• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Товари за микробус до 3,5 т.

Започната от gpetev, Понеделник, 24 Ноември, 2014, 10:20:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dojogan

По спомени Спиди и Еконт возят доста скъпо подобни карго пратки...обаче както колегата горе каза могат да вземат и едно пале за която и да е точка, защото буса/камиона пътува в дадената точка винаги пълен и палета е само в плюс...докато частника с буса няма да се навие на едно пале, защото не може да си плати и нафтата...

Dojogan


Mandor

Това е идеята на сдружението- повече бусове - по-малко отказани товари по горната причина, по-известна фирма - повече товари.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

pamuko

Здравейте , колеги ! Идеята за здружение ми допада , ако има такова пишете и мен .  ;) ;) ;)

Rammbon

Събираме се Х колеги с У бусове/ може и с ремаркета/ и правим фирмата сдружение, АД, ЕООД, ООД или СД. Брандираме бусовете с името на фирмата и телефони за връзка, сайт и e-mail адреси. Наемаме си счетоводител  към счетоводна фирма, един или двама, човека да събират, гледат, следят всички оферти и да ни ръководят, за да обираме всички стоки, кашони, палети. От името на фирмата ни се поемат поръчките от спедиции и се разпределят по членовете ни . Някой може да има повече направени курсове от друг, остава да почнем да се сърдим и караме.
Сега работя в голяма фирма, която  развива и транспорта дейност. Използва 3  спедитора от страната за курсове от BG  за EС  и обратно, караме само прави курсове. Средно за към ЕС навлото е към 5600лв, а навръщане са винаги по-евтини , към 3500лв, а винаги караме по средно 16 т. Гледал съм предлаганите товари от компютъра на шефа, има товари с по 3т, 5 т, 12 т за Полша и по-малко се намират желаещи за тях. Мислих си, примерно ако товара е 5 т- 2 буса или 12 т, 3-4 буса вземаме товара. А до Полша се стига за 2 дни каране.
Също има една малка транспортна бургаска фирма, незнам от кой град е , но номерата на буовете с А на номера. Бусовете са дълги Спринтер с единичка гума, карат по 3 палета за Полша всяка седмица. Питал съм шофьорите им, заплащали им по 600лв на курс, връщали се празни до Унгария и там товарели за Ямбол. Значи работа има, само да има кой да я намира бързо и да я "краде" преди другите играчи.

Dojogan

На теория звучи много добре...остава и да се осъществи :)

pamuko

Прекрасно сега трябва май само да се заеме с организацията :)

Rammbon

Тези бусове май са за над 3.5 т? Но не повече от 7.5т, май?

Dojogan

Според мен в тези мини композиции няма смисъл, защото имат тахограф и всички изисквания на камиона ги ловят и тях, освен това за да го напълниш се иска доста стока...като цяло са строго профилирани и за това са и редки...

skumri

Колеги бусаджий ,
това , за голяма фирма не е лоша идея. Обаче , едно нещо ни свързва и това не е фирмата.
Всеки си е купил бус , защото иска сам да работи за себе си. И кой ще се навие да инвестира в тази фирма и за месец да направи два курса , докато аз правя 12 ? Идеята никак не е лоша , но има доста неща да се доизмислят. Правим си среща някъде и цял ден обсъждаме идеи. Както се казва , в спора се ражда истината. Иначе използвам Транс от скоро и не мисля да се отказвам от
личното представяне .
Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !

Rammbon

От както ми дойде идеята за сдружение на шофьорите с бисовете, реших да се пусна и аз с един такъв бус по течението. От фирмата в която работя има и нови бусове. Та един нов бус е с цена от 45000 за бордови до 80000 лв ако е хладилен. Този ,който карах беше на 2 г, на 230 000км, Крафтер, макси база с единчна гума, но може да првозва до 1.6т, а като обем е 14 кубика. И така по течението, за 2 дни в Оснабрук, още 1 до Варшава и 2 дни до Хасково. За 5 дни каране, заработка 1080лв, навлото от всички курсове 9200лв, превозени товари общо 4.5т. Има доста товари за тези бусчета, само за мен проблема беше, че няма легло в кабината и трябва да се спи на 3-те седалки. Поне имаше печка . И яко каране, на макс. Среден разход 7л.
А това дали някой ще има 2 курса или 12, мисля,че е дали му се кара/работи повече и на къде ще си избере да кара.

pamuko

Ами хайде бе хора организирайте нещата и да почваме

admin

Няма ли начин да се приспособи някакво сгъваемо легло?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

цецодебел

Цитат на: admin - Неделя, 14 Февруари, 2016, 13:21:07
Няма ли начин да се приспособи някакво сгъваемо легло?
Май само тия надстройките . Скъпички но са удобни !
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Dojogan

Има начини, виждал съм как се взема част от товарното пространство за да се направи джоб за спане...не знам колко е комфортно, а и не знам контрола как гледа на тези преправки. :)

Педала до Метала

Идеята е супер,дори и недай си боже някой колега се повреди със товар срок доставка,другия веднага реагира и си помагаме.Доста по спокойно е когато се знае,че не си сам и винаги може да реагираш при извънредна ситуация ::)

Педала до Метала