• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Товари за микробус до 3,5 т.

Започната от gpetev, Понеделник, 24 Ноември, 2014, 10:20:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

gpetev

Здравейте,
Отворих транспортна фирма и в момента купувам микробус. Искам да попитам кои са добрите борси за товари до 3,5 т.?
Ако имате информация за други източници на подобни товари, моля споделете!

gpetev


rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

AxL

Цитат на: rider777 - Вторник, 25 Ноември, 2014, 08:40:44
Спедитор.нет

Не знам какви са ти впечатленията от спедитор, но на нас за две години един не ни плати навреме. От и за България там е най-подходящата борса, за съжаление. От малки до големи фирми, все нещо имало, станало, не им платили... Но в крайна сметка всичко е платено. Мисълта ми е, че за това от там човек трябва да има сериозни оборотни пари за разходи, примерно за редовни курсове до Западна Европа поне 5000 евро, ако няма карта за гориво и пътни такси, където ги има.
Отделно много от спедиторите не подсигуряват пълен набор от документи за по-малките товари. Товарил съм някакви хранителни боклуци от Холандия само с някакви бележки, на мой риск. Защото взимаш товар от борсата, биеш 200 км да натовариш в петък и ония все нещо не разбрали. Питам, е как ти платиха, фактура нямаш ли, бройки, килограми... Та там трябва да се гледа. Правиш компромис = гориш. Особено да се внимава за Гърция, където аз повече няма да стъпя с товарен бус, пък кой каквото иска да ми говори.

За работа с бус до 3.5т си трябват сериозни нерви и организация. Трябва да имаш диспечер или твой човек спедитор да следи за експрес постоянно. Всичко читаво като цена изчезва за минути. Доста от групажната работата на тия бусове попадна в категорията до 7.5т/двойка.  Съответно и цените. При групажите често лъжат с килограмите. Което за бус може да е фатално понякога. Особено при спринтер 3-та серия.

Точно по това време, който няма семейство може да вземе заявки за празниците от рано. Цените са около 1300-1500 Евро на посока за цял бус. Следете офертите на борсите.

Като въртях в Западна Европа имаше няколко английски борси от и за острова с експреси, но ми искаха около 500 паунда за 6 месеца, а нямах възможност и зор да се натискам за там. Това също е някакъв вариант. Понеже си международен транспорт и може с български бус да се кара, само ДДС и ЧМР трябваше по онова време - 2012.

IvanovIvan

В тимоком поне според мене е доста скъпо и няма да ти свърши кой знае каква работа , в каргоагент работят повече фирми от балканския полуостров и накрая остава спедитора. Трябва да се гледа дали фирмата има проблеми ако ако има написани романи там по добре избягвай работа с тях , както и с големи фирми защото те доста често забравят да си плашат с месеци колкото и да ги подсещаш . Не очаквай в другите борси на втория ден след фактура да ти превеждат , това го няма даже и когато работиш без посредник .

naum4o

Тимоком е добра борса. Всички регистрирани са проверени от системата, всички данни са абсолютно изрядни. Какъвто и превоз да извършиш, ще ти бъде заплатен. Най-нормалното нещо, е да си получиш парите 7-30 дни след изпращане на документите. Има и спедиции, които плащат след 60 дни, но са по-скоро изключения. Има дестинации, които се плащат на разтоварване плюс аванс на товарене - от и за централна Азия, например. Но за български товари спедиторът е задължителен.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Dundiu

Здравейте. Първо искам да се извиня, ако не питам на правилното място. Искам да попитам дали излизат постоянно товари за вътрешни курсове с бус ( дали през сайт, спедитор, или каквото и да е) изобщо може ли да се пълни месеца с курсове? Благодаря.

skumri

Аз също имам фирма и бус и си бия главата. Всички борси обясняват как ще те затрупат с работа.
Аз опитах с trans.eu , но за един месец не хванах товар. Разбира се , малките товари са специфични и конкуренцията е жестока. Аз реших да направя друго. Залагам на реклама и директни телефонни разговори.
Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !

Педала до Метала

Колеги,попаднах на една друга борса-КаргоПедия,където гледам има предимно румънци.Някой ползвал ли я е.Имате ли впечатления от там?

Райчев74

Колега аз също отворих фирма и имам микробус за който си търся работа ако изникне нещо сподели :)

Rammbon

Мен също ме вълнува тази тема, за транспортни дейности с бус до 3.5т. Преди имах и товарни и пътнечиски бусове, но реших да се "поразходя" с тировете по ЕС, какво и работя в момента и да огледам кое , как става с товарите на тези бусове. Имам идея за бъдеще, дали още тази година или догодина, да си взема и аз голям бус  за поне 3 палета и да продължа да работя за себе си с него. Възможно е и да се обединим всички с бусовете и да работим заедно, да получаваме заявки и да ги изпълняваме бързо и точно. Примерно в Шенкер, за да работите за тях и да возите техните товари, да използвате техни превилегии, да получите техни карти за гориво, трябва да имате най-малко 3 камиона с обем към 280куб/м. Така е и с бусовете, всеки с неговата си фирма,може да направим едно сдружение или фирма и чрез нея да осъществяваме транспорта по ЕС, както са и много поляци. Там 10-а човека с 14 буса, са си направили фирма и карат. Карат и до България, всеки ги е виждал по паркингите и логистиките.
Все пак е фирма с 14 буса, а не някаква си с 1 бус.

admin

Прави ми впечатление, че никой не споделя никаква информация относно тези малки товари. За какви пари се вози, намират ли се товари? Изглежда е някаква велика тайна и само малцина са посветените в нея.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Rammbon

Ще ти дам един пример, за който аз лично предадох фактурата на счетоводството на една бургаска фирма. Беше през 1012 г. За експрес доставка на материали за производство от Австрия, завод на Lear, до завода в България, с бус , 2 палета общо 1400кг, трябваше да се плати на полската транспортна фирма 1072Е. После поляка каза , че заминава празен за Букурещ да товари за Полша. Явно добре се печели.

Педала до Метала

На мен също ми е любопитно какви парички се изкарват с този вид транспорт.
Аз лично имам познат колега,който взима по 500 лв от курс до Германия за 5 дни отиване-връщане.Това са 2000 лв от 4 курса,които спокойно се хващат в
месеца,а и почивката от два-три дни между курсовете си е удобство пред това да работиш вътрешно за три месеца с прицеп в Европа според мен.
Явно собственикът има добра печалба,но да,винаги ми е било любопитно.
Едва ли някой ще постне тук какви парички получава от този вид дейност,но поне може да споделят по запознатите плюсове и минуси на този вид транспорт!
Поздрави!!!

admin

Цитат на: Педала до Метала - Петък, 15 Януари, 2016, 16:46:57
На мен също ми е любопитно какви парички се изкарват с този вид транспорт.
Аз лично имам познат колега,който взима по 500 лв от курс до Германия за 5 дни отиване-връщане.Това са 2000 лв от 4 курса,които спокойно се хващат в
месеца,а и почивката от два-три дни между курсовете си е удобство пред това да работиш вътрешно за три месеца с прицеп в Европа според мен.
Явно собственикът има добра печалба,но да,винаги ми е било любопитно.
Едва ли някой ще постне тук какви парички получава от този вид дейност,но поне може да споделят по запознатите плюсове и минуси на този вид транспорт!
Поздрави!!!

Има само една много любопитна подробност и тя е, че през тези 5 дни изобщо не се спи или се спи, докато пътниците отидат до тоалетната на някоя бензиностанция. Иначе правилно си разбрал, към 250 евро на курс дават и ако бях на 20 или 25 години, щях да се хвана. На 44 обаче ми е много съмнително дали ще ми издържи машинката.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Педала до Метала

Не си възрастен,напротив,аз също мисля да опитам,но засега събирам информация относно какъв бус да си търся(като товарно помещение),дали да е обикновен ,,куфар,, или брезентов вариант,защото знам че и за 12 кубикови бусове има работа,а бюджета ми не е много голям.Наистина бих се радвал ако повече се пише по темата,така хората биха помогнали на други хора,никой не трябва да забравя от къде е тръгнал.Поздрави!!!

Педала до Метала