• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Мнения за АУДИ А4 1.9 тди 2002-2003 г.

Започната от jorkata94, Неделя, 17 Август, 2014, 12:14:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

emilpopoff

Цитат на: jorkata94 - Вторник, 19 Август, 2014, 00:17:02
Говорих с чичо ми, той каза, че за ремонт ще идат максимум 300 лв. Все пак няма, да ми докарат най-голямата бракма ;)

Също така, той за ремонт няма да ми вземе пари. Всички части, ще са купят възможно най-евтино. Твърдо вече реших, че аудито ще бъде. Все пак за 1-ва кола няма да давам много пари. Вече след като завърша университет/а ще мисля за по-хубава. На мен ми трябва, да мога да изминавам с нея в седмицата 500 км. Също така да се разкарвам с приятелката ми :)
Колега, аз не съм ти написал нещата за ремонт които да се подменят, а нещата които ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се ОБСЛУЖАТ има разлика м/у двете неща ми те само маслата и филтрите(маслен,горивен, въздушен,на купето) са ти около 100-120 лв с безплатен труд и максималната отстъпка от сервиза на авточастите и маслото(тя отстъпката от магазинските цени е 35-37% ), тази кола не се кара с масло 15W40,  а с поне 5W40, да не кажа и с 5w30. Само ангренажния ти ремък на GATES,DAYCO(аз марки менте въобще не слагам в списъка, но виждам че ти си написал ,,възможно най-евтините" смятам да не коментирам това ти изказване  ;) ) ,  е 80-90 лв клиентска цена без двете ролките и водната помпа, a на BOSCH e още по скъп, или смяташ да сменяш на "око" с напипване това става, това не ? Ами едната ти ролка на външния ремък(тази в амортесьорчето) струва 292 лв, а само амортисьорчето е 210 лв  , а имаш и още една по 70-80 лв и 2 бр ремъци или при този възел ли ще е научния принцип диагностика на око- "става, не, не става" или ще направиш "автоджамбаско" обслужване-сменяме ремъка, а ролките са ОК и не ги пипаме- тогава с най-евтините ремъци без ролки и евтино масло и с безплатен труд може и да се класираш с 300 лв . Това е от мен, може и моите разбирания за първо сервизно обслужване на автомобил нов внос да изкривени, пък и какво ли разбирам аз.

emilpopoff


Hino

Здравейте,

 Отдавна не съм влизал защото имах проблеми с писането тук, но сега май всичко е ок. Снощи видях тази тема и направо...... ПОЛУДЯХ хехеххе. Предварително се извинявам ако това което ще напиша е прекалено крайно или силно, но не мога, честно. :-)

 Пишете "джамбазите" , "автотърговците" са .... идиоти, малоумници, мошенници и т.н. ОК, да, болшинството СА такива наистина, но моля ви НЕ СЛАГАЙТЕ ВСИЧКИ ПОД ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ.  Както НЕ всички "тираджии" са мошенници, некадърници и лъжци, така и НЕ всички автотърговци са такива. И това го пиша не само понеже през последните 10 ( че и повече) години АЗ лично бях такъв, а просто защото това е истината.
 Причината поради която битува това мнение за търговците е следната. Да, огромната част от тях са НЕКОМПЕТЕНТНИ хора, който нямат дори и елементарни технически познания, често дори и с криминални досиета, хора който са влезли в този бизнес мислейки го за "голямата далавера". И да, БЕШЕ такава, ама БЕШЕ, допреди години. От доста време НЕ Е така.
 Защо се получава това ли? Нека аз да Ви обясня и да си изкажа мнението. Когато практически няма никакъв контрол на една дейсност, съвършенно естествено се появяват "индивиди" който си пишат "собствени правила". Това е логично. Истинските търговци, компетентните хора в този бранш, честните търговци, .... много от тях повярвайте, вече неискат да чуят за коли, ИМЕННО поради този имидж на бранша. Не може "куцо, кьораво и сакато", продали нивата на село или взело "пачките" от кооперация построена на мястото на старат му къща и .... да стане "вносител". Няма как да стане. Както аз лекар не мога да стана НИКОГА, понеже съм НЕКОМПЕТЕНТЕН в тази сфера, така и "Бай Иван" от Поибрене (  ;D ) НИ-КО-ГА неможе да ми бъде на мен конкуренция ( извинявам се за нескромният израз :-) ) понеже той е некометентен в този бранш. Болшинството от т.н. "колеги" са наистина пълни мошенници, който избират само и единствено най-евтината стока с цел печалба и НИЩО ДРУГО. И винаги, ама винаги стават проблеми. Но знаете ли защо се получава така, освен липсата на елементарен контрол от където и да е ? Получава се така, понеже КЛИЕНТИТЕ  са такива. Да повторя - КЛИЕНТИТЕ искат НЕРЕАЛНИ НЕЩА. Клиентите живеят в 90-те още, мислейки си, че ние вносителите взимаме една кола за 500 марки от вън и я продаваме за 5000 в БГ и правим "ебаааси печалбите". Да, ама Не. Беше господа, БЕШЕ. Минало свършено. От много, много години НЕ Е ТАКА. Нито има глад за стока в БГ, нито цените са това което бяха. Това когато го разберат клиентите може и нещата да се пооправят малко.
 Другият "момент". Вече сме 2014 година. Словом - Две хиляди и четиринадесета година. А НЕ 1992-ра примерно. Или 1986-та..... Колите през последните 20-30 години са мнооого по различни от това което беше през 80-те и 90-те.... времето в което .... съжалявам, че ще го казвам, но .... все още живее българският клиент. Какво имам предвид? Еми ФАКТА, да повторя ФАКТА, че когато български клиент види, че една кола е на над 150-160 хил.км и ....... бяга надалеч (мислейки си, че е Лада или Москвич, който "свършват" на горе долу тези километри), та чак се и спъва ( не е бъзик, случвало ми се е не веднъж) . Българският клиент мисли така: " абе аз знам, че не е на 120 или 160 хил.км, ама айде....". Види ли РЕАЛНИТЕ километри и ... получава слънчев удар. Кажете ми КАК може да се работи така според вас?
 Аз имам не десетки, а СТОТИЦИ случай когато вкарвам коли, който са НАИСТИНА ПЕРФЕКТНИ коли. Най-често от Бенелюкс ( сега да не се обяснявам защо там колите са най-добри според мен, че ще стане роман абсолютен :-) ) , имам си фаил с 1600 "неща" ( коли, камион, бусове, автобуси, специализирана техника, та чак до трактори) който са минали през ръцете ми за около 10 и малко години работа в тази сфера. РЕДОВНО съм продавал коли специално на 250-300-500 хил.км. Знаете ли как изглеждат тези коли? Знаете ли РЕАЛНОТО им състояние какво е ? Знаете ли, че тези коли, на който и специалист да ги "поднеса" и точно НИКОГА няма да разбере реалният пробег!!! Защото - ЕДНА КОЛА Е ВАЖНО КАК Е ПОДДЪРЖАНА И КАРАНА, а НЕ НА КОЛКО КИЛОМЕТРА Е.
 Важно е и КЪДЕ е карана. Едно е в Швейцария или Австрия, където пътищата са .... или баир 30 градуса, или спускане пак толкова, и зима 6 месеца с най-висока температута минус 10 и цялата менделеева таблица пръскана по пътищата........ друго е Германия, където знаете .......всеки работи на 30-50км от къщата си и по магистралите 160км/ч е нещо обичайно ( да не говоря за повече) , друго е в Испания и Франция, където практически няма неударена кола, СЪВСЕМ друго е в Италия, било то "долу" с най-ниска средногодишна температура ПЛЮС 30 градуса и манталитет на "зомбирани Шумахеровци" за който червеният сектор е като ...зеленият при камионите :-) , тоест кара се САМО там, а такива "подробности" като смяна на масло и поддръжка се считат за ...... "имагинерни прищявки" ...... друго е например северна Италия, където всичко е мнооооого по различно ( някъде дори има и ръжди по колите ако незнаете) в смисъл по-добре........ И Съвсем различно в една Холандия ( колкото и да ги мразя чифутеско), където си карат по едни прави магистрали с 120-130 МАКС.....минават си редовно на прегледи ( ама реални) и си ги гледат поради простата причина, че когато искат да ги продадат, ако не са им перфектни, те няма да вземат добри пари, а това тях най най много ги притеснява ( все пак са си чисти еврей ;) ) ..... МНого, ама много може да се пише по темата.
 Казвате, един коя си кола била лоша, или добра. Ама как го разбрахте това? Аз например съм виждал ( не веднъж между другото) Актрос на 200-300 хил.км със СТРОШЕН мотор. Както и Ивеко Стралис на милион и половина, чийто собственик не спира да го хвали и да му се кланя....... Това какво значи, че Мерцедес е боклук, а Ивеко е ... "ебаааси якия камион ли" ?? Не разбира се. Просто атестата една кола или камион или каквото и да е , да е качествено и в добро състояние е ПОДДРЪЖКАТА му най-вече, а НЕ нещо друго.

 Казвате от вън било по-добре, в БГ само мошенници. Ок, така е до голяма степен, ОБАЧЕ. Я сега да видим варианта човек сам да си докара кола отвън. Какво става, отваря мобиле или аутоскаут ( понеже други сайтове незнае) и хоп.... на първата "изгодна" кола. С малката подробност, че той горкия незнае какво пише долу, и неща като "motorschaden" или "getriebe problem" и т.н. за тях значат ... "някоя допълнителна ексра" :-)). И айдее..... еди коя си кола, струвала еди колко си, а пък в БГ била с няколко хиляди повече :-) . Да не говорим, че дори и да отиде на място,  нашенеца ще останови, че вече тази кола я няма и любезният продавач ( най-често някой Мохамед) ще му предложи нещо друго, на "изгодна цена" и след като е вече на място, нашенеца няма какво да прави и влиза в капана. После обаче и никога не си признава де :-). Или друго - как ще му излезе на господина ентусиаст да си докара кола от вън сам? КАК? Той първо трябва да отиде до София , да си вземе самолета и да кацне "някъде" в Германия ( примерно). Оттам какво става? Да, вие колеги всичките сте печени и сте били по пътищата и все ще се оправите. Убеден съм, ама обикновенният българин дето излиза за 2-ри път в чужбина.... как точно ще си наеме рент-а-кар или ще се придвижи до някоя гара и ще се разбере да си вземе ИЗГОДНИЯТ билет за "еди къде си". И ето станало вечер... той на път.... трябва да се спи.....хотели ( той незнае за Формулите и т.н. и се набутва с 70-80Е минимум нощувка...) , после отива на заветното място и ..... хоооп изненадааа, няма я колата, продадена...... ама имаме друга, спокойно :-)). И така като обиколи 3-4 адреса ( това там не е област Видин с 3 пътя на кръст, а държава с милиони километри пътища...) и ... най-накрая като му писне какво става? Скача в "нещо" си, задължително за много повече пари от предварителните очаквания и ако въобще се прибере без проблеми....... на никого не казва, че на финала..... "тотала" му е 30% ПОНЕ над това което си е мислил.... ТОВА СА ФАКТИТЕ, които както иска да ме разбира.
 И друго - за да е евтина една кола, защото точно това искат българските клиенти, на нея ТРЯБВА да й има нещо, РАЗБЕРЕТЕ ГО. Защо да я продава Бай Кунц от НюМюнстер на Бай Иван от Карапелит за 2000Е, след като може да я продаде на Урсула от Баден Вютенберг за 3200Е :-) . Защо? НЯма защо. И да, може да има технически проблем, но варианта ако няма е .... да има оптически проблем. Лек, тежък, но да има. Аз лично предпочитам леко, да повторя ЛЕКО одраскана кола, но технически перфектна, за 500Е ПОД реалната си цена, отколкото лоша кола, но с хубав вид. И после...... когато АЗ отида и купя 3/5 или 9 коли от ЕДНО място...... дали аз няма да взема тази кола на цена на която Бай Иван "специалиста" от Поибрене никога и няма да си мечтае? Дали транспорта ми няма да е 600-700лв, а не 1500? Дали за да я освежа ( говоря за малки неща, а не за големи) няма да ми излезе една сума, която за "Ванката" ще е двойна? Дали "на финала" тази кола на мен няма да ми е на примерно едни 5000лв нето, и да и искам крайна цена 5500 ( това са РЕАЛНОСТИТЕ днес....) , а на "ВанчУ" да му е на 6500 МИНИМУМ......?? Дали?

 Говорите за гаранции. Да, факт е това, при това в почти цяла Европа, ОБАЧЕ. Колко от вас знаят какво поемат РЕАЛНО тези гаранции? Колко? Знаете ли например, че неща като съединител, спирачки, елементи от ходовата част, радиатор и т.н. и т.н. се водят за КОНСУМАТИВ е тези договори? Знаете ли? Знаете ли, че тази гаранция включва САМО т.н. "лонг блок" ( мотор + глава БЕЗ периферия) или елемент за който се ДОКАЖЕ, че продавача е ЗНАЕЛ за проблема му, но го е продал така? И тези неща се доказват от специални комисии и т.н. Това са гаранциите. Съществуват два вида такива гаранции. Обикновенна и пълна. Първата струва 200-500Е на кола според колата, втората 1000++++ според колата пак. Втората поема почти всичко, ама още не съм видял някой които да я ползва за кола под 10 хил евро.... Това е реалността. Друг е въпроса , че поради факта, че истинските търговци навън си държат на имиджа..... те отстраняват безплатно доста неща който има като проблеми, точно за да са с добър имидж. Което е похвално и е факт. Обаче друго - тези търговци НЕ продават коли за по 500-1000Е ПОД реалната им цена. Дори напротив.
 Има едно нещо - Шваке се казва. Има и едно друго - ДАТ. Тези "неща" струват едни 2-3 ХИЛЯДИ евро и са едни програми за смятане на цени. Едни "чичковци" определят стойностите и всеки месец ( или на 3 месеца) обновяват тези данни. Според тези данни се определя стойността на един автомобил почти по цяла Европа. При това ИЗКУПНА цена и ПРОДАЖНА цена. ТЕ определят пазара, а не Мохамед, Уалид или Герхард......
 И много често, когато един клиент отиде при тях и иска колата за по-ниска цена, но колата е перфектна наистина , следва следният диалог : "was ist letze preis" ? с отговор: "DAS ist letze preis" :-)))). И ....."шок и ужас" :-))). Да не говорим, че от доста време в самите обяви има и текст : "моля не ми звънете с единствен въпрос - коя е последната цена" :-)) . Защо ли ? :-)
 Има и друго. На много места си пише : "kaine garantie" ( и във фактурата съвсем УМИШЛЕНО пишат някакъв "schaden" за да избягат от отговорност) или "vista piacuta" ( в Италия , което значи - без гаранция на собствена отговорност) !!! Точно ТАКИВА коли са евтини...... а не истинските, който струват мноооого повече !!! ФАКТ!
 Аз съвсем сериозно имам едно предложение. Нека който се смята за достатъчно компетентен и най-вече ИМАЩ НЕРВИ ( аз вече нямам, уви...) , да ми пише. Осигурявам финансов ресурс до 100 хил.евро . Аз ще внасям коли от мойте си места в чужбина. От него искам само да продава в България. ОБАЧЕ, аз ще внасям САМО истински коли. От тези на по 80-120 хил.км, дето са пълни лъскарки, ама истински "пуканки", буквално БЕЗ никакви забележки. От човека искам само да ми гарантира 8-12 продажби на месец. Само това - НИЩО ДРУГО, ама наистина нищо. Цените...... цените ще са такива каквито са реални за ТАКИВА коли. Заплащането му - директно 50 на 50 от печалбата му предлагам, но да ми ГАРАНТИРА, че ще продава това количество. Желаещи има ли ? :-)) Да видим тогава, като клиентите видят РЕАЛНИТЕ цени за ТАКИВА коли.... как ще има ...... "100 метра с препятствия , спринтово бягане посока ИЗХОДА на салона" :-)). Не се бъзикам... :-)

 Знаете ли колко пъти съм си стоварвал автовоза през салона в БГ и колите ми са били наистина БЕЗ забележки? Знаете ли? Нито оптически, нито технически. Свалям и идват "разбирачите". Качвам ги на дадена кола, ама АЗ карам..... гледат, пулят се....... направо се влюбват, ама километрите не са видели, аз не съм ги въртял. Стигаме до цената..... идеална за тях и следва..... "това е моята кола". След 5 минути като седнат зад волана и видят 312.000км, или 210.000км и ...... "оуууу ама тя на много километри бе, тцтцтц, ще си помисля, чао" :-)))). На следвашият ден въпросната кола е на 186.000км а батерията на телефона ми й се завива свят и до вечерта колата е продадена..... ФАКТ. Фактология е това, не измислица. И благодарение ТОЧНО НА ТАКИВА коли, са идвали нови и нови клиенти който са ми водени от човека закупил тази кола на "многото километри", която си я кара 2-3-4 години и е "пей сърце". ФАКТ!!!  Хайде кажете ми сега...... как може да се издържа един наистина честен търговец ( абстрахирам се от това с километрите) , ако не връща километри в България? КАК? Държа да разбера!!!
Вижте..... когато клиентите се научат да ОЦЕНЯВАТ качеството, но и да МОГАТ ДА СИ ГО ПОЗВОЛЯТ, .... едва тогава този бизнес ще се оправи. Само тогава и НИКОГА друг път.... Това е моето мнение. Съжалявам, че е крайно, но това е голата истина. Да, мошенници ще има, но когато клиента иска....... Голф 4-ка дизел 5 врати клима, перфектен на 160 хил.км за 3500 ЛЕВА...... е няма как да стане да вземе точно ТАКАВА кола. Просто защото ТАКАВА кола, струва малко по-малко ама в ЕВРО в една Германия например....

 Аз често казвам..... в магазина има хляб за 50стотинки 1 кг..... има и за 2 лева 400 грама... кое е по-доброто спред вас??

  И после "ама защо стана така, той ме излъга" .... еми ще стане.... логично е ....!


 Относно питането за Ауди А4. Момче ( не те знам на какви години си, по-голям ли си от мен, по-малък ли си ) , ама искам да ти заявя, че си - ТОТАЛНО СБЪРКАН в желанието си. Моля те не го приемай лично, нищо лошо неискам да ти кажа, просто съм откровен с теб.
 ТОЧНО ТАЗИ кола, за точно тези пари...... просто ЗАБРАВИ да вземеш хубава. АБСУРД.

 Първо - това е кола с множество ИЗВЕСТНИ проблеми и МНООГО дебела поддръжка. Такива коли СЕ КАРАТ много, респективно са на много километри ( това не е лошо задължително), но..... Мотор - валовете ги свършва много често след 200-250 хил.км. Турбините му са консуматив. Пука и глави. Чипосва се лесно, но много често има антиефект. Помпата му също е проблемна ( тя е краденият Зексел Кики от Бош и е направена, подобно на ВСИЧКИ други продукти на Бош, да издържа ОПРЕДЕЛН пробег, СЛЕД КОЕТО да влезе в ТЕХЕН сервиз и ТЕ да ти я оправят за една маса пари...... фирмена политика, ФАКТ!!! ) .
 Второ - съединител - двумасов маховик...... там филма е като на повечето коли от този тип..... около 1000лв, ама НИКОГА не е толкова. Реалността е 1500лв със смяната.
 Трето - ходова част - ТОВА ЗА "КОКАЛИТЕ"  е много дълга тема. Много хора правят една КАРДИНАЛНА грешка! Сменят само един или два, който "компетентният сервиз" ( това пък е една друга и мноооого дълга тема, която няма да започвам сега, че ...) е казал, че са зле. Да, ама НЕ. Така НЕ СЕ прави. Сменят се ВСИЧКИ. Да повторя ВСИЧКИ носачи , поради простата причина, че когато се сменят на части, новите "държат", но старите ( понеже са мнооого качествен продукт, на великата марка Ауди) ПОДДАВАТ и се получава антиефект, при които положението се влошава. Това е истината. Ако ще сменят, сменяш ВСИЧКИ. Да, ама цената като ти я съобщят и ..... трябва да си на сянка с  включен климатик и медицинско лице наблизо :-))) .
 Четвърто - кутийте. Много от вас незнаят, ОБАЧЕ...... единствената причина ВСИЧКИ, да повторя ВСИЧКИ мотори 1.9тди на групата ВАГ да са с много добри данни ..... НЕ Е мотора, а КУТИЯТА (механична говоря). Много добре са си свършили работата немците и са я СМЕТНАЛИ много добре. Точно КУТИЯТА ДЪРЖИ мотора в перфектните за него обороти и почти никога няма така вредните за които и да е мотор, термични натоварвания породени от неправилен режим на работа. Когато обаче е на доста километри, тя често се чупи. Проблема "тръгва" от синхронизатора на 2-ра и ..... за нула време кутията е чао ;) . Както и да е.
 Пето - електроника...... очаквай всякакви "екстри" от нея. Тя е всичко друго, но не и перфектна. Дисплейте ( особенно на климатроника) съща са им проблемни.
 Шесто - не ми се продължава.....


 Този филм за ..... Ауди А4 1.9тди на 50хил.км за 2000Е от баба и дядо в Белгия.... като го прочетох и ..... добре , че бях седнал :-)). МОМЧЕ..... ти как я мислиш тази работа?? Бабата е била пенсионирана библиотекарка, а дядото зъболекар дето кабинета му е бил на 1-вия етаж на къщата им, .... Лидл отсреща, а те имат безплатна карта за градският транспорт.... и затова аЛУди-то им е на 50хил.км  ;D . Хайде малко по сериозно :-)))).

 И друго - сега проверих..... точно ТАКОВА А4 на тези километри.... според ДАТ...... изкупната му цена ДНЕС, ако е БАЗОВО изпълнение е ... 4211Е. Да повторя 4211Е!!! Това е цена която ВСЕКИ дилър ЩЕ плати за тази кола. И СЛЕД ТОВА естествено ще препродаде за ПО-ГОЛЯМА!!! Това е реалността за ТАКАВА кола. Хайде кажи ми КАК ще стане номера, да ти я продадат на теб за ....2000Е ????? Как??? Искам и аз така , да знаеш :-) !

 Реалната цена за такава кола навън е ПОНЕ, ама ПОНЕ 3000Е, за що горе ДОБРА кола. Кола БЕЗ изявени проблеми, поне засега. Това е реалността и това е истината. Дали ти искаш да го повярваш е друг въпрос. АЗ ти казвам как е , ти си решаваш. Да, има такива коли не за 2000Е, ами и за 1000. Мога да ти докарам такава за 1000-1200Е..... да, "в движение" ще е , ама.... плащаш , взимаш и после.... неискам НИТО ДУМА да ми казваш за нея. Чу ли ? Нито за мен "какъв мошенник" съм бил  ;) . Панимаиш ? :-)
 За толкова пари - толкова. Това е положението.


 Момче - ориентирал си се към ГРЕШНАТА кола. Някой по-горе много, много добре ти е обяснил за поддръжката. Тази кола ЗАПОМНИ - ИМА МНОГО СЕРИОЗНА поддръжка. При това от "ден първи". Можеш ли да си я позволиш? Защото казваш - работих 7 месеца и събрах 5 бона. Тези 5 бона момче ги използвай за ДРУГА кола, а не за ТАЗИ. Да, "модерна" е ( както и БМВ-тата) , красива е , стилна е - спор няма, ама е СКЪПА. Скъпа ти и и като първоначална покупка, и като поддръжка. Ще влезеш в истински ФИЛМ с такъв автомобил за ТЕЗИ пари. Това ти го казвам най най откровенно и без грам да се заяждам. Съвсем приятелски и на базата на доста години РЕАЛЕН ОПИТ в тази сфера!!!
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Няма нищо лошо човек да е амбициозен и да иска хубави неща. И аз искам, ама ..... не е хубаво човек да си надскача възможностите, а в България това е масова практика. Недейте, няма смисъл, после много боли ;) !!!
Приятелката ти да си я возил и т.н. Запомни от мен - ако приятелката ти те обича наистина - ВЪОБЩЕ НЯМА ДА Й ДРЕМЕ дали я возиш на десетгодишно Ауди А4 или Голф 2-ка 1.6 дизел..... Това за нея няма да има значение. Не колата ще е важна а ТИ ;) .


И последно - купи си МАЗДА, или някой ИСТИНСКИ ЯПОНЕЦ ( ама не от тези за по 1500-2000Е). Тогава проблеми НЯМА да имаш. Знам, че няма да ме послушаш, но ..... след 1-2 години, когато това Ауди което сега купиш , и което ще ти е на "12+" хиляди лева.... ще си спомниш какво АЗ съм ти писал ТУК. По принцип ми викат "Нострадамуса" хехеххехе , и ще видиш, че съм бил прав. А и не само аз ти го казвам това. Тук и преди мен са ти написали хората много точно какво да очакваш от ТАЗИ точно кола. А пък това за "ще се купуват ЕСТЕСТВЕНО най-евтините неща и ще излязат 300лв" .... няма и да го коментирам. То отпред като видиш какво се сваля за да смениш ремък..... като видиш колко ролки са, колко струват комплектите..... водната помпа..... ПРАВИЛНОТО масло ( в БГ май е 30лв литъра!!! ) и т.н. и т.н. , като го "изпукаш" това "здравото" Ауди в първата дупка и като почне да "думка" понеже някой от 8-те носача са "чао" ...... и ще си спомниш за всички тук който отделиха от времето си да ти дадат един съвет, който ти не си спазил ;)

То какъв ферман пак стана майкоууу :-)))))
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

imter

Евала колега за труда който си положил,за да обясниш как реално стоят нещата в сектора на търговия с коли.И си много прав,че си се отказал от този бизнес,аз съм на ръба също да се откажа,защото нервите не са ми неизчерпаеми.

emilpopoff

Цитат на: Hino - Вторник, 19 Август, 2014, 19:27:31
Няма нищо лошо човек да е амбициозен и да иска хубави неща. И аз искам, ама ..... не е хубаво човек да си надскача възможностите, а в България това е масова практика. Недейте, няма смисъл, после много боли ;) !!!
Приятелката ти да си я возил и т.н. Запомни от мен - ако приятелката ти те обича наистина - ВЪОБЩЕ НЯМА ДА Й ДРЕМЕ дали я возиш на десетгодишно Ауди А4 или Голф 2-ка 1.6 дизел..... Това за нея няма да има значение. Не колата ще е важна а ТИ ;) .


И последно - купи си МАЗДА, или някой ИСТИНСКИ ЯПОНЕЦ ( ама не от тези за по 1500-2000Е). Тогава проблеми НЯМА да имаш. Знам, че няма да ме послушаш, но ..... след 1-2 години, когато това Ауди което сега купиш , и което ще ти е на "12+" хиляди лева.... ще си спомниш какво АЗ съм ти писал ТУК. По принцип ми викат "Нострадамуса" хехеххехе , и ще видиш, че съм бил прав. А и не само аз ти го казвам това. Тук и преди мен са ти написали хората много точно какво да очакваш от ТАЗИ точно кола. А пък това за "ще се купуват ЕСТЕСТВЕНО най-евтините неща и ще излязат 300лв" .... няма и да го коментирам. То отпред като видиш какво се сваля за да смениш ремък..... като видиш колко ролки са, колко струват комплектите..... водната помпа..... ПРАВИЛНОТО масло ( в БГ май е 30лв литъра!!! ) и т.н. и т.н. , като го "изпукаш" това "здравото" Ауди в първата дупка и като почне да "думка" понеже някой от 8-те носача са "чао" ...... и ще си спомниш за всички тук който отделиха от времето си да ти дадат един съвет, който ти не си спазил ;)

То какъв ферман пак стана майкоууу :-)))))

Цитат на: emilpopoff - Понеделник, 18 Август, 2014, 21:24:56
И аз да спамна малко по тема, не карам такава нито съм имал(за съжаление не смятам, че ще си купя скоро, по надолу ще кажа защо, не ме притеснява толкова цената и като придобиване(закупуване) ) , ще напиша нещата, които се най-често сменят това което съм видял да ремонтират мой колеги който имат такива коли(по-точно Пасат 5-поколение и двата автомобила са едни и същи)
Първо колега си направи добре сметката за обслужването предполагам, че освен 6000 лв за колата си приготвил поне още 1500 лв за да вкараш горе долу в пътя- 70 лв КАТ, 160 ГО, 265 еко Такса, 490-600 лв Ангренажен комплект+ водна помпа, външен ремък+ всички ролки около 290 лв + 80-100 лв труд и то някой колега в гаража, в сервиз не знам ама под 150 лв не вярвам да се хванат, ако има разбит някой т.н "кокал" по многоточковото АЛУМИНИЕВО предно окачване цените на носачите на Lemforder(за мен са най-добрите за окачване) са от 100(97 лв) до 200(192 лв) а имаш 8 такива носача-веселба  ;D ;D ;D Споко това не е всичко, носачите са скъпи но за сметка на това не издържат много по нашите лоши пътища, пък и ако не намаляш по дупките още по-бързо ще им скасиш животеца, а и труда също не евтин, за единия кокал се сваля предния амортесьор.
Друг проблем след 300-400 хил км е износването на разпределителния вал и по точно гърбичния механизъм, който задвижва помпа-дюзите.
Ето и едно клипче какво представлява смяната на ангренажния ремък(мотора е надлъжно разположен), ако не си си представил какво представлява работата прегледай клипчето
      http://www.youtube.com/watch?v=uPAAvn5B4dc
Може би вече разбрахте защо не бих си взел такава кола-плитък ми е джоба  ;D ;D ;D Иначе колата е уникално красива-за времето и класа си, това поне е моето субективно мнение.
извиянвам, се че не мога да кача клипа, но нещо не ми се получава, ако някой колега със съотвените права има време и желания моля да го коригира благодаря предварително. P.S качил съм линк към клипчето ако на някой му е интересно и му се гледа  ;)

  Колега, снощи даже и клипче му качих на момчето да види що за конпановка е това купе с този мотор(макар че има и по лоша комбинация А4 с 2.5 ТДИ V6  ;D ;D ;D, там вече сядаш на неуморния  :D )  и цени му писах на комплектите ролки и ремъци. Но на всичкото отгоре даже и минус някой ми е сложил  ;D ;D ;D , но както е казал народа ,,Ти му викаш Куме Иване а пък то ..... " 
P.S Благодаря на колегата Минко Илчев, че е коригирал линка на клипа от снощния ми пост.

Hino


imter , колега, за съжаление няма как хората да знаят как е при нас, понеже никога не са се занимавали РЕАЛНО с този бизнес и респективно немогат да знаят за какво ТОЧНО става дума. Същото е и както да говорят хора който никога не са се качвали на ТИР, колко "добре" е положението на професионалните шофьори и колко хиляди евра изкарват. Изкарват те ... чушки....
Аз например да ти призная, когато живях в чужбина ( различни държави при това) , направо се родих. Няма какво да се залъгваме - българските клиенти са най най ужасните от всички. Може би са грузинците ни бият. Съжалявам, че го казвам, но съм откровен просто. Неможе едно нещо което струва реално 5Е да го искаш за 3..... еми няма как да стане. Знаеш много добре. Ама го знаем това, аз и ти, а масовото мнение е, че такива като мен и теб сме мошенници, правещи "ебааааси маржовете", че сме буквално милионери, и напрактика сме длъжни да подаряваме това което имаме, само и само "те" да са доволни......  Такъв филм може да има само и единствено ако сме ги крали тези неща.... друг вариант няма. Ама аз все още крадец не съм станал.... Все още :-))) .

emilpopoff , много правилно си написал . Ама въпроса е има ли кой да те слуша :-). И теб , и мен ;) . Че реалността боли. Много при това. Ако знаеш само колко случай съм имал на хора, че дори и познати, който искат да са.... "мУдерни"..... и си купуват точно такива коли ( с превес към БМВ) и после съм забелявал, че 9 от 10 НЕ си признават какво им се е случило. Да не говорим, че редовно буквално взимат пари назаем, за да си оправят "пИрфектните" кошници. Факт! Аз винаги съм казвал.... купувайки си такива коли, вие си купувате "кола на изплащане", само че първоначалната вноска е цялата стойност на колата, а след това месечната е "вноска поддръжка"  ;D . А аз като по прост карам японско ( че редовно и Ванкели, от тези дето много се чупят, само дето при мен още никой от над 15-те ми минали през ръцете до момента не се е счупил :-) , защо ли ? :-) ) ... явно защото съм не достатъчно компетентен, знам ли :-) .
А за 2.5 на "аЛУди" .... "ох котйо мамин" .... там положението е "секса и града". Мазохисти бол. То не са разглобяване на половината кола за смяна на ремъци, ама то да са само ремъци.... то ремъци няколко, то ролки няколко, то амортесьорчета, то водни помпи, то чудо. И после се започва - валове ( абсолютно задължително), ПОМПИ, турбини, електроника, съединители, ходова част, .... еле пък ако е автомат , там филма отива на 2 бона "гаранте" с труда...... и още 63 неща който забравих. Ама нейсе.... това е мУдерна кола, какво ли разбирам аз. Ауди е все пак ;)

Колеги, момчето май се стресна.... май бях прекалено откровен  :-\ ....
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

jorkata94

Добре де, но какво да направя като не мога да отделя повече от 5К за кола + останалите неща за смяна и т.н.??

Какво ще кажете за VW passat?

driver1

Цитат на: jorkata94 - Четвъртък, 21 Август, 2014, 00:38:38
Добре де, но какво да направя като не мога да отделя повече от 5К за кола + останалите неща за смяна и т.н.??

Какво ще кажете за VW passat?

   Е, защо питаш пак? Нали вече ти препоръчаха "Бора".

jorkata94

Не ми харесва като дизайн, когато изкарвах книжката карах такава, тя изобщо не върви. На магистралата едвам прави по 110 км. Харесах следните моделите, кажете ми кои е по-добрия вариант.?

1. VW Passat
2. BMW 525 TDI
3. AUDI A4 "1997-2000" Тези модели как са?
4. AUDI A6 "1998-2000" Тези как са?

Значи, до колкото прочетох след това отделно ще ми трябват поне още 1К??

Yordan

Цитат на: jorkata94 - Четвъртък, 21 Август, 2014, 00:52:20
Не ми харесва като дизайн, когато изкарвах книжката карах такава, тя изобщо не върви. На магистралата едвам прави по 110 км. Харесах следните моделите, кажете ми кои е по-добрия вариант.?

1. VW Passat
2. BMW 525 TDI
3. AUDI A4 "1997-2000" Тези модели как са?
4. AUDI A6 "1998-2000" Тези как са?

Значи, до колкото прочетох след това отделно ще ми трябват поне още 1К??
Колегата по горе ти е препоръчал японец. Аз също ти го препоръчвам.
След време наистина ще се сетиш.
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

admin

Цитат на: jorkata94 - Четвъртък, 21 Август, 2014, 00:52:20
Не ми харесва като дизайн, когато изкарвах книжката карах такава, тя изобщо не върви. На магистралата едвам прави по 110 км.

Дай малко по-сериозно, че с тези 110 км все едно сме в детската градина.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

jorkata94

Значи АУДИТО пристигнало снощи, но сега ми се обадиха. Отидох и го видях, харесами много, но го оставих в на чичо сервиза да го прегледат, да каже колко пари трябва за ремонти и т.н. След това, ако ме устройва ще реша дали да я купя или не.

П.п. Другият ми вариант е VW Passat , разберете ме нямам повече пари за друга кола. Китаец не искам да си взимам.

driver1

Цитат на: jorkata94 - Четвъртък, 21 Август, 2014, 11:29:08
Значи АУДИТО пристигнало снощи, но сега ми се обадиха. Отидох и го видях, харесами много, но го оставих в на чичо сервиза да го прегледат, да каже колко пари трябва за ремонти и т.н. След това, ако ме устройва ще реша дали да я купя или не.

П.п. Другият ми вариант е VW Passat , разберете ме нямам повече пари за друга кола. Китаец не искам да си взимам.

     Да се хванем ли на бас, че ще го купиш? А пък ние тук - сериозни, зрели хора се хванахме на тинейджърските ти изхвърляния и си губихме времето в обстоятелствени анализи на качества и недостатъци на какви ли не коли.
    Както повечето хора, ще трябва да проумееш по трудния начин, че евтино и качествено в един предмет е невъзможна комбинация. А скъпо и некачествено - често явление.
    Ще признаеш ли, че често си мислиш как ще светнат очите на гаджето ти когато види лъскавия западноевропейски покойник с който си се издокарал? Прегледай какво има в жабката - бабата, чиято е била колата може да е забравила плетката си...:)

drago_pavlov

#43
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 21 Август, 2014, 12:25:11
     Прегледай какво има в жабката - бабата, чиято е била колата може да е забравила плетката си...:)
Ето го jorkata94 си купува кола:

Една баба го е карала... бастуна и е още в багажника...  ;D


Редактирана YouTube връзка!

jorkata94

Ха-ха-ха това беше добро :)

Сега се обади чичо ми, всичко по колата е окей освен; Носачите,ролките,ремаците и още някакви дребни неща, има само 2 носача за смяна, другите са окей поне за сега. Обсъдихме го каза, че всичко ще ми струва още 600 лв. Но ще ми трябват и още 500 лв. за регистрации,номера и останалите глупости, сега незнам какво да правя. Тъй като ще трябва, да тегля кредит от 1500 лв. да мога да оправя нещата. Докара ли са един пасат 1998 г. В много по-добро състояние , ще трябва да вкарам там около 300 лв. за смяна на консулмативите. Мисля, че ще взема аудито, много ми допадна тази кола. Но сега видях, че тук я има за 7К но по-нов модел пак е и от България? Този екземпляр дали ще е по-добър от този които искат да ми дадат?

http://www.cars.bg/c680767

Също, ако вече неставам много нахален, какво ще кажете за BMW 320d дизел 1999-2000 г. за 5К

jorkata94