Спринтер 313 или Крафтер 35
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 04:12:46 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Спринтер 313 или Крафтер 35  (Прочетена 17198 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
sharan99
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« -: Сряда, 17 Септември, 2014, 22:49:33 »
ОтговорОтговор

Здравейте всички.. Намигване
Колеги нуждая се от вашето мнение, който има практики с тези модели моля да сподели лошите или добрите впечатления..за моделите Спринтер над 2006г. и Крафтер 35...;
Искам да купувам бус втора употреба със цел превоз на пътници от и до чужбина и автомобили на платформа.. харесват ми крафтерите особенно тези с 2.5тди 163к.с. но незнам дали са комънрейли или така познатият помпа дюза на VW и ако са такива дали са надеждни?. Втори вариант MB спринтер 313 2.2 цди 129к.с., понеже много съм чувал за този тип че е здрав но не съм сигурен дали няма да е слаб този мотор за моя цел? Имат и 2.2цди 315, 150 к.с но май са  битурбо Нерешителен не ставали... А за 2.7цди старите 156к.с. не съм чувал хубави неща.., дали е така и при новият 316цди дали не са подобрени?
Благодаря ви предварително господа Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 17 Септември, 2014, 22:49:33 »

 Активен
znamc
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 97
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Вторник, 23 Септември, 2014, 06:42:47 »
ОтговорОтговор

Колега във фирмата в която работя в момента ,има и с принтери, и крафтери ако искаш да караш ,а не да ремонтираш нон-стоп си купи Мерцедес. Специално за бус ,няма аналог. Гледаш да не е изгнил ,други ядове няма. Нашия крафтер е 2.5тди закупен е нов през 2010г. и до момента е със сменен двигател, съединител , маховик, турбо ,3 пъти предница , ремонтирани скорости ,а вчера с радост забелязах ,че и кулера се е пробил....нямам думи за този кенеф. На спринтерите освен ламарините ,друго слабо няма, имаме един 308ЦДИ2005г. - железен ,няма чупене и два 2008г 515цди -и те са доста деянливи и здрави.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 23 Септември, 2014, 06:42:47 »

 Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +737/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #2 -: Вторник, 23 Септември, 2014, 10:51:34 »
ОтговорОтговор

Crafter 2007 г., е с редови 5-цилиндров дизел 2,5л, Common Rail Евро-4. Има с 90 к.с., 110, 136 и 163 к.с. Евро-4, EGR и филтър за твърди частици. 2010 са с Евро-5 и с ad-blue.
Колегата много добре ти е казал - спринтерът е с класи отгоре. Крафтерът е по-нежна машина, особено тези с карданното предаване. Мой познат от Порше-изток ми е казвал, че висящите лагери се сменят като гаджетата Намигване - всяка година. Чисто нов е друго нещо, но пак е сравнително доста скъп. И втора ръка е неоснователно скъп.
Защо да ти е слаб спринтерът 2.2, 129кс? ? Със 100км/h ще се движи, няма проблем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #3 -: Вторник, 23 Септември, 2014, 17:30:22 »
ОтговорОтговор

Спринтера е много здрава машина, но веднъж счупи ли се е много трудно оправянето. Във фирмата имаме 2 спринтера 313. Единия е 2.7 cdi, а другия е 2,2. Малкия до миналата година е имал проблеми с дюзите. Пръскане на нафта и няма оправяне. Направили са някакъв бартер в морга на двигателите с минимално доплащане. Сега започна да губи охладителна течност и решихме че е гарнитура или спукана глава. За да се извади главата се вадят дюзоте, трите излязоха с лекота, но 4-та не помръдва. два дена клатихме и накрая с флкда изрязахме горната част за да смукним капака. Надухме главата и се оказа че е спукана. Глава втора ръка е 500лв, а едната дюза е 200лв. Смятаме че за да сглобим двигателя трябват минимум 2000лв и резултата е неясен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: Вторник, 23 Септември, 2014, 22:04:02 »
ОтговорОтговор

Комънрейлите на Мерцедес са пословични с това изключително неприятно запичане на дюзите и съответно невъзможното им изваждане без осезаеми повреди.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
sharan99
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #5 -: Вторник, 23 Септември, 2014, 22:48:56 »
ОтговорОтговор

Момчета благодаря ви безкрайно, че ме светнахте на време....значи правилно е това което казватт "МЕРЦЕДЕСА СИ МЕРЦЕДЕС"  Намигване и съм убеден че и тези "313"129к.с. ще ми вършат чудесна работа, както е написал колегата..но за съжаление по трудно се намират за разлика от "315" 150к.с.  Ъ? 
Чувал съм че тези 315ски били с две турбини дали е верно това? Ъ? Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #6 -: Вторник, 23 Септември, 2014, 22:56:24 »
ОтговорОтговор


Защо да ти е слаб спринтерът 2.2, 129кс? ? Със 100км/h ще се движи, няма проблем.


Карал съм точно такъв около година, и ти гарантирам че си върви и с 160 постоянна скорост  Ухилен

И аз съм за Спринтера.

Крафтера е доста по неикономичен, пък така като чета, идеята е да се печелят пари някакви.


Иначе  за чупене, ремонтиране - колкото по нови модели са, няма значение марката - много нерентабилно е да се ремонтират.  
Неприятно е, като сме свикнали  да възраждаме мъртъвци, но е добре като се купува машина да се съобразява и това. По добре по скъпа, по малко използвана, и да не се занимаваме с ремонти после.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
batalov80
Старши потребител
****

Рейтинг: +659/-409
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 477
Теми: 9



Активност
0%


« Отговор #7 -: Сряда, 24 Септември, 2014, 00:03:27 »
ОтговорОтговор

Здравейте всички.. Намигване
Колеги нуждая се от вашето мнение, който има практики с тези модели моля да сподели лошите или добрите впечатления..за моделите Спринтер над 2006г. и Крафтер 35...;
Искам да купувам бус втора употреба със цел превоз на пътници от и до чужбина и автомобили на платформа.. харесват ми крафтерите особенно тези с 2.5тди 163к.с. но незнам дали са комънрейли или така познатият помпа дюза на VW и ако са такива дали са надеждни?. Втори вариант MB спринтер 313 2.2 цди 129к.с., понеже много съм чувал за този тип че е здрав но не съм сигурен дали няма да е слаб този мотор за моя цел? Имат и 2.2цди 315, 150 к.с но май са  битурбо Нерешителен не ставали... А за 2.7цди старите 156к.с. не съм чувал хубави неща.., дали е така и при новият 316цди дали не са подобрени?
Благодаря ви предварително господа Усмивчица

Не се набутвай!Особено,ако не са нови. Готин

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
sharan99
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #8 -: Сряда, 24 Септември, 2014, 09:17:06 »
ОтговорОтговор

Амии нова нова...разполагам с около12 хил. € и ще купя от Германия..понеже имам познати роднини там и познавам добре Германия...но за тези пари не ми се вярва да е под 200хил. Км Тъжен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #9 -: Сряда, 24 Септември, 2014, 14:10:35 »
ОтговорОтговор

Много е трудна ситуацията с този бюджет.


Товарен има шанс за подобни пари да се намери , на по малко километри и без много забележки. Има сервизни бусове, на разни фирми в строителството, които не отмятат много километри, и може да изскочи някой изгоден понатиснат тук там по строежи или от некадърни маневри.

Пътническите обаче задължително хвърлят як километраж. Никой не ги купува за да стоят паркирани.  Единствено тези, де са пригодени да превозват инвалиди и бабички от старческите домове се карат по малко. Обаче първо тях рядко ги продават на по нови години, и второ са модифицирани заради инвалидните колички и е трудно документално да се върнат към нормалния брой места.

Според мен бюджета трябва да е с  поне една трета отгоре, за да можеш да вземеш нещо, с което ще можеш безпроблемно да въртиш 200 000 за година.  За такава дейност,която описваш май долу горе това е очаквания километраж. А с пътници е изключително неприятно да останеш на пътя, с товар как да е, преживява се (само финансови ще са щетите)... но с десетина човека на главата ще е малък ад.

Обаче пък ако се вдигне бюджета, след това няма избиване. И става малко параграф 22 цялата работа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #10 -: Сряда, 24 Септември, 2014, 15:46:07 »
ОтговорОтговор

Амии нова нова...разполагам с около12 хил. € и ще купя от Германия..понеже имам познати роднини там и познавам добре Германия...но за тези пари не ми се вярва да е под 200хил. Км Тъжен

Колега,  за този бюджет мога ти дам един жокер, знам къде може да намериш Крафтер 35 2.5 тди 110 кс 2008 г., цената е около 17 600 лв с ДДС , върнат(по точно прибран от лизинг), на около 76 хил км. няма следи да е въртян, работя в представителството на една марка и докараха няколко коли, прибрани от една от лизинговите къщи на марката ни, не съм на вътре много с Крафтърите затова, че само визуално ми е мнението за колата, но не пречи да го закараш в представителството на ФВ в моя град. Ако имаш интерес пиши на лично.
По принцип аз съм пристрастен към Спринтера, според мен Крафтъра е не заслужено слаган като конкуренция на Спринтер, все едно Джета да е конкуренция на Ц-класа  Смотан . А на 2.7 цди дюзите с  вадят с чалъм(пък и не само на 2.7 спичат, на прима виста се сещам, поне за още 3-4 марки на които дюзите са много долни  Ухилен Ухилен Ухилен ), не става само с "склатене" както е написал колегата Dimich 87(шегувам се разбира се, дано да не се засегне, и аз доста съм клатил докато не ме светна едно от старите кучета при нас, но пак работа е на късмет 50/50  Намигване ) .По принцип мотора на Мерцедес 2.2 150 кс с две турбини е малко бъгав, това е мнението на клиент на сервиза, който има такива Спринтери, хубавото, е че блока на 2.2 130 кс, може да се преработи и да бъде заменен проблемния такъв на 2.2 150 кс, услугата се извършва от Майсторите в Сливен(пиша майстори с главна буква съвсем добронамерено защото пичовете са признати по цялата ни родина) това, пак е мнението и опита на този клиент на сервиза ни.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
sharan99
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 14
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #11 -: Сряда, 24 Септември, 2014, 17:23:10 »
ОтговорОтговор

Благодаря на всички ви за мненията Намигване Някой път се срещат такива 313ски 8+1 карани градско, дето карат инвалиди с тях както е споменал колегата горе Намигване крайна сметка ако не срещна с тези пари нещо добро ще купя от по стария модел 313цди Намигване идеята ми е такава вече Ухилен каквото и да е МБ да е старо или ново изглежда че това е истината стига да не е изгнил Готин

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
AxL
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #12 -: Събота, 25 Октомври, 2014, 01:12:18 »
ОтговорОтговор

Ако ти трябва надежден бус си купи 311 00-06 или 316 00-06. Ако ще го караш в Германия го купи от там със сертифициран DPF - филтър за твърди частици. Заради Евро 4/ Зелените зони. Понякога изпадат бусове под 100 хиляди километра. Но трябва търсене и търпение.
Спринтерите пукат глави предимно от некадърни шофьори, които все за някъде бързат. Обикновено това става в Румъния. Спринтерите са направени да охлаждат много бързо. Като си с платформа бързо сменяш температурите и след няколко пътувания си готов.
Спичането на дюзите аз лично го реших, като на всеки 60-80 хиляди свалям, почиствам и сменям дифтунгите.
Имам познат с два крафтъра по над 500 хил километра, пътници и платформа. Нямат тези проблеми, за които се говори тук. Аз освен към бус Мерцедес не поглеждам към друго, но това си е лично мнение. За дълги пътувания 316 или 318/319. Но зависи от стила ти на каране. Ако винаги си с платформа и по-малките ще ти вършат работа.
313 след 06 до 09, а може и след това също е с би-турбо. Само 311 е с единична от тези години.

Дървените Пежо/Ситроен също доста трудно се чупят, но комфорт за водача и пътниците е чужда дума при дълги пътувания.

Моя последен 07 313 го продадох в топ състояние на 400000 км, след седмица се появи на обява в мобиле на 170000 км с описание като нов. И по оглед няма как да кажеш, че е на 400 хил. Гледайте внимателно. В Германия изключително много въртят километражите.

Успех с начинанието!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ANUBIS
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #13 -: Понеделник, 09 Ноември, 2015, 07:19:10 »
ОтговорОтговор

Колега да ти го кажа така....спринтера си е спринтер,дали е 2006 год или е 2000год...разликата е в визията.
Миналата година севте карах сравнително нов спринтер 311 CDI...самолет беше,цяло лято душманско каране и той си върви доста ...
накрая на сезона проблем даде единствено платката с датчиците зад волана (Капака откъм шофьора),тогава започна да бърка запалването с мигачите..
това е единствения кусур на спринтерите.
За мене лично спринтера като бус си е номер 1 Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!