• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

МАН-АГР

Започната от ЛЕСИЧКОВ, Понеделник, 30 Юни, 2014, 14:06:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ЛЕСИЧКОВ

 Добър ден на всички колеги.Имам един вапрос към вас.Притежавам МАН 440 ТГХ  2008г.Изолирах АГР .Искам да споделя вашият опит ,ако някой досега е изолирвал АГР.Имали опастност вав последствие да навредя на мотора?Казахами от МАН сервиз ,че се повишавала темпераатурата вав цилиндрите и от там се повреждал мотора.Аз досега сам изминал 160000 км.и нямам проблем.Пропуснах да спомена ,чче камиона е на 670000км.Изолирах АГР ,защото беше запушен.Благодаря предварително.

ЛЕСИЧКОВ


IvanovIvan

#1
Аз преди време имах подобен проблем, изолирах я за известно време, но после почистих и раздвижих първите 10000 км и бях словил една пружинка отгоре, за да се дораздвижи. После я махнах и работеше перфектно.
Причина за редакция: Пунктуация.

IvanovIvan

#1

ЛЕСИЧКОВ

#2
Здравей, колега. Благодаря за отговора, но не разбрах какво имаш предвид. На мен ми казаха ,че АГР е запушен, това означава, че вътре тръбичките са запушени. Аз не им повярвах, но камионът започна да пуши и да губи тяга. След изолирането му с планка до клапите, камионът е перфектен и не пуши нищо. Резервоарът е бял. Исках да разбера какво ти си направил и дали е противопоказно, че е изолиран. Макар цяла Европа да кара с изолиран АГР. Това е болка на Евро4 при всички камиони.Лек ден.
Причина за редакция: Правопис.

IvanovIvan

А значи аз не съм те разбрал аз имах проблем със самата клапа иначе мисля , че не е фатално да си караш така .

IvanovIvan