• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Моля за разяснение, с колегата май си "омазахме" картите

Започната от motovalve, Събота, 02 Август, 2014, 07:59:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

driver1

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Понеделник, 04 Август, 2014, 09:10:47
     На какво мнение е ЕШК-то за седмична почивка? За единично управление мнението на същият е след шесто каране, дори повечето български ДАИ-джии са на същото мнение.
     Аз все си мисля и при двата вида се спира след 6х24 или 144 часа най-късно от тръгването. Та как идва шесто каране при "двойка"?


.

driver1


Mystang

Нали това казвам.6 ден след голямата пауза а не 6то каране.

Mystang


mal4o57

И аз да попитам нещо.Трябва ли да  се приключва работния ден преди почивка при положение,че на следващия ден си продължаваш работата  или се оставя на легло?

RayH

Цитат на: mal4o57 - Понеделник, 24 Ноември, 2014, 10:52:25
И аз да попитам нещо.Трябва ли да  се приключва работния ден преди почивка при положение,че на следващия ден си продължаваш работата  или се оставя на легло?

Нищо не разбрах ?
Хем почивка хем продължаваш работен ден ? За 2 ка работен ден 21 часа 1 ка 15 часа и в 2 та случая минимум 9 часа пауза  ???

mal4o57

 След всеки работен ден независимо,че си на дълъг курс да си приключваш картата.

driver1

Цитат на: mal4o57 - Вторник, 25 Ноември, 2014, 09:11:28
След всеки работен ден независимо,че си на дълъг курс да си приключваш картата.


     Какво значи "да си приключваш"?

RayH

Всеки работен ден даваш начало и край държава . Поне така правя аз и за 1 година и 4 контроли не съм имал проблем . ;)

driver1

Цитат на: RayH - Четвъртък, 27 Ноември, 2014, 11:41:42
Всеки работен ден даваш начало и край държава . Поне така правя аз и за 1 година и 4 контроли не съм имал проблем . ;)

   Ахаа, ясно! Ами то това си е задължително по Регламента.


mal4o57