• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Моля за разяснение, с колегата май си "омазахме" картите

Започната от motovalve, Събота, 02 Август, 2014, 07:59:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

motovalve

Здравейте! Караме на двойки, сега заради отпуските ми се наложи да карам с друг колега на друг камион. Тахографите са дигитални, колегата сменяше картите на водач 1 и водач 2 на символ "друга работа". До сега със предишния ми колега на другият камион винаги ги сменяхме на символ "легло" И в двата случая сме приключвали работните дни на "легло"
Има ли проблем, да си дам ли 28 дни почивка?
Другото което ме интересува е про какви условия двойката може да направи 10-ка шофиране.
Мерси!

motovalve


LKW

Карай си спокойно.За 10ка на двойка единствения проблем който може да има е с ромънците (20 евро).
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Mystang

Праиш си 10 като при 1чката.нищо по различно.

motovalve

Много благодаря,  а какво е положението с въртенето на картите при символ друга работа а не легло?

SEMPER

Според мен леглото е почивка, докато чукчето не е.

Но всеки проверяващ би трябвало да се усети че сте по скоро  идиоти, а не нарушители.
Докато единия кара, просто втория няма как да е фактически на друга работа.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: motovalve - Събота, 02 Август, 2014, 10:47:35
Много благодаря,  а какво е положението с въртенето на картите при символ друга работа а не легло?

    Интересни неща от ЕШК! Мисля си, че като вадиш картата, "въртиш я" , в никой случай не е почивка. Дори не виждам проблем да я извадиш за дневна, седмична почивка или отпуска на символ "чукове". Не разбрах каква бележка можеш да вземеш за 28 дена при цифров тахограф? Взима се за период където няма запис на картата! И записа е по-важен!
    Както нагоре ти е отговорено условието за 10 часа управление е, най-много две между седмични почивки.
   За Румъния не ми стана ясно, какъв проблем има с "двойките"?! Ако те спрат за проверка и знаеш, че има нещо. Предварително казваш, от както я вкара картата и се появи "грешка", само с глоба можеш да се оправиш. За шайбите не важи.


П.П. Забелязах и в България за не използване на колан и използване само на телефон, може да се проверява с бинокъл!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

motovalve

Много благодаря! Стана ми ясно. Почти всичките колеги, които познавам имат практиката когато се сменят, преди да сменят местата на дигиталните карти да преминат на "легло" и тогава да ги "завъртят". Според тях ако картите се сменят на "чукове" е проблем. Ако се приключи работния ден на "чукове" пак е проблем.
Аз се поразрових, четох каквото ми попадна и реших да се допитам до Вас.
Мерси!

Люси

За Румъния много е важно ако знаеш че картата има проблем да кажеш защото сложи ли я в компютъра вече е свирено,миналата седмица ни направиха контрол на Карансебеш и не знаехме че сме се наклепали и това ни костваше 200 евро,185 глоба 5 евро превода на глобата в Western Union и 10 евро за такси,в Чехия нещата стават с 20 евро кафе ама на там вече е страшно!
Обаче хубавата част беше че след като са ни глобили румънците вече сме си изкупили греха и вече където и да ни спрат за това нарушение не може да ни глобят,иначе и аз много пъти съм въртял картите без да са на легло и никога при контрол не са ми казвали нищо!!!

rider777

Пич, ако можеш да си позволиш 28 дена почивка взимай жената и децата и беж за Турция,,,, егати какви изгодни оферти се намират из нета за без пари ама кой не е учил като мен ще трябва да бачка яко,,,,,,,, аре весел и успешен уикенд на всички и по-ведро,,, нещата тепърва ще стават по-зле и на кой не му изнася да се изнася !!!!!!!!!!!
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

stoil nedev

Когато караш на двойка колега, 10 часа шофиране има право да прави само единият от екипажа.
Другия не трябва да кара повече от нормално приетия 9 часа работен ден.
Важно е да го знаеш.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

loshdancho

Цитат на: stoil nedev - Събота, 02 Август, 2014, 20:09:49
Когато караш на двойка колега, 10 часа шофиране има право да прави само единият от екипажа.
Другия не трябва да кара повече от нормално приетия 9 часа работен ден.
Важно е да го знаеш.
Това пък къде го прочете?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

motovalve

Карали сме 10-ки, само че без първия или последния работен ден , въпреки че май няма такова условие. Колегата ми настояваше да се спазва това и в следващата работна седмица в един от работните дни иска да караме максимум по 8 часа. Но това си е от него. Заради него спирах при ДАИ-яджии, казаха ми, че може 10-ка, без значение в кой работен ден се пада и толкова, без компенсации от сорта на 8 часа в шофиране в ден от следващата седмица. Колегата си знае неговото, другите колеги и те си имат по някаква идея и се получава каша от тълкувания на закона.

loshdancho

Я да видим тука какво пише?!?! или аз не мога да чета... но поне познавам по снимки.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Mystang

Божкееееее......абе хора...можете ли да четете.Много хубаво е написано в регламента.Спрете да слушата някакви криво разбрали цивилизация та......Лошия много добре го е показал.....Явно треа като на децата в градината,само със снимков материал....

LKW

Цитат на: Люси - Събота, 02 Август, 2014, 15:38:09
За Румъния много е важно ако знаеш че картата има проблем да кажеш защото сложи ли я в компютъра вече е свирено,миналата седмица ни направиха контрол на Карансебеш и не знаехме че сме се наклепали и това ни костваше 200 евро,185 глоба 5 евро превода на глобата в Western Union и 10 евро за такси,в Чехия нещата стават с 20 евро кафе ама на там вече е страшно!
Обаче хубавата част беше че след като са ни глобили румънците вече сме си изкупили греха и вече където и да ни спрат за това нарушение не може да ни глобят,иначе и аз много пъти съм въртял картите без да са на легло и никога при контрол не са ми казвали нищо!!!

Не верно.Последния път когато аререта са ми вкарвали картата в компютъра за контрол имаше две нарушения , 3 десетки и шейсе и нещо часа за една седмица.Всичко мина с 20 евро(случаят е на Карансебеш).Иначе и аз подавам двайсетака без да вадят картата.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com