata, Събота, 28 Юни, 2014, 15:15:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dracata

В празничните дни и в активния туристически сезон - от 1 юли до 15 септември, ще бъде въведена временна организация на движението на тежкотоварните превозни средства над 12 тона по участъци от републиканската пътна мрежа. Целта е по-висока безопасност при засиления трафик в този период.

Ограничението в движението на МПС над 12 тона, включително ремаркета и полуремаркета, селскостопанска и земеделска техника, трактори и специализирана строителна техника, е:
- за периода от 1 юли до 15 септември за дните петък - от 18:00 ч. до 21:00 ч., и неделя - от 14:00 ч. до 20:00 часа;
- целогодишно при официални празници ще се ограничава движението в последния работен ден преди празника - от 18:00 ч. до 21:00 ч., и в последния почивен празничен ден - от 14:00 ч. до 20:00 часа. :'( :'( :'(


dracata


ivopifeca

Почва се с пърженето в кабините...и после полу -заспали колеги...

ivopifeca


dino412

Поредните тъпни! Едно време имаше 10 пъти по-голям трафик 100 пъти по-опасна техника и много по-малко катастрофи без забрани и ограничения.Просто трябва да изхвърлят от пътя всички с купени и спечелени от лотария и покер книжки и нещата ще си дойдат на място. ;D ;D ;D
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ivopifeca

Цитат на: dino412 - Събота, 28 Юни, 2014, 22:55:00
Поредните тъпни! Едно време имаше 10 пъти по-голям трафик 100 пъти по-опасна техника и много по-малко катастрофи без забрани и ограничения.Просто трябва да изхвърлят от пътя всички с купени и спечелени от лотария и покер книжки и нещата ще си дойдат на място. ;D ;D ;D
За техниката съм съгласен...но за трафика не.

dino412

Ако си карал 80-те и до средата на 90-те години на миалия век ще се съгласиш и за трафика.Вярвай Ми.Бил Съм в километрични колони от коли и камиони.И то не само по празници и отпускарски сезони.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

LKW

Точно в тези километрични колони стават най жестоките катастрофи.Не е нормално по натоварени пътища да се кара с 60-70км.А в България това е факт . Не е нормално спускания като Витиня или Траянови врата да се спускат с 30-40км.А в България това е факт.Не е нормално да се движат технически неизправни и претоварени МПСта.Но в България това е факт.


Едно време никой не е бързал да разтовари или натовари , кога стигне.Докато сега не е така.Точно за това не може да се сравнява трафика с тогава и сега.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

naum4o

Цитат на: LKW - Събота, 28 Юни, 2014, 23:38:57
Едно време никой не е бързал да разтовари или натовари , кога стигне.Докато сега не е така.Точно за това не може да се сравнява трафика с тогава и сега.
Абсолютно вярно! Всички правим малко по-рисковани маневри, защото бързаме за адрес. Както казваше един бивш мой чорбаджия - динамиката, колега, динамиката - ми носи парите на мен...
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

dino412

Цитат на: LKW - Събота, 28 Юни, 2014, 23:38:57
Точно в тези километрични колони стават най жестоките катастрофи.Не е нормално по натоварени пътища да се кара с 60-70км.А в България това е факт . Не е нормално спускания като Витиня или Траянови врата да се спускат с 30-40км.А в България това е факт.Не е нормално да се движат технически неизправни и претоварени МПСта.Но в България това е факт.


Едно време никой не е бързал да разтовари или натовари , кога стигне.Докато сега не е така.Точно за това не може да се сравнява трафика с тогава и сега.

Не е нормално 40+тона камиони да вървят в трафика със 100+километра в час.Не е нормално също 40+тона камиони да спускат Витиня и Траянови врата със 100+ км/ч.Незнам колега от кога си шофьор и какво можеш зад волана, но само последната една седмица имах 6 (шест) рискови ситуаций (от който три за един работен ден 8 часа) създадени от бързаци.И само това че скороста Ми не беше на максимум допустима Ми позволи да пиша сега тук.
Просто нямаме пътища за високи скорости.

Цитат на: naum4o - Неделя, 29 Юни, 2014, 08:07:19
.................................................................................................. Както казваше един бивш мой чорбаджия - динамиката, колега, динамиката - ми носи парите на мен...

А на шофьора стрес нерви инфаркти а понякога затвор или ковчег.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ivopifeca

Цитат на: dino412 - Неделя, 14 Септември, 2014, 20:51:54
Не е нормално 40+тона камиони да вървят в трафика със 100+километра в час.Не е нормално също 40+тона камиони да спускат Витиня и Траянови врата със 100+ км/ч.Незнам колега от кога си шофьор и какво можеш зад волана, но само последната една седмица имах 6 (шест) рискови ситуаций (от който три за един работен ден 8 часа) създадени от бързаци.И само това че скороста Ми не беше на максимум допустима Ми позволи да пиша сега тук.
Просто нямаме пътища за високи скорости.

А на шофьора стрес нерви инфаркти а понякога затвор или ковчег.
Абсолютно верно!Не само пътищата,но и повечето автомобили не са подготвени да могат да спират при тези скорости!

ivopifeca