• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Моля за разяснение, с колегата май си "омазахме" картите

Започната от motovalve, Събота, 02 Август, 2014, 07:59:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: motovalve - Събота, 02 Август, 2014, 13:30:23
... Почти всичките колеги, които познавам имат практиката когато се сменят, преди да сменят местата на дигиталните карти да преминат на "легло" и тогава да ги "завъртят". Според тях ако картите се сменят на "чукове" е проблем. Ако се приключи работния ден на "чукове" пак е проблем...

     Начало и край на държава, се приема за начало и край на работен ден. Как е точно никъде не съм чел, мисля е по важно, за начало дейност различна от почивка и край само почивка. Нямам предвид да си на чукове и да сложиш край държава (но едва ли, ако веднага се премине на почивка е от значение). За в случай, че не слагаш край на държавата, както и това (край държава) не означава винаги край на работен ден, пример: Въртене на карти или пътуване от работа до вкъщи, последното е дейност от работният ден (как ще сложиш край на държава от вкъщи?). Когато вкараш картата и е била извадена за часове до 72 часа например, въвеждаш ръчно дейност или бележка. Никъде не го приема по подразбиране последна дейност (например "чукове"). Но при размяна на водачите да е на "почивка" е най-малко неправилно, дори нарушение!



Цитат на: LKW - Събота, 02 Август, 2014, 22:49:58
Не верно. Последния път когато аререта са ми вкарвали картата в компютъра за контрол имаше две нарушения ,...

     Нещо късмет! Не е бил свързан с централата, не залагай на това! Пратят ли се данните и двамата ще съжалявате. Първият че не е минал с много по-малко другият, че не са за него!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

stoil nedev

Да , на двойка 10 часа може да кара само единият от екипажа.
При възможност ( понеже в момента нямам такава ) ще публикувам снимки на няколко диаграми.
Описанията не са на български но става ясно за начина на шофиране при двойка.
Не споря с никой но това което съм написал е точно така.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

stoil nedev

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Yordan

Ще взема пак да се обадя  :)
8 месеца бръмчах на двойка. Видях различен менер на смяна картите по всичките начини на чукчета на почивка и т.н. Една проверка имам за този период на Ирун Испания. Нямаше никакъв проблем.
Наскоро обаче чух от един колега че са му направили проблем, че сменял картите на почивка. Трябвало да го прави на квадратчето (мисля че му се казваше на разположение ). Глоба не е последвала само са му направили забележка.
За десетката. Малко е трудно да влезете в десетка и двамата при 21ч. работен ден, като се има на предвид спиранията за смяна на картите. Влизали сме в десетка каране но само единият. На другия ден другият. Но никога не сме нарушавали 21 часовият работен ден. Според колегите ( с повече опит ). По е важно да не нарушаваш 21 часа работа.
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: stoil nedev - Неделя, 03 Август, 2014, 14:53:26
Да , на двойка 10 часа може да кара само единият от екипажа.
При възможност ( понеже в момента нямам такава ) ще публикувам снимки на няколко диаграми.
Описанията не са на български но става ясно за начина на шофиране при двойка.
Не споря с никой но това което съм написал е точно така.

     Няма такива неща! Периода е 30 часа, от която почивката 9. Нищо друго, реално трудно може да се получат и за двамата 10-ки.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

loshdancho

Цитат на: stoil nedev - Неделя, 03 Август, 2014, 14:53:26
Да , на двойка 10 часа може да кара само единият от екипажа.
При възможност ( понеже в момента нямам такава ) ще публикувам снимки на няколко диаграми.
Описанията не са на български но става ясно за начина на шофиране при двойка.
Не споря с никой но това което съм написал е точно така.
Е тогава го докажи.
Щото умните хора пишат книжки, не са ЕШК. Та те ти малко цитати и снимки от този документ: trace_explanatory_text_bg
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Mystang

Не може и двамата да карате по 10 защото правите паузи по 45 минути като при 1 драйвер.когато сте двама паузите не са задължителни....не ме яжте......:-P
За да няма разни нападения към мен да кажа ,че съм на двойка вече 6та година.

loshdancho

Малий ма те  45м. паузи и на двойка ли правят......
Все повече и повече почвам да се убеждавам, че повечето колеги карат по регламент от вицове.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

vasvvv

Добре де,
при двойка работният ден е 30 ч. вадиме 20ч.(двамата да карат по 10ч.).Остават 10ч.
1ч. (за по-лесно) махаме за паузите при втората смяна,въпреки, че не е нужно да се прави и остават точно 9ч.,колкото е минималната дневна почивка.Може и да бъркам не претендирам,просто така си го обяснявам аз.

loshdancho

Цитат на: vasvvv - Неделя, 03 Август, 2014, 19:06:30
Добре де,
при двойка работният ден е 30 ч. вадиме 20ч.(двамата да карат по 10ч.).Остават 10ч.
1ч. (за по-лесно) махаме за паузите при втората смяна,въпреки, че не е нужно да се прави и остават точно 9ч.,колкото е минималната дневна почивка.Може и да бъркам не претендирам,просто така си го обяснявам аз.
Я ми покажи и докажи изискването за паузи при екипно каране.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

vasvvv

Ами единственото за което се сещам е,че на шайбата нямаш чертана пауза след 4.5ч. управление,а имаш "разположение".Друго не се сещам.В всички тълкования на регламента ,които аз съм виждал,пише,че първите 45 мин. от разположението на вторият водач могат да се считат за почивка ,ако неизвършва друга работа.затова съм писал,че не е задължително да се прави пауза.Иначе за сметките ми  двамата да карат 10ч.правилни ли са?

Mystang

Карат по 10 и после 9 минимална пауза.Сега ще ми излезете и с това че след 10 трябва 11 пауза и ще падна от смях.Имате право на 2 *10 каране и 3*9 пауза за 6 работни дни.Не за 6 карания а 6 работни дни.И по рано да спрете от 10 тия час щом си минал 9 се брой за 10.Ако карате плътно няма да можете да стигнете до 21 часа работа.Ама едно задръстване или друг проблем на пътя и се закъснява.

Yordan

Цитат на: Mystang - Неделя, 03 Август, 2014, 18:46:37
Не може и двамата да карате по 10 защото правите паузи по 45 минути като при 1 драйвер.когато сте двама паузите не са задължителни....не ме яжте......:-P
За да няма разни нападения към мен да кажа ,че съм на двойка вече 6та година.
Позна баце от първио път.
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

МИНКО ИЛЧЕВ

     На какво мнение е ЕШК-то за седмична почивка? За единично управление мнението на същият е след шесто каране, дори повечето български ДАИ-джии са на същото мнение.
     Аз все си мисля и при двата вида се спира след 6х24 или 144 часа най-късно от тръгването. Та как идва шесто каране при "двойка"?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Люси

Ние когато караме по 10 часа ги караме смените на по 3,15-3,20,а тоя един час който е над 20 си отива за смените и за тоалетна...

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.