• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Мнения за АУДИ А4 1.9 тди 2002-2003 г.

Започната от jorkata94, Неделя, 17 Август, 2014, 12:14:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

drago_pavlov

За двигателя нищо не мога да кажа, тъй като аудито в семейството е бензин.
Цитат на: SEMPER - Неделя, 17 Август, 2014, 18:38:41
Иначе модела има само един недостатък, който обаче прави купуването му неоправдано.
Скъпа и кекава предница - осем алуминиеви носача са отпред, и по нашите пътища винаги имаш два три за смяна.
Това е на 100% вярно! Всяка година по 2-3 носача се сменят - край нямат ремонтите на ходовата част...

Цитат на: driver1 - Неделя, 17 Август, 2014, 21:59:55
  И затова ли съветваш колегата да си вземе кола внесена от Италия? Ще ме спукаш от смех...:-)
Общо взето ситуацията е горе долу следната:
Италия - запазено купе, двигател труп;
Германия - запазен двигател, купе с ръжда (в повечето случаи);

Като цяло съвета ми е да бягаш от ауди.
Лично аз никога повече не бих купил ауди, освен ако не е някаква страшна далавера. А такова за 2000Е от Германия определено няма да е.

drago_pavlov


driver1

Цитат на: drago_pavlov - Понеделник, 18 Август, 2014, 16:23:37
За двигателя нищо не мога да кажа, тъй като аудито в семейството е бензин.Това е на 100% вярно! Всяка година по 2-3 носача се сменят - край нямат ремонтите на ходовата част...
Общо взето ситуацията е горе долу следната:
Италия - запазено купе, двигател труп;
Германия - запазен двигател, купе с ръжда (в повечето случаи);

Като цяло съвета ми е да бягаш от ауди.
Лично аз никога повече не бих купил ауди, освен ако не е някаква страшна далавера. А такова за 2000Е от Германия определено няма да е.

     Драго, както се каза и по-горе - ако купуваш кола от автокъща в Германия тя непременно ще е обслужена и ще е приложен цял списък описващ реалното и състояние. Има и гаранция, а по желание и съдействие за плащане на застраховка и номера, ако ще пътува на ход.
     В Италия това не се случва. А и нашенски автоджамбазин няма да видиш по автокъщите. Раздрънканите им талиги, които те наричат автовози висят пред автоморгите за да прихванат навреме някой младолик мъртвец. За автентичност на документи, история, обслужване и километражи не може и дума да става.
     Затова аз, "неподготвения" никога не бих си купил кола от търговец и особено внесена от Италия. По-скоро бих пътувал лично и бих търсил кола по обяви, директно от продавача. След това бих я тествал в сервиз и докарал на ход. Част от тези разходи ще си ги компенсирам от спестената комисиона на местната автокъща и българския търгаш. Но поне ще знам, че каквото и да съм купил, ще е сведен до минимум субективния фактор и решението няма да е продиктувано от натрупваните лъжи на търговци.
     На колегата кандидатстващ за АУДИ А4 от Италия, желая много късмет - ще му е нужен! Който е пътувал и живял повечко в Италия знае какви душмани и стопани са италианските аутисти...

driver1


jorkata94

Значи сега ме зарадваха с една хубава новина, един познат ми е взел ауди а4 от Белгия от едни стари хора, когата близо 5 години е седяла в гаража им, изобщо не е карана на 50000 км. продадоха му я за 2600 евра , ще ми я докара на самоход и след това ще пиша как е колата. Иначе запалила още от първия път карал я близо 300 км. държала се доста добре.

driver1

Цитат на: jorkata94 - Понеделник, 18 Август, 2014, 18:34:50
Значи сега ме зарадваха с една хубава новина, един познат ми е взел ауди а4 от Белгия от едни стари хора, когата близо 5 години е седяла в гаража им, изобщо не е карана на 50000 км. продадоха му я за 2600 евра , ще ми я докара на самоход и след това ще пиша как е колата. Иначе запалила още от първия път карал я близо 300 км. държала се доста добре.

    А това пък е една от най-разпространените измами - възрастни хора, бабата е ходила с колата само до супермаркета и колата си стояла само в гаража. С това се обясняват подозрително малкото и километри, въпреки достолепната възраст на возилото. Колега, имай предвид, че на запад хората ходят с кола и до тоалетната. В повечето семейства всеки си има своя и я ползва за всяко показване на носа извън дома...
    Късмет, обаче - може с теб да се е случило чудото! Пиши тук, ако не ти стане неудобно какви са резултатите от техническия контрол.

jorkata94

Ще пиша, следващата седмица когато пристигне. Иначе, първо ще я закарам в на чичо ми сервиза , след това ще я пробвам, ако ми хареса ще я взема.

динко

Понеже съм в Италия мога да ви напиша един сайт,за коли.Че са мундари вярно е но има и хора които си гледат колите .Та АУДИ във добро състояние си е скъпо,сайта е SUBITO.IT.А от къде и как ги вземат т
Цитат на: динко - Понеделник, 18 Август, 2014, 20:16:27
Понеже съм в Италия мога да ви напиша един сайт,за коли.Че са мундари вярно е но има и хора които си гледат колите .Та АУДИ във добро състояние си е скъпо,сайта е SUBITO.IT.А от къде и как ги вземат търговците не ме интересува.Всичко е до късмет с колите и жените втора ръка-успех.
ърговците не ме интересува.Всичко е до късмет с колите и жените втора ръка-успех.Не е лесно да намериш тук кола от ВАГ групата имат си цена и почитатели,говорим за поддържан автомобил.

imter

Мундари има навсякъде,за този бюджет който имаш е невъзможно да вземеш истинско Ауди,за около 6-8000 лв.,може би ще намериш.На тези приказки за седенето в гаража-5 години,въобще не се хващай,особено такъв клас автомобил.По-добре за тези пари си вземи Сеат Толедо или Бора,лично мнение!!!

emilpopoff

#22
Цитат на: jorkata94 - Неделя, 17 Август, 2014, 12:14:02
Добър вечер, един познат ще ми докара ауди а4 1.9 тди 131 к.с. 2002-2003 г. Искам да попитам дали автомобила си заслужава 2000 евро , ако нещо се обърка случайно харесах си от България една а4-ка за 6000 лв. Искам да попитам, често срещаните проблеми какви са? Нов шофьор съм имам стаж зад волана близо 3 години, но много не разбирам от автомобили. Това ще ми е първата кола, затова търся мнение за модела +/- и някой да ми обясни малко по-подробно за неща които съм забравил да попитам. Благодаря предварително :)
И аз да спамна малко по тема, не карам такава нито съм имал(за съжаление не смятам, че ще си купя скоро, по надолу ще кажа защо, не ме притеснява толкова цената и като придобиване(закупуване) ) , ще напиша нещата, които се най-често сменят това което съм видял да ремонтират мой колеги който имат такива коли(по-точно Пасат 5-поколение и двата автомобила са едни и същи)
Първо колега си направи добре сметката за обслужването предполагам, че освен 6000 лв за колата си приготвил поне още 1500 лв за да вкараш горе долу в пътя- 70 лв КАТ, 160 ГО, 265 еко Такса, 490-600 лв Ангренажен комплект+ водна помпа, външен ремък+ всички ролки около 290 лв + 80-100 лв труд и то някой колега в гаража, в сервиз не знам ама под 150 лв не вярвам да се хванат, ако има разбит някой т.н "кокал" по многоточковото АЛУМИНИЕВО предно окачване цените на носачите на Lemforder(за мен са най-добрите за окачване) са от 100(97 лв) до 200(192 лв) а имаш 8 такива носача-веселба  ;D ;D ;D Споко това не е всичко, носачите са скъпи но за сметка на това не издържат много по нашите лоши пътища, пък и ако не намаляш по дупките още по-бързо ще им скасиш животеца, а и труда също не евтин, за единия кокал се сваля предния амортесьор.
Друг проблем след 300-400 хил км е износването на разпределителния вал и по точно гърбичния механизъм, който задвижва помпа-дюзите.
Ето и едно клипче какво представлява смяната на ангренажния ремък(мотора е надлъжно разположен), ако не си си представил какво представлява работата прегледай клипчето
     http://www.youtube.com/watch?v=uPAAvn5B4dc
Може би вече разбрахте защо не бих си взел такава кола-плитък ми е джоба  ;D ;D ;D Иначе колата е уникално красива-за времето и класа си, това поне е моето субективно мнение.
извиянвам, се че не мога да кача клипа, но нещо не ми се получава, ако някой колега със съотвените права има време и желания моля да го коригира благодаря предварително. P.S качил съм линк към клипчето ако на някой му е интересно и му се гледа  ;)

driver1

    Колега emilpopoff, както вероятно си прочел,  става дума за кола на около 50 000км., - не и трябват ни ангренажни ремъци, ни ролки, ни водни помпи, ни носачи, нищо, че е на десетина години (!) стояла си е кротко в гаража и само отвреме навреме бабата е ходила на пазар с нея до супера. И търпеливо е чакала нашенския автоджамбазин за да му я даде за нищо пари...:)

imter

Много правилно разсъждение колега EmilPopoff,много хора все още не знаят,че скъпото е по-евтино.И когато не можеш да поддържаш една кола,по-добре си карай старата.Един "+" от мен.

jorkata94

Добре де, вие каква кола предлагате да си взема?

driver1


emilpopoff

Цитат на: driver1 - Понеделник, 18 Август, 2014, 21:33:37
    Колега emilpopoff, както вероятно си прочел,  става дума за кола на около 50 000км., - не и трябват ни ангренажни ремъци, ни ролки, ни водни помпи, ни носачи, нищо, че е на десетина години (!) стояла си е кротко в гаража и само отвреме навреме бабата е ходила на пазар с нея до супера. И търпеливо е чакала нашенския автоджамбазин за да му я даде за нищо пари...:)
Ей колега, какъв съм кавал  ;D тя колицата е на 50 000 км., а аз черногледеца вкарах момчето във страшен филм  :) ;) :D .
п.с Виждам, че колегата пита каква кола да си вземе. Колега щом симпатизираш на ВАГ- Голф 4 Варинат(комби), Бора седан или комби, Сеат Толедо, Леон- никоя от изброените коли не с надлъжно разположен мотор или с алуминиево многоточково окачване, но всичко P.D 130 HP са (двумасови)демперни маховици + съединител + труд около 1000-1200 лв

jorkata94

Говорих с чичо ми, той каза, че за ремонт ще идат максимум 300 лв. Все пак няма, да ми докарат най-голямата бракма ;)

Също така, той за ремонт няма да ми вземе пари. Всички части, ще са купят възможно най-евтино. Твърдо вече реших, че аудито ще бъде. Все пак за 1-ва кола няма да давам много пари. Вече след като завърша университет/а ще мисля за по-хубава. На мен ми трябва, да мога да изминавам с нея в седмицата 500 км. Също така да се разкарвам с приятелката ми :)

driver1

Цитат на: jorkata94 - Вторник, 19 Август, 2014, 00:17:02
Говорих с чичо ми, той каза, че за ремонт ще идат максимум 300 лв. Все пак няма, да ми докарат най-голямата бракма ;)

Също така, той за ремонт няма да ми вземе пари. Всички части, ще са купят възможно най-евтино. Твърдо вече реших, че аудито ще бъде. Все пак за 1-ва кола няма да давам много пари. Вече след като завърша университет/а ще мисля за по-хубава. На мен ми трябва, да мога да изминавам с нея в седмицата 500 км. Също така да се разкарвам с приятелката ми :)

    Толкова - 300лв.! Па ако я държиш в гаража - и тях можеш да си спестиш. 500км? Седмично?Това прави 25 000км. годишно! Имаш ли представа колко струва поддръжката, консумативите, гумите, горивото за този пробег? А казваш, че бюджета ти за тази кола е ограничен на около 2000евро...:-)
   Парите са си твои, харчиш си ги както прецениш. Попита - отговори ти се. Слушаш само това, което искаш да чуеш...Късмет! :)

driver1