• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Даф 430 евро 3.Свети Чека.

Започната от MIMO MS, Събота, 25 Октомври, 2014, 18:29:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

MIMO MS

Здравейте колеги.Та на проблема.Имам Даф ХФ95 430кс евро 3.Преди 2-3 месеца ми примига както ми каза майстора ЧЕКА и камиона започна да прекъсва.Угасих го и пак го стартирах при което всичко си беше ОК.След тоя случай имаше още 4-5 такива случая до миналия понеделник. Сутринта тръгвам на път светва въпросната лампа.Загасих го ,пак го стартирах и след 2-3 км пак светва и прекъсва двигателя.Така около 5-10 пъти и накрая светна и при рестартиране не гаснеше.Отказах се да пътувам поради невъзможноста и се почна мъката.Отивам на диагностика и показва късо съединение на 4 инжектор.Майстора казва че проблема е в помпата на 4ти цилиндър.Само да кажа че като работеше двигателя на тръбичката на 4ти цилиндър има едно чукане като я пипаш спрямо другите тръбички.И така отнасям помпата на Гара Яна оставям я и взимам рециклирана слагаме я и пак същото.След 30-40 минути сваляне на букси,пръскане с контактен спрей започна да работи ОК.Но в мен остана едно съмнение че нещо не се връзва.Вчера отивам до Пловдив,връщам се до София и всичко е ОК.После тръгвам към Перник и 4-5 пъти лампата примигва започва да прекъсва и без да го гася защото всичко става в движение  много бързо се оправя и си работи безупречно.Прибирам се закачаме го на лаптопа и пак показва че проблема е на 4ти цилиндър.
Дали някой се е зблъсквал с подобен случай или да ми препоръчате сервиз.

MIMO MS


noshtev

Утиди в ДАФ София мойе да е само кабел и да се наиграеш с пари за други диагностики

noshtev


Nachinaesht

След като се "оправя" само и след време пак се появява проблема, най-вероятно става въпрос за токов/кабелен проблем. Аз съм имал подобен проблем с МАН ТГА. При мен се оказа захранващото реле на EDC-то.

emilpopoff

Цитат на: MIMO  MS - Събота, 25 Октомври, 2014, 18:29:00
Здравейте колеги.Та на проблема.Имам Даф ХФ95 430кс евро 3.Преди 2-3 месеца ми примига както ми каза майстора ЧЕКА и камиона започна да прекъсва.Угасих го и пак го стартирах при което всичко си беше ОК.След тоя случай имаше още 4-5 такива случая до миналия понеделник. Сутринта тръгвам на път светва въпросната лампа.Загасих го ,пак го стартирах и след 2-3 км пак светва и прекъсва двигателя.Така около 5-10 пъти и накрая светна и при рестартиране не гаснеше.Отказах се да пътувам поради невъзможноста и се почна мъката.Отивам на диагностика и показва късо съединение на 4 инжектор.Майстора казва че проблема е в помпата на 4ти цилиндър.Само да кажа че като работеше двигателя на тръбичката на 4ти цилиндър има едно чукане като я пипаш спрямо другите тръбички.И така отнасям помпата на Гара Яна оставям я и взимам рециклирана слагаме я и пак същото.След 30-40 минути сваляне на букси,пръскане с контактен спрей започна да работи ОК.Но в мен остана едно съмнение че нещо не се връзва.Вчера отивам до Пловдив,връщам се до София и всичко е ОК.После тръгвам към Перник и 4-5 пъти лампата примигва започва да прекъсва и без да го гася защото всичко става в движение  много бързо се оправя и си работи безупречно.Прибирам се закачаме го на лаптопа и пак показва че проблема е на 4ти цилиндър.
Дали някой се е зблъсквал с подобен случай или да ми препоръчате сервиз.
Колега, чукането спря му другите тръбички е заради детонациите от ниското налягане и не правилната работа на щекпомпата на 4-ти цилиндър, което е следствие най-вероятно от проблема с електрическото захранване на 4-тата щек помпа, проблема е с окабеляването на ел. захранването на въпросната щекпомпа, а не механичен т.е не че не може да направи необходимото налягане, на мен ми се случи само, че на ЦФ 85/380 Е3. Преди малко писах в този раздел на тази тема- сервиза на Даф в Пловдив проблема се решава с/у близо 4 стотака  ;) макар, че работа не е кой знае колко сложна просто хората имат знанията(техническа литература, онлайн техническа платформа със "съпорт" от западняците) и рутината, същата операция съм я правил на леки коли многократно и то на комънрейл дюзи.

VOVO6808

Колега пробвай както работи мотора да размърдаш снопа със кабелите към помпите.Ако започне да прекъсва имаш прекъснат кабел от компа до помпата.Аз имах същия проблем със първи цилиндър.Пуснах допълнителен кабел от компа до помпата и си реших проблема.

MAINATA

Здравей колега
Имах много сходен проблем при който се оказа, че е паднала едната преграда в големия резервоар. Оттам тя бута цедката, размътва всичко по дъното и боклука се засмуква от сондата, като запушва точно на коляното на сондата.
Иначе и ние го минахме филма с дюзите, че дори сваляха компютъра.
Ако искаш пробвай , дано и при теб да е това
Поздрави
POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!      

emilpopoff

  Както написах и снощи и моя проблем беше на помпата на 4-ти цилиндър,абсолютно идентични симптоми, оказа се проблем по окабеляването на помпата- един кабелен сноп мисля, че струваше 70-80 лв, 50 лв диагностика и  другото е 200 и няколко лева за труд.

emilpopoff