Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 08:23:08 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке  (Прочетена 4974 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« -: Вторник, 25 Ноември, 2014, 12:38:14 »
ОтговорОтговор

   По какво се различава едно, дву и три кръгова хидравлика на ваншен вид?
   Колко ще ми струва преправянето от единия вид на другия и къде се прави?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Вторник, 25 Ноември, 2014, 12:38:14 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #1 -: Вторник, 25 Ноември, 2014, 13:05:01 »
ОтговорОтговор

София. Кръстовището на Орион зад Макдоналдс.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 25 Ноември, 2014, 13:05:01 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #2 -: Сряда, 26 Ноември, 2014, 15:43:34 »
ОтговорОтговор

София. Кръстовището на Орион зад Макдоналдс.

Иван ли беше там?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Четвъртък, 27 Ноември, 2014, 17:04:56 »
ОтговорОтговор

Да

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 26 Януари, 2015, 12:41:00 »
ОтговорОтговор

По какво се различава едно, дву и три кръгова хидравлика на ваншен вид?Колко ще ми струва преправянето от единия вид на другия и къде се прави?
Въобще не мога да те разбера!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Сряда, 28 Януари, 2015, 13:42:15 »
ОтговорОтговор

  Трикръгова за ремарке и полуремарке с тристранно разтоварване.
  Двукръгова за ремарке и полуремарке за самоходни машини с хидравлични рампи или рядкосрещаните с ремарке и полуремарке с двунно разтоварване.
  Еднокръгова хидравлика за гондола.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #6 -: Неделя, 08 Февруари, 2015, 13:38:23 »
ОтговорОтговор

Карал съм ремарке с тристранно разтоварване с един крик в средата, а вече зависи кои панти ще заключиш, натам вдига. Тоест-що да е трикръгова? В най-добрия вариант е двукръгова, един кръг за крика на камиона и един за ремаркето. Камиона също разтоварваше на три страни на същия принцип.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #7 -: Неделя, 08 Февруари, 2015, 20:56:44 »
ОтговорОтговор

Иска да каже, че  страничните капаци се отварят на хидравлика (за всеки капак е отделен кръг)а задният  капак е на лост,  въздух или въже . Карал съм самосвал с хидравлично  задвижване на покриването(капаци).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #8 -: Неделя, 08 Февруари, 2015, 20:58:58 »
ОтговорОтговор

Да, точно и аз това си помислих че ще обясните... така е. Значи за всеки хидравличен крик или мотор, отделен кръг или отделна ръчка с две посоки.
Мерси за разяснението. Изясни ми се като от шамар.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!