• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Забрани за 45 часа почивка в камиона - Франция

Започната от puhi70, Петък, 11 Юли, 2014, 21:02:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dimich87

Става въпрос само за някои държави. Ако не се налага правене на 45 часа в тези държави няма проблеми. До колкото разбрах от шофьорите във фирмата, ще се гледа да не се прави седмична почивка в тези държави за момента, макар че и на тях им харесва идеята.

dimich87


godji

Цитат на: gadinka - Неделя, 13 Юли, 2014, 14:09:06
Ще искат квитанция или фактура от хотел. Но лобито на превозвачите е твърде обвързано с властите и законодателните органи, така че много трудно ще го прекарат.
A събота и неделя като съм си вкъщи , служебна бележка от жената ли ще искат :)
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

godji

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Genjurata

Колега добре си я постнал информацията от Аебтри, но на началната страница раница на сайта им пише, че закона е обнародван и приет на 12.97.14, но засега няма информация как ще се извършват проверките.

loshdancho

Изчаках достатъчно да видя дали някой е прочел и асимилирал регламента ...
Защото въз основа на този член 8 могат да те глобят и в България. Никъде в него не се споменава нормална седмична почивка, а само дневна почивка и намалена седмична почивка. Тоест за 45часа пауза в камиона може да бъдеш глобен навсякъде.


Цитат8. По желание на водача дневните почивки и намалените седмични почивки извън
базата
могат да бъдат ползвани в превозното средство, доколкото то разполага с
подходящи условия за спане за всеки водач и превозното средство е неподвижно.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

   Данчо, аз съм го прочел и винаги досега съм твърдял, че тези мерки не са нещо ново - те си съществуваха в Регламента и досега, но не се съблюдаваха. Нещо повече - в Регламент 561 ясно е написано, че не по-късно от третата седмица часовете оставащи за почивка от намалената седмична почивка следва да се компенсират, т.е. да се добавят към почивката от третата седмица. Това никъде не се практикува, но ще му дойде реда. Тук, в Испания дори бяха разпространили една брошура, която беше разбираема дори за тези, които не знаят езика. На нея с рисунки бяха стилизирани почивките и работните цикли. Четиридесет и пет часовата почивка беше изобразена като камионче, което похърква пред къщичка. Отделно - беше обяснено и с думи. Какво по-ясно от това?

loshdancho

Скоро, скоро. Доколкото чувам Германия и Гърция също се очаква да почнат да глобяват  но не се знае кога. И щом чичо Ханс почне.... унгареца вяма да пропусне.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

rider777

Абе този уикенд бях под Колмар и в Неделя обикаляха ченгета и нещо гледаха номерата на камионите,,, в Понеделник си мислех, че ще дойдат сутринта ама не дойдоха,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Boroman21

Не е лошо на хотел , изобщо друга бира си е :)
Ако паузата е под нормалната 45ч. няма проблем да я направиш в кабината но трябва да я компенсираш до края на третата седмица след като си съкратил.
 Това е проверено,  въпреки че имах бележка от хотел нарочно не я вадих до последно при все 43 часа пауза и нямаше проблеми.

gocakizilcik

Коя е тази Видинска фирма,която също като Датската транспортна фирма разполага със квартири?

Boroman21

Нямам представа,  Видонскоте фирми не ги знам вече.

Hino


Според мен има решение. Особено за частниците с по един камион. За адрес/офис на фирмата си , пишат примеро - Рено Магнум, еди какъв си.... регистрационен номер..... и готово - спят си вкъщи.  ;D ;D ;D
Шегувам се естествено  :D
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

MamaMy

А как стои въпроса с охраната на камионите докато ние блажено похъркваме по хотелите? До сега изискваха от нас безплатна охрана на камиона и стоката и ни държаха персонално отговорни. Въпреки всичко има посегателства върху нафтата и стоката, а сега?

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Красимир Тодоров

Цитат на: gocakizilcik - Петък, 29 Август, 2014, 05:37:22
Коя е тази Видинска фирма,която също като Датската транспортна фирма разполага със квартири?

Mg transportes

динко

Точно ти Иво можеш да дадеш по точна информация,ама не я даваш във форума,засегнал си се,но ти сам си караш камиона.Сподели как ти се отразяват френските решения за почивки,малко ще спамнем темата.

динко